Hon har röstat men jag tycker du ska ändra för jag tror verkligen att DD kan vara sista ulven.Dags att rösta @Snurrfian
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har röstat men jag tycker du ska ändra för jag tror verkligen att DD kan vara sista ulven.Dags att rösta @Snurrfian
Snurrfian har redan röstat på mig, så nu kan vi ana att hon och Artline är kompisarDags att rösta @Snurrfian
@hemlig Jag tror snurr har vissa poängerJag sticker ut hakan här och Snurrfian röstar på Derring-Do som jag tror är ensam kvarvarande ulv och hade följt vem som helst av oss som hade röstat på en god. Hon väljer helt och hållet vad hon väljer att lyfta fram som sanningar i det som BSF har skrivit men bortser helt och hållet för att det inte passar in i hennes teorier. Det gör att jag tror att hon är en desperat ulv som börjar se spelet gå henne ur händerna.
Har missatOm jag ska försvara mig
Det har jag ju redan gjort?
Jag sticker ut hakan här och Snurrfian röstar på Derring-Do som jag tror är ensam kvarvarande ulv och hade följt vem som helst av oss som hade röstat på en god. Hon väljer helt och hållet vad hon väljer att lyfta fram som sanningar i det som BSF har skrivit men bortser helt och hållet för att det inte passar in i hennes teorier. Det gör att jag tror att hon är en desperat ulv som börjar se spelet gå henne ur händerna.
Dags att rösta @Snurrfian
Och om jag skulle fortsätta det där med om jag ska försvara mig i en eventuellt förlängning så varför skulle jag lägga upp Gabby i dl 2 om jag vore ulv? Och vara drivande mot henne i dl 3?Om jag ska försvara mig
Det har jag ju redan gjort?
Håller mig till min egen teori. Sen får vi se hur långt det räcker@hemlig Jag tror snurr har vissa poänger
Jag har inte så mycket val.. Jag är inte säker på att snurr är ond och tiden för att ni båda sak byta räcker inte.Snurrfian har redan röstat på mig, så nu kan vi ana att hon och Artline är kompisar
Jag hoppas jag har rätt och du har fel Annars går jag och gömmer mig.... @quarter4ever kanske har en stekpanna att låna ut i så fall
Jag har två röster och DD har två rösterRöstlista?
Det är ju bucklor i alla...
finns ett gäng faktiskt
DD 2
Artline 2
Jag har två röster och DD har två röster
Lika 2 var till art och DD
jag kan inte hjälpa att jag får dem begagnade och obrukbara - det är ju alla andra som våldför sig på migDet är ju bucklor i alla...
Ni har lynchat bybon @Artline.
NattDL 22.30