Det var som jag trodde. Att hedinn skyddade digDET hade jag däremot inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var som jag trodde. Att hedinn skyddade digDET hade jag däremot inte.
Jag försöker.När ska ni lära er att jag är förvirrad oavsett om jag är god eller ond?
Men NU @Niyama så vill jag veta vem av mig och LenaH som egntligen vann den däringa kampen om vilka som har vilka roller - jag hade iaf alla rätt sedan jag var säker på att hemlig hade siarlärlingrollen
Och då tycker jag att jag ska få handikapp mot @LenaH som ju hade spioninfo som visade vilka ängel .röstfifflare etc etc var
@Blacksmithfarm visst la du din dolda röst på mig i Dl1 ? så goda lyan visste att du var fifflaren?
Jag tycker du var duktig. Du hade rätt om både mig och Q.När ska ni lära er att jag är förvirrad oavsett om jag är god eller ond?
Däremot är jag uppriktigt ledsen över min för sena röst Trodde verkligen den var i tid ( när man höll pekaren på den och Artlines ( var det väl?) så visade den samma minut men sedan var min en över och hennes i tid ----Ja eller hur!
mig lurar du inte
men jag hade ju ingen info om de goda rollerna juJag tycker du var duktig. Du hade rätt om både mig och Q.
Det är ju det jag sagt hela leken! Men den här gången lyckades jag ju faktiskt placera dig tillslut!När ska ni lära er att jag är förvirrad oavsett om jag är god eller ond?
På nåt vänster förstod jag att du var ängeln.Jag försöker.
Velade extremt mycket fram och tillbaka gällande det, kan jag lova.
Var rädd att jag var för tydlig i min förbjudna hint men LL var snäll och sa inget om detDet är ju det jag sagt hela leken! Men den här gången lyckades jag ju faktiskt placera dig tillslut!
jodå det hade du bara att det var hedinn som gav det skyddet via paketetDET hade jag däremot inte.
jag vet att jag kommer vara en nagel i ögat på dig ( welcome to the club )Tack @Niyama för en jättebra lek och tack alla goda också!
Ni i lyan vet vad ni har att vänta...
Du har aldrig lekt med mig som god Jag insåg själv att jag inte kunde låtsas vara siare eftersom jag varit för osäker dagen innan. Jag skulle godförklarat bsf mer istället idag innan.hemlig var ju den enda tänkbara siaren. Så bra som du är på att spela siare som ulv så hade du inte kunnat vara så värdelös på det som god. Om hemlig röstat på Snurris istället hade jag lagt båda mina röster där.
Du röstade iallafall så jag tycker inte du förstör. Jag tror inte jag var många sekunder ifrån att själv missa den lynchen. Klockan på datorn hann bli 21:31 när jag skickade rösten i panik.Däremot är jag uppriktigt ledsen över min för sena röst Trodde verkligen den var i tid ( när man höll pekaren på den och Artlines ( var det väl?) så visade den samma minut men sedan var min en över och hennes i tid ----
skitledsen att jag förstör spelet med detta och jag HAR inte missat på väldigt länge heller - just denna gången var det för att vi skrev en massa och mitt djävla internet här på landet laggar totalt ibland så det tar 1-2 minuter extra innan man kan skicka på sänd ..
än en gång - väldigt ledsen för att det upplevs som spelförstörande och ska kanske inte leka om det är så jobbigt ? ( eller så är @Myrtens idé bra att röstmissare kan riskera att lottas mot den som skulle ha lynchats ? då kanske även jag får ändan ur och röstar i tid så jag tycker det är ett BRA förslag )
Fast jag gick tillbaka till vad du skrev i torsdags, så det hade inte hjälptDu har aldrig lekt med mig som god Jag insåg själv att jag inte kunde låtsas vara siare eftersom jag varit för osäker dagen innan. Jag skulle godförklarat bsf mer istället idag innan.
Var rädd att jag var för tydlig i min förbjudna hint men LL var snäll och sa inget om det
lekens surprice !! ( och jag var INTE nöjd ville få ut hemlig eller DD i den lynchen ju! )Helt otroligt att Cirkus blev lynchad. Hon kändes jätte god i sitt teoriande mot Gabby och hennes reaktion efter Bumpos avhopp.