Snurrfian
Moderator
Tack!OT Men GRATTIS på födelsedagen @Snurrfian
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!OT Men GRATTIS på födelsedagen @Snurrfian
Hur tänker du runt Artline när BSF skrev så här igår?Jag ska ut och pressa halm nu, så jag röstar nu ifall ni skulle vilja köra DL innan jag kommer tillbaka:
Derring-Do röstar på Artline
för förutom rösten på q, som skulle kunna vara en alibiröst har hon inte gjort något som får mig att tro hon är god.
För min del kan ni köra DL när ni vill utan att vänta in mig, om det inte är någon som känner att de vill få mig att omvärdera min röst förstås.
Artline borde inte vara ond då hon i så fall borde ha röstat ut psykopaten GO istället för ulven Q i DL 2.
DD har skrivit en del saker, främst nu under kvällen gick det upp ett ljus, som gör att jag vill sätta henne åt det godare hållet.
Varför påminde du mig om det där inlägget. Hade ju glömt det....Hur tänker du runt Artline när BSF skrev så här igår?
Det känns för mig som om @hemlig snabbt försöker hitta någon som är ulv och det kan mycket väl vara så att Artline faktiskt är ulv och hemlig försöker ställa sig i bättre dager genom att lägga fram henne. Men det gör inte Hemlig mindre skum i mina ögon. Men å andra sidan så kan det nästan bara vara hemlig och Artline som är ulvar och då får vi ta dem en i taget. Men jag reagerar på att Hemlig känns väldigt ivrig att rösta ut Artline och jag kan inte låta bli att fundera över denna iver? Speciellt med BSF inlägg igår i bakhuvudet.
Hur tänker du då?Varför påminde du mig om det där inlägget. Hade ju glömt det....
Måste titta upp en sak när jag kommer hem (har bara mobilen nu) men lutar åt en ändring av min röst. Har nog tom bestämt till vem, måste bara titta upp en sak först som är lättare göra på datorn än med mobilen.
OT Men GRATTIS på födelsedagen @Snurrfian
Jag tänker att antingen är du ond och lurar mig, eller genuint god som litar på bsf eftersom vi nu vet hennes roll.Hur tänker du då?
tackBetyder inte det att ulvarna kommer att käka @Snurrfian
Men grattis ändå!
Det känns ju betydligt bättre att lita på en som jag vet är god än någon jag inte vet...Jag tänker att antingen är du ond och lurar mig, eller genuint god som litar på bsf eftersom vi nu vet hennes roll.
Ändrat stavfel
Jo, eftersom du påminde mig om vad bsf skrev så hamnar du på pluskontot. Skulle en ulv påminna mig? Tror inte det.Det känns ju betydligt bättre att lita på en som jag vet är god än någon jag inte vet...
Är dl 21:30 @Niyama ?
Ja, om de inte anser sig klara tidigare.
Jag har blivit utbjuden på middag av familjen nu kl 18 så jag hinner inte hänga här just nu men borde vara hemma i god tid till 21:30 så jag har gärna dl då. Tack!Grattis @Snurrfian !
Varför har jag känslan av att onda lyan sitter och skrattar åt mig
Det är inte bara de som skrattar... Fast kanske inte specifikt åt dig då.
Eller så är jag bara alldeles för leksugen och tycker att ni kan lyncha/käka klart snart.
DD - hon har skrivit ett par saker som gör att jag nog ändå vill hålla henne som troligt god.
DD har skrivit en del saker, främst nu under kvällen gick det upp ett ljus, som gör att jag vill sätta henne åt det godare hållet.