Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska ut och pressa halm nu, så jag röstar nu ifall ni skulle vilja köra DL innan jag kommer tillbaka:
Derring-Do röstar på Artline
för förutom rösten på q, som skulle kunna vara en alibiröst har hon inte gjort något som får mig att tro hon är god.

För min del kan ni köra DL när ni vill utan att vänta in mig, om det inte är någon som känner att de vill få mig att omvärdera min röst förstås.
Hur tänker du runt Artline när BSF skrev så här igår?

Artline borde inte vara ond då hon i så fall borde ha röstat ut psykopaten GO istället för ulven Q i DL 2.
DD har skrivit en del saker, främst nu under kvällen gick det upp ett ljus, som gör att jag vill sätta henne åt det godare hållet.

Det känns för mig som om @hemlig snabbt försöker hitta någon som är ulv och det kan mycket väl vara så att Artline faktiskt är ulv och hemlig försöker ställa sig i bättre dager genom att lägga fram henne. Men det gör inte Hemlig mindre skum i mina ögon. Men å andra sidan så kan det nästan bara vara hemlig och Artline som är ulvar och då får vi ta dem en i taget. Men jag reagerar på att Hemlig känns väldigt ivrig att rösta ut Artline och jag kan inte låta bli att fundera över denna iver? Speciellt med BSF inlägg igår i bakhuvudet. :crazy:

Hur tänker du runt Artline när BSF skrev så här igår?

Det känns för mig som om @hemlig snabbt försöker hitta någon som är ulv och det kan mycket väl vara så att Artline faktiskt är ulv och hemlig försöker ställa sig i bättre dager genom att lägga fram henne. Men det gör inte Hemlig mindre skum i mina ögon. Men å andra sidan så kan det nästan bara vara hemlig och Artline som är ulvar och då får vi ta dem en i taget. Men jag reagerar på att Hemlig känns väldigt ivrig att rösta ut Artline och jag kan inte låta bli att fundera över denna iver? Speciellt med BSF inlägg igår i bakhuvudet. :crazy:
Varför påminde du mig om det där inlägget. Hade ju glömt det....

Måste titta upp en sak när jag kommer hem (har bara mobilen nu) men lutar åt en ändring av min röst. Har nog tom bestämt till vem, måste bara titta upp en sak först som är lättare göra på datorn än med mobilen.

Varför påminde du mig om det där inlägget. Hade ju glömt det....

Måste titta upp en sak när jag kommer hem (har bara mobilen nu) men lutar åt en ändring av min röst. Har nog tom bestämt till vem, måste bara titta upp en sak först som är lättare göra på datorn än med mobilen.
Hur tänker du då?

Jag kom precis in igen nu. Jag har inte läst något som fått mig att ändra mig om vem som skulle vara den sista goda. Eftersom det finns två goda specialroller kvar och jag vet min roll så vet jag vilken roll jag letar efter, och jag tycker hemlig stämmer in bäst på det.

@hemlig naturligtvis vill ulvarna på alla sätt få dig att börja vackla, men om du nu känner att du litar på Bsf så betänk att hon faktiskt verkade förstå min roll igår.
DD - hon har skrivit ett par saker som gör att jag nog ändå vill hålla henne som troligt god.

DD har skrivit en del saker, främst nu under kvällen gick det upp ett ljus, som gör att jag vill sätta henne åt det godare hållet.

Jag har börjat noja. Vi vet inte om Bsf hade rätt om DD. Bsf kan ha trott att hon hade en roll utan att vara helt säker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?