Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, du lyckades ju faktiskt fatta vad jag skrev, och annars kanske jag åkt så vi inte haft nån extraröst idag, så du bidrog till vår icke-förlustSorry cirkus! Jag var som ni kanske märkte totalt lost igår. Nåja Jag velade mellan cirkus och hemlig och först i tredje hand Snurrfian, så...
Såklart hon visste. Just därför blev jag väldigt avundsjuk när snurr fick spionrad och inte jagAsså när uppdateringen kom
Vi har ju vetat i goda lyan sen dag 1 att Artline var ulv... Eller @LenaH har vetat
det var liiite pyyttelite meningen detInga problem
hemligs roll var typ den enda jag fattade, men inte förrän dag 2, förutom q och gabby som inte var så svåra att hitta dag 1 redan.
Japp. Och så kom fio och Lenahs röster och jag undrade hur tusan åskådarna skulle fatta att det var jag som var röstfifflare - men där såg ju ni i lyan till att skicka ut både fio och Lenah - tackar för detMen NU @Niyama så vill jag veta vem av mig och LenaH som egntligen vann den däringa kampen om vilka som har vilka roller - jag hade iaf alla rätt sedan jag var säker på att hemlig hade siarlärlingrollen
Och då tycker jag att jag ska få handikapp mot @LenaH som ju hade spioninfo som visade vilka ängel .röstfifflare etc etc var
@Blacksmithfarm visst la du din dolda röst på mig i Dl1 ? så goda lyan visste att du var fifflaren?
Såklart hon visste. Just därför blev jag väldigt avundsjuk när snurr fick spionrad och inte jag
Ja, alltid nåtÄh, du lyckades ju faktiskt fatta vad jag skrev, och annars kanske jag åkt så vi inte haft nån extraröst idag, så du bidrog till vår icke-förlust
det var liiite pyyttelite meningen det
Om vi istället hade röstat på Hemlig. Hade du ändå lagt extra rösten på mig?Äh, du lyckades ju faktiskt fatta vad jag skrev, och annars kanske jag åkt så vi inte haft nån extraröst idag, så du bidrog till vår icke-förlust
Jag greppade det och fattade att du nog var fifflaren som hade paket när vi ville käka dig och gick betJapp. Och så kom fio och Lenahs röster och jag undrade hur tusan åskådarna skulle fatta att det var jag som var röstfifflare - men där såg ju ni i lyan till att skicka ut både fio och Lenah - tackar för det
Du skulle fått idag.Såklart hon visste. Just därför blev jag väldigt avundsjuk när snurr fick spionrad och inte jag
DET hade jag däremot inte.Jag greppade det och fattade att du nog var fifflaren som hade paket när vi ville käka dig och gick bet
hemlig var ju den enda tänkbara siaren. Så bra som du är på att spela siare som ulv så hade du inte kunnat vara så värdelös på det som god. Om hemlig röstat på Snurris istället hade jag lagt båda mina röster där.Om vi istället hade röstat på Hemlig. Hade du ändå lagt extra rösten på mig?
Men hon ville ju lyncha mig och BsfHelt otroligt att Cirkus blev lynchad. Hon kändes jätte god i sitt teoriande mot Gabby och hennes reaktion efter Bumpos avhopp.