Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem vill du rösta på då?Men det är bara jag som har röster och jag vill inte rösta på mig själv
Just nu känns du som en ulv som är desperat för att hon har fått någon att rösta på en god och det börjar ifrågasättas. Det kan vara så att du är god och är helt säker på att du har fått spår på en ulv men jag tycker att det fattas lite underlag för att visa att Artline verkligen är ond och mer som pekar på att hon skulle vara god. Det gör att jag inte kan låta bli att fundera på din agenda här.Kan inte bara alla rösta nu så det tar slut nån gång? Det är ju inte precis som om det framkommer nåt nytt nu, är jag grundlurad så är jag.
Jag vet inte Känns som alla kan vara onda.Vem vill du rösta på då?
(Första gången någonsin jag fått meddelande om att jag måste vänta innan jag får posta -Jag har blivit snabbare!)
Jag har inte underlag för att visa att någon verkligen är ond, men eftersom leken inte är slut än så lär någon vara det. Om jag då i brist på bättre väljer att placera hemlig på en av rollerna som finns kvar så måste jag ju rösta på antingen dig eller Artline, och då helst på samma som hemligJust nu känns du som en ulv som är desperat för att hon har fått någon att rösta på en god och det börjar ifrågasättas. Det kan vara så att du är god och är helt säker på att du har fått spår på en ulv men jag tycker att det fattas lite underlag för att visa att Artline verkligen är ond och mer som pekar på att hon skulle vara god. Det gör att jag inte kan låta bli att fundera på din agenda här.
Hur kan du vara så säker på att hemlig är god?Jag har inte underlag för att visa att någon verkligen är ond, men eftersom leken inte är slut än så lär någon vara det. Om jag då i brist på bättre väljer att placera hemlig på en av rollerna som finns kvar så måste jag ju rösta på antingen dig eller Artline, och då helst på samma som hemlig
Jag är inte säker, men hon är den som i mina ögon passar bäst in på den goda specialroll som jag febrilt letat efter tecken på att någon av er skulle ha.Hur kan du vara så säker på att hemlig är god?
Men visst är det viktigt att vi goda samlar våra röster men det är svårt när rösterna enbart är på mig.
Jag hoppas jag har rätt och du har fel Annars går jag och gömmer mig.... @quarter4ever kanske har en stekpanna att låna ut i så fallJag sticker ut hakan här och Snurrfian röstar på Derring-Do som jag tror är ensam kvarvarande ulv och hade följt vem som helst av oss som hade röstat på en god. Hon väljer helt och hållet vad hon väljer att lyfta fram som sanningar i det som BSF har skrivit men bortser helt och hållet för att det inte passar in i hennes teorier. Det gör att jag tror att hon är en desperat ulv som börjar se spelet gå henne ur händerna.
DL 1Jag hoppas jag har rätt och du har fel Annars går jag och gömmer mig.... @quarter4ever kanske har en stekpanna att låna ut i så fall
Det har jag ju redan gjort?Dags att rösta @Snurrfian