Jag är vakenSorry Artline, vi skulle visst ha bytt...
Kan vi ta käket direkt? Ulven är nog vaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är vakenSorry Artline, vi skulle visst ha bytt...
Kan vi ta käket direkt? Ulven är nog vaken
Förlåt Jag blev lite påhejad av lyan att skoja med er
Artline var ulv och ulvarna käkar @Derring-Do som var byfåne.
Imorgon skulle det alltså stå 1-1 så det blir oavgjort.
vi väljer att se det som en extra present till vårt födelsedagsbarn i lyan @ Snurrfian!!!!Förlåt Jag blev lite påhejad av lyan att skoja med er
Artline var ulv och ulvarna käkar @Derring-Do som var byfånens ättling.
Då hade jag rätt om käket iallafallFörlåt Jag blev lite påhejad av lyan att skoja med er
Ja det var nog faktiskt den allra bästa presenten idag!vi väljer att se det som en extra present till vårt födelsedagsbarn i lyan @ Snurrfian!!!!
hipp hipp hurra !!!!!
Ja det var nog faktiskt den allra bästa presenten idag!
Men den fick jag redan igår!Gillade du inte vår spionrad
Du fick ju en fin igår...Ja det var nog faktiskt den allra bästa presenten idag!
Jag tyckte väldigt mycket om dig! När du sedan så snällt godförklarade Artline också!Sorry cirkus! Jag var som ni kanske märkte totalt lost igår. Nåja Jag velade mellan cirkus och hemlig och först i tredje hand Snurrfian, så...
Fy så elakt!Förlåt Jag blev lite påhejad av lyan att skoja med er
Sorry cirkus! Jag var som ni kanske märkte totalt lost igår. Nåja Jag velade mellan cirkus och hemlig och först i tredje hand Snurrfian, så...
Jo, jag förstår det. Ni behövde ju inte ens övertala mig.Jag tyckte väldigt mycket om dig! När du sedan så snällt godförklarade Artline också!