Varulvsleken

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 836
  • Visningar Visningar 25 970
Status
Stängd för vidare inlägg.
Snurrfian saknar jag fortfarande funderingar kring deltagarna från. Tittar man på antalet inlägg så skiljer det inte så mycket mellan henne och Sedna men jag upplever att Sednas inlägg har hjälpt till att föra leken framåt mer. Jag vet fortfarande inte om det betyder att Snurrfian är ond eller god men just nu är min känsla inte att hon letar efter onda.
Nog letar jag efter onda men jag känner inte att jag har så mycket att tillföra, att återupprepa vad andra har skrivit känns inte som att det ger så mycket. Jag velar mest med om jag ska lite på min egen magkänsla eller om jag ska lita på Cirkus... Samtidigt så skulle min magkänsla ge en udda röst just nu och det hjälper inte till alls.

Spännande att den här leken aldrig verkar bli lättare. :banghead:
På sätt och vis tycker jag att Blacksmithfarm har en poäng, det finns en risk att ängel åker när psykopaten lynchas men å andra sidan så borde ju lyan vilja bli av med ängeln så snabbt som möjligt så om det nu är Habina som är psykopat varför lät de inte henne bli lynchad igår?
Jag håller med Mirtai om att goda behöver hålla ihop idag och hon och cirkus är de som jag tror mest på som goda för tillfället. Därför väljer jag att följa dem då det kan vara så att Habina faktiskt sitter i lyan.

FiaM röstar på Habina

Några goda måste ha fått spionrader från den goda lyan, rent spontant känns det som om Cirkus är den som försöker påstå att hon har fått det och det skulle göra att Habina faktiskt är ond. I övrigt så är det några som litar på Cirkus vilket stärker mig tro på att hon faktiskt är god. Det gör att Snurrfian röstar på Habina eftersom jag tror att Cirkus faktiskt har fått information.

Röstlista DL4 KL 21.30
17.11 Cirkus röstar på Habina
20.44 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20.58 Mirtai röstar på Habina
21.20 Sedna röstar på Blacksmithfarm
21.23 FiaM röstar på Habina
21.23 Snurrfian röstar på Habina

Habina 4
Mirtai 1
BSF 1

Jag vill förstås rädda kvar mig själv, men är osäker på var jag har mirtai någonstans, så där vågar jag inte lägga min röst. Däremot tycker jag blacksmithfarm haft ett konstigt resonemang kring mig som psykopat och så toppar hon det med att rösta på mirtai istället? Nä, väldigt knepigt!

Habina röstar på blacksmithfarm

Röstlista DL4 KL 21.30

21.26 Habina röstar på blacksmithfarm

Habina 4
Mirtai 1
BSF 2

OutOfService röstar på Habina

Då jag tror att hon kan va ulv till stor del efter hennes röststatistik

mer motivering kommer.. fick panik nu när jag glömt bort!

Röstlista DL4 KL 21.30

21.30 OutOfService röstar på Habina

Habina 5
Mirtai 1
BSF 2

Jaha, ser ut som jag åker. :( Vill ändå skicka iväg en hälsning att kolla på mirtai, blacksmithfarm och snurrfian, som är de jag är skeptisk mot.

Röstlista DL4 KL 21.30

21.30 OutOfService röstar på Habina

Habina 5
Mirtai 1
BSF 2

Okej, nu ska vi se

Det känns troligt att flera goda röstade på Habina. Det var följande personer som gjorde det: cirkus, jag, FiaM, Snurrfian och OoS.

Av dessa är jag mest tveksam till Snurrfian och OoS där nog OoS hamnar före på min lista. Det baseras egentligen mest på hennes kommentar om antalet i lyan samt den mycket sena rösten som kändes som en stressad alibiröst.

BSF ligger också på min lista, mycket baserat på sin skumma röst idag!

Habina skriver aktiv ska hålla koll på BSF, Snurrfian och mig. Det får mig att tro att iaf en av de andra kan vara ond. Som ond brukar jag själv hålla mig nästan till sanningen. Det blir ju skumt om man bara pekar ut goda ;) jag vet ju att jag är god, frågan är om det är en eller båda av BSF och Snurrfian som är ond?

Okej, nu ska vi se

Det känns troligt att flera goda röstade på Habina. Det var följande personer som gjorde det: cirkus, jag, FiaM, Snurrfian och OoS.

Av dessa är jag mest tveksam till Snurrfian och OoS där nog OoS hamnar före på min lista. Det baseras egentligen mest på hennes kommentar om antalet i lyan samt den mycket sena rösten som kändes som en stressad alibiröst.

BSF ligger också på min lista, mycket baserat på sin skumma röst idag!

Habina skriver aktiv ska hålla koll på BSF, Snurrfian och mig. Det får mig att tro att iaf en av de andra kan vara ond. Som ond brukar jag själv hålla mig nästan till sanningen. Det blir ju skumt om man bara pekar ut goda ;) jag vet ju att jag är god, frågan är om det är en eller båda av BSF och Snurrfian som är ond?
Just nu är jag lite tveksam till både BSF och Snurrfian. BSF för hennes intensiva kampanj för att förhindra röster på Habina och Snurrfian för att jag vill se mer tankar och funderingar från henne. Ska jag välja mellan Sedna och OOS i lyan så tror jag mest på OOS. Jag är dock inte säker på något av detta men det är så mina funderingar ser ut just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V