Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att hon hade rätt. Däremot tycker jag det är väldigt otydligt vilken roll du vill göra anspråk på?Jag har börjat noja. Vi vet inte om Bsf hade rätt om DD. Bsf kan ha trott att hon hade en roll utan att vara helt säker.
Jag tänkte just samma tanke, om det bara är en ulv kvar, självklart försöker denne få oss att tro att det ska vara två ulvar kvar för att få oss att rösta ut en god.Är vi säkra på att det verkligen är två ulvar kvar? Psykopaten var ganska stark och de goda speciellrollerna var ganska svaga.
Är det bara en ulv kvar så kan jag tänka mig att den gärna vill få oss att tro att det är två ulvar kvar och vi genom slutledningsförmågan lynchar en god.
Jag tycker ju att om det hade varit någon bybo kvar så borde den ha protesterat angående antalet ulvar redan här om dagen när cirkus (var det väl?) räknade på att det bara var specialroller kvar.Är vi säkra på att det verkligen är två ulvar kvar? Psykopaten var ganska stark och de goda speciellrollerna var ganska svaga.
Är det bara en ulv kvar så kan jag tänka mig att den gärna vill få oss att tro att det är två ulvar kvar och vi genom slutledningsförmågan lynchar en god.
Eller så trodde kanske bybon att Cirkus var ulv som försökte fiska efter info...Jag tycker ju att om det hade varit någon bybo kvar så borde den ha protesterat angående antalet ulvar redan här om dagen när cirkus (var det väl?) räknade på att det bara var specialroller kvar.
Jag vet att hon hade rätt. Däremot tycker jag det är väldigt otydligt vilken roll du vill göra anspråk på?
Jag tycker ju att om det hade varit någon bybo kvar så borde den ha protesterat angående antalet ulvar redan här om dagen när cirkus (var det väl?) räknade på att det bara var specialroller kvar.
OM det nu mot förmodan bara skulle vara en ulv kvar så är det ändå viktigt att goda röstar på samma, och hemlig är den jag tycker är troligast har den goda specialroll som jag letar efter, så därför väljer jag att rösta på samma som henne.Jag tänkte just samma tanke, om det bara är en ulv kvar, självklart försöker denne få oss att tro att det ska vara två ulvar kvar för att få oss att rösta ut en god.
@Derring-Do varför väljer du att helt bortse från den delen där BSF håller @Artline som god när hon skriver de i samma inlägg som hon håller dig som god?
Visst, men jag minns hur fint du lyckades lura i mig att du var siare sist vi lekte, så helt omöjligt kanske det inte ärDu får inte glömma att det finns en regel som säger att man inte får hinta. Så det är väldigt svårt att få fram vissa saker när man inte riktigt vet hur man ska få fram det på ett bra sätt.
Det skulle göra mig gladare Men samtidigt nojar jag över att det är du som är ulvenOM det nu mot förmodan bara skulle vara en ulv kvar så är det ändå viktigt att goda röstar på samma, och hemlig är den jag tycker är troligast har den goda specialroll som jag letar efter, så därför väljer jag att rösta på samma som henne.
Bsf höll Artline som god pga rösten på q, och det är ju inte precis första gången någon alibiröstat, men jag kan visst tänka mig att rösta på dig istället för Artline ifall det gör dig gladare?
Det gör mig verkligen inte gladare, och det gör mig lite fundersam när du verkar så tvärsäker på att du har rätt. Om du är så säker på att Hemlig är god så lämnar det dig och Artline för mig som ulv/ulvar, båda någon som BSF har skrivit att hon håller som goda. Just nu ber du mig alltså att lita på dig som jag inte vet var jag har istället för att lita på någon som jag faktiskt vet är god.OM det nu mot förmodan bara skulle vara en ulv kvar så är det ändå viktigt att goda röstar på samma, och hemlig är den jag tycker är troligast har den goda specialroll som jag letar efter, så därför väljer jag att rösta på samma som henne.
Bsf höll Artline som god pga rösten på q, och det är ju inte precis första gången någon alibiröstat, men jag kan visst tänka mig att rösta på dig istället för Artline ifall det gör dig gladare?
Det var inte meningen Det var inget jag försökte göra.Visst, men jag minns hur fint du lyckades lura i mig att du var siare sist vi lekte, så helt omöjligt kanske det inte är
Jag nojar över allt utom att jag skulle vara ulv, men för att jag ska ändra röst kräver det att hemlig också ändrar till Snurrfian för jag vill hålla dem samlade.Det skulle göra mig gladare Men samtidigt nojar jag över att det är du som är ulven
Sedan får du inte glömma att även om man vet saker så måste man motivera och ha teorier för det..
Men det är bara jag som har röster och jag vill inte rösta på mig självKan inte bara alla rösta nu så det tar slut nån gång? Det är ju inte precis som om det framkommer nåt nytt nu, är jag grundlurad så är jag.
Jag är på intet vis tvärsäker, men det finns en god specialroll kvar som jag har svårt att placera på någon annan än hemlig.Det gör mig verkligen inte gladare, och det gör mig lite fundersam när du verkar så tvärsäker på att du har rätt. Om du är så säker på att Hemlig är god så lämnar det dig och Artline för mig som ulv/ulvar, båda någon som BSF har skrivit att hon håller som goda. Just nu ber du mig alltså att lita på dig som jag inte vet var jag har istället för att lita på någon som jag faktiskt vet är god.