Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom min bästis följde med till skåne har jag i gengäld lovat att gå på några dejter :meh:
Den första är i morgon, kommer dricka vin, bästa sättet att få mig lite mer tolerant :p

Det gör inget. Du kommer bara ännu mer inse vad som är viktigt :D

Ja jag tänker så med, men samtidigt vill jag inte göra min kompis ledsen eller sur eller vad som. Vill inte vara oschysst mot henne och sätta vår vänskap på spel.

Svarar alla i ett inlägg:
Tack för input! Jag hoppas att min kompis inser att det var onödigt gjort. Dom har inte varit ihop utan bara dejtat för ett par år sedan och sen träffas som kk, så om hon känner något för honom så verkar det vara läge att reda ut det.

Men vilken skit till kompis :eek: Känns som att ni behöver ett rejält snack, och prioritera inte bort dig själv till fördel för hela tramsiga drama då. Att behöva släta över och undvika för att behålla en vän är ju inget värt :mad:

Shit vad scary! :eek:
Har en elektriker på jobbet som är hos oss till och från när eljobb behöver utföras. Varit det under flera år så ett bekant ansikte. Såg honom idag inför en kommande ombyggnation och tänkte att han ser trevlig ut och verkar trevlig (tänkt det vid andra tillfällen också) och frågan slog mig om han är en jag skulle swipat höger på på tinder.

Vem, VEM tror ni dyker upp som andra snubbe i flödet när jag går in på tinder nu på kvällen??? :nailbiting::eek::o
Jag hoppade högt i soffan kan jag säga. :laugh: Det blev ett läskigt höger iaf. :nailbiting::angel:

Shit vad scary! :eek:
Har en elektriker på jobbet som är hos oss till och från när eljobb behöver utföras. Varit det under flera år så ett bekant ansikte. Såg honom idag inför en kommande ombyggnation och tänkte att han ser trevlig ut och verkar trevlig (tänkt det vid andra tillfällen också) och frågan slog mig om han är en jag skulle swipat höger på på tinder.

Vem, VEM tror ni dyker upp som andra snubbe i flödet när jag går in på tinder nu på kvällen??? :nailbiting::eek::o
Jag hoppade högt i soffan kan jag säga. :laugh: Det blev ett läskigt höger iaf. :nailbiting::angel:
Haha! Jag misstänker att Tinder känner av om två användare är i närheten av varandra en lite längre stund än bara en hastig passage på t-banan. Vet inte om det är så dock!

Haha! Jag misstänker att Tinder känner av om två användare är i närheten av varandra en lite längre stund än bara en hastig passage på t-banan. Vet inte om det är så dock!

Jag har normalt sett inte gpsen på utan bara när jag måste för att en app ska funka. Ibland glömmer jag dock, kanske idag? Minns inte.

Läskigt hur som. :D

Var en som tyckte vi skulle ses om det skulle ara någon mening med det. Det var en bit att åka men man kan ju göra sig nåt ärende erbjöd jag. Vadå för ärende kom då givetvis frågan varpå jag svarade att där var en betongblandare till salu i närheten av hon bodde så det kunde ju passa att ringa på den. Blev bortplockad omedelbart! Och jag som tyckte jag vara smart, Betongblandare, dejt och sen besöka klasskamrat på vägen hem! Så hade det rentav blivit av att skaffa egen blandare med. Så kan det bli när haspen inte är på - det blev liksom ingen blandare den här gången.
Vilket märkligt beteende.

• Gilla
Reactions: ptr
Jag har normalt sett inte gpsen på utan bara när jag måste för att en app ska funka. Ibland glömmer jag dock, kanske idag? Minns inte.

Läskigt hur som. :D

Precis, tinder loggar bara gps:en så fort du startar appen. Så om du inte vill bli loggad vart du befinner dig undvik att starta appen eller skaffa plus :).

Var lite i liknande sits - fast där var det det skrivna språket med dessutom. Var en som hjälpte mig med det och en som hjälpte mig med detta med korrespondens, eller vad man skulle kalla det. Hur man presenterar sig och hur mycket i taget på ett trevligt sätt samt lite hur man kan tänka med att knyta an till det som frågats mm. Rena väskdängarfasonerna - för det blev rätt krass försäljning det handlade om.
Men det funkade, fast singel är jag ju ändå.

Malmökillen kommer hem till mig på fredag :love:. Ser verkligen fram emot det.

Norrlänningen som säger att han är okej med att jag träffar flera vill ses på söndag. Jag har erbjudit mig att komma på något att göra. Så jävla pantat. Jag vet inte hur man går på dejt. Min erfarenhet är 1) middag och sedan hem till honom där jag sov över (och hade sex). 2) hotelldejten som jag hade sex med direkt. 3) Malmökillen (som är en proffsdejtare) som jag har fikat med två gånger innan det blev något snusk. That’s it. Norrlänningen ger ett mycket gott intryck så jag vill ge ett gott tillbaka. Jag tror inte att han är typen som vill ligga direkt. Hjälp mig att komma på bra idéer!

Den isländske advokaten har också hört av sig. Han är lite mer seriös än de andra men skriver så roligt. Så jag tänker träffa honom också och så får jag väl klämma fram vad det är jag vill ha för relation sen. Men det dröjer nog en 14 dagar innan jag får en lucka.

Det verkar hopplöst att få till det med amerikanen. Jag kan inte när han kan och vice versa

Mycket sällan sådan normal hyfs visas - men jag håller med dig helt och hållet.
Jag har tack och lov bara upplevt det en gång. Att det dör ut långsamt verkar vanligare. Men när man kommit så långt att man diskuterar att ses så tycker jag att det ställer lite större krav. Inte på förklaringar men på artighet.

• Gilla
Reactions: ptr
Malmökillen kommer hem till mig på fredag :love:. Ser verkligen fram emot det.

Norrlänningen som säger att han är okej med att jag träffar flera vill ses på söndag. Jag har erbjudit mig att komma på något att göra. Så jävla pantat. Jag vet inte hur man går på dejt. Min erfarenhet är 1) middag och sedan hem till honom där jag sov över (och hade sex). 2) hotelldejten som jag hade sex med direkt. 3) Malmökillen (som är en proffsdejtare) som jag har fikat med två gånger innan det blev något snusk. That’s it. Norrlänningen ger ett mycket gott intryck så jag vill ge ett gott tillbaka. Jag tror inte att han är typen som vill ligga direkt. Hjälp mig att komma på bra idéer!

Den isländske advokaten har också hört av sig. Han är lite mer seriös än de andra men skriver så roligt. Så jag tänker träffa honom också och så får jag väl klämma fram vad det är jag vill ha för relation sen. Men det dröjer nog en 14 dagar innan jag får en lucka.

Det verkar hopplöst att få till det med amerikanen. Jag kan inte när han kan och vice versa
Och allt detta med enbart en landskapsbild?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 652
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 894
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Ja! Nu fick jag öppna tråden! Nu kör vi vidare här :heart
8 9 10
Svar
196
· Visningar
12 223
Senast: geting
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna