jag tänker att du kanske behöver slappna av och inte tänka att du borde gilla honom? För det kanske blir press?Då kliver jag in här. Har precis börjat dejta lite och har insett att det är sjukt svårt och att jag förmodligen är den svåra i det hela.
Ikväll ska jag på dejt med bondgrabben. Vi har träffats några gånger och han är onekligen väldigt intresserad av mig. Själv vet jag inte än. På pappret är det mannen jag vill gifta mig med, men rent känslomässigt verkar jag inte riktigt känna det. Trots att allt vi gör är kul, okomplicerat och han intresserar mig på så många plan. Han till och med bor på en gård, gillar att rida och drömmer om att köpa egna hästar.
Han vet alltid precis vad jag behöver och får mig att känna mig bra och prioriterad. Jag älskar att vara runt honom. Jag kan vara 100 % mig, känner aldrig att jag behöver vara bättre än vad jag är. Men så fort vi inte ses känner jag det inte.
Men jag ska ge honom några chanser till. Jag borde gilla honom. Och känner lite självhat för att hjärtat inte vill känna det hjärnan säger åt mig.
Det kanske räcker just nu att du gillar vara med honom och då får man se vad som blir? Jag kommer att tänka på @Singoalla - känns som det finns en liten parallell här.