Jag hade bevisligen fel om att Habina var psykopat. Skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mirtai Om det nu är så att du är god, så skulle jag vilja säga att BSF är ulv och det skulle förklara hennes motvilja till att rösta på Habina idag. Frågan är om det kanske är så att det är BSF som är psykopaten och kanske hoppades på att vi skulle vända mot någon god istället.Jaha, ser ut som jag åker.Vill ändå skicka iväg en hälsning att kolla på mirtai, blacksmithfarm och snurrfian, som är de jag är skeptisk mot.
ja hon får allt lämna iaf en liten slatt- hörru @honsomdrickeralltsjälvDu kan prata med mig och Q också, men först vill vi ha dricka @PADDIS!!!
Betyder det att du tror att det endast är (var) tre i lyan totalt?Just nu är jag lite tveksam till både BSF och Snurrfian. BSF för hennes intensiva kampanj för att förhindra röster på Habina och Snurrfian för att jag vill se mer tankar och funderingar från henne. Ska jag välja mellan Sedna och OOS i lyan så tror jag mest på OOS. Jag är dock inte säker på något av detta men det är så mina funderingar ser ut just nu.
Du kan prata med mig och Q också, men först vill vi ha dricka @PADDIS!!!
@Paddington, bjuder du på lite av den där honingen? Jag är törstig.
Vassego, hoppas det räcker till erJag kan också ta ett glas om det finnsJag leker ju inte så bara att hinka i mig
![]()
Alternativet är att både du och BSF är ulvar och försöker peka ut mig, men tanke din kommentar om att hålla dig nästan till sanningen...Habina skriver aktiv ska hålla koll på BSF, Snurrfian och mig. Det får mig att tro att iaf en av de andra kan vara ond. Som ond brukar jag själv hålla mig nästan till sanningen. Det blir ju skumt om man bara pekar ut godajag vet ju att jag är god, frågan är om det är en eller båda av BSF och Snurrfian som är ond?
Hörrörördö!ja hon får allt lämna iaf en liten slatt- hörru @honsomdrickeralltsjälv![]()
Så bara för att jag reagerade på Habinas "lyncha mig, det gör inget" så är jag psykopat? Jag hoppades att vi skulle missa psykopaten och ta en vanlig ulv. Nu gjorde vi det eftersom det visade sig att Habina inte var psykopat.@Mirtai Om det nu är så att du är god, så skulle jag vilja säga att BSF är ulv och det skulle förklara hennes motvilja till att rösta på Habina idag. Frågan är om det kanske är så att det är BSF som är psykopaten och kanske hoppades på att vi skulle vända mot någon god istället.
tack här kan du lämna hela vagnen- tackar som bjuder!Hörrörördö!
Ville du ha ngt eller.. jag kan ju lämna honingsdragaren hos @Lobelia
![]()
Nej, jag utgår från att det var fyra från början, dvs att det är tre kvar i dagsläget.Betyder det att du tror att det endast är (var) tre i lyan totalt?
Men du är osäker på om den fjärde är Sedna eller OOS, vem tror du då det är? Mirtai? Cirkus?Nej, jag utgår från att det var fyra från början, dvs att det är tre kvar i dagsläget.
@Mirtai Om det nu är så att du är god, så skulle jag vilja säga att BSF är ulv och det skulle förklara hennes motvilja till att rösta på Habina idag. Frågan är om det kanske är så att det är BSF som är psykopaten och kanske hoppades på att vi skulle vända mot någon god istället.
Nä, stövel.![]()
Skål!!
Jaså? Nu hänger jag inte med??Hade blivit förvånad om du sagt något annat![]()
rund under fötterna fick en ny mening för mig![]()
Skål!!
Scchååå du uppsssskattschar inte @Paddishsss s scheneroshitet? Med de schmåå glaschen .Nä, stövel.
Här är en skål:
![]()
eller möjligen:
![]()
Jaså? Nu hänger jag inte med??
Meh- här fick jag inte ens chansen att lukta på nektaren innan den var bortaScchååå du uppsssskattschar inte @Paddishsss s scheneroshitet? Med de schmåå glaschen [/USER]