Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade jag varit ulv.. Varför röstade jag då på Q istället för Gabby som hade mycket misstankar på sig? Varför offra ännu en ulv? När det framstod att Q var ulv så blev misstankarna på Gabby mycket starkare.

Kan inte bara alla rösta nu så det tar slut nån gång? Det är ju inte precis som om det framkommer nåt nytt nu, är jag grundlurad så är jag.
Just nu känns du som en ulv som är desperat för att hon har fått någon att rösta på en god och det börjar ifrågasättas. Det kan vara så att du är god och är helt säker på att du har fått spår på en ulv men jag tycker att det fattas lite underlag för att visa att Artline verkligen är ond och mer som pekar på att hon skulle vara god. Det gör att jag inte kan låta bli att fundera på din agenda här.

Vem vill du rösta på då?

(Första gången någonsin jag fått meddelande om att jag måste vänta innan jag får posta -Jag har blivit snabbare!)
Jag vet inte :( Känns som alla kan vara onda.

Vågar man lita på att bsf när hon hade fel om Cirkus? Varken du eller hemlig funderar på om bsf visste något om mig. Ni gör er lite lätt för er.

Just nu känns du som en ulv som är desperat för att hon har fått någon att rösta på en god och det börjar ifrågasättas. Det kan vara så att du är god och är helt säker på att du har fått spår på en ulv men jag tycker att det fattas lite underlag för att visa att Artline verkligen är ond och mer som pekar på att hon skulle vara god. Det gör att jag inte kan låta bli att fundera på din agenda här.
Jag har inte underlag för att visa att någon verkligen är ond, men eftersom leken inte är slut än så lär någon vara det. Om jag då i brist på bättre väljer att placera hemlig på en av rollerna som finns kvar så måste jag ju rösta på antingen dig eller Artline, och då helst på samma som hemlig

Jag har inte underlag för att visa att någon verkligen är ond, men eftersom leken inte är slut än så lär någon vara det. Om jag då i brist på bättre väljer att placera hemlig på en av rollerna som finns kvar så måste jag ju rösta på antingen dig eller Artline, och då helst på samma som hemlig
Hur kan du vara så säker på att hemlig är god?

Men visst är det viktigt att vi goda samlar våra röster men det är svårt när rösterna enbart är på mig.

Jag sticker ut hakan här och Snurrfian röstar på Derring-Do som jag tror är ensam kvarvarande ulv och hade följt vem som helst av oss som hade röstat på en god. Hon väljer helt och hållet vad hon väljer att lyfta fram som sanningar i det som BSF har skrivit men bortser helt och hållet för att det inte passar in i hennes teorier. Det gör att jag tror att hon är en desperat ulv som börjar se spelet gå henne ur händerna.

Hur kan du vara så säker på att hemlig är god?

Men visst är det viktigt att vi goda samlar våra röster men det är svårt när rösterna enbart är på mig.
Jag är inte säker, men hon är den som i mina ögon passar bäst in på den goda specialroll som jag febrilt letat efter tecken på att någon av er skulle ha.
Om jag och hemlig skulle rösta på Snurrfian istället, skulle du följa det då?

Jag sticker ut hakan här och Snurrfian röstar på Derring-Do som jag tror är ensam kvarvarande ulv och hade följt vem som helst av oss som hade röstat på en god. Hon väljer helt och hållet vad hon väljer att lyfta fram som sanningar i det som BSF har skrivit men bortser helt och hållet för att det inte passar in i hennes teorier. Det gör att jag tror att hon är en desperat ulv som börjar se spelet gå henne ur händerna.
Jag hoppas jag har rätt och du har fel :p Annars går jag och gömmer mig.... @quarter4ever kanske har en stekpanna att låna ut i så fall :angel:

Jag hoppas jag har rätt och du har fel :p Annars går jag och gömmer mig.... @quarter4ever kanske har en stekpanna att låna ut i så fall :angel:
DL 1
18:58 hemlig röstar på fio
19:24 cirkus röstar på hemlig
21:00 bumpo röstar på fio
21:09 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21:10 fio röstar på quarter4ever
21:12 LenaH röstar på quarter4ever
21:19 Snurrfian röstar på LenaH
21:20 Derroing-Do röstar på Artline
21:27 Artline röstar på Snurrfian
21:27 Hedinn röstar på hemlig
21:28 quarter4ever röstar på fio
21:30 Gabby_Ossi röstar på fio

fio - bybo
LenaH - byfåne
DL 2
20:56 Hedinn röstar på bollen__
20:59 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:19 Blacksmithfarm röstar på Artline
21:24 Gabby_Ossi röstar på bumpo
21:25 hemlig röstar på quarter4ever
21:28 Derring-Do röstar på cirkus
21:30 cirkus röstar på Gabby_Ossi
21:30 Artline röstar på quarter4ever

quarter4ever - ulv
bollen__ - bybo
DL 3
20:04 Derring-Do röstar på Gabby_Ossi
20:11 hemlig röstar på Gabby_Ossi
20:14 Artline röstar på Gabby_Ossi
20:15 Gabby_Ossi röstar på cirkus
20:56 Hedinn röstar på Gabby_Ossi
21:25 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:27 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
21:29 cirkus röstar på Gabby_Ossi

Gabby_Ossi - psykopat
bumpo - bybo
Hedinn - ängel
Om man tittar på rösterna så finns det ännu mer att fundera över när det gäller DD, rösten på Cirkus i dl 2, för att sedan vara väldigt snabb att lägga en första röst på Gabby i dl 3 och på så sätt få ett alibi och i dl 4 hade hon inga problem med att rösta ut en god Cirkus. Om hon skulle ha den goda roll som hon försöker framstå att ha så borde hon kanske haft lite bättre röstningsstatestik...

Hunden stal lite uppmärksamhet.. Men jag tror inte jag blir klokare ikväll.

Artline röstar på DD
Jag tror hon kan vara ensam ulv som drar nytta av att bsf trodde hon var god och genom att välja att följa hemlig så får hon ut en god utan att behöva ta ställning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 904
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar