En liten fundering, om nu Habina är psykopaten varför offrade inte lyan henne igår? Det hade ju kunnat bli så att LL hade lottat ängeln som offer att följa med och då hade käken varit fritt fram.
Kanske för att jag inte är psykopaten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten fundering, om nu Habina är psykopaten varför offrade inte lyan henne igår? Det hade ju kunnat bli så att LL hade lottat ängeln som offer att följa med och då hade käken varit fritt fram.
Mirtai röstade väl på Habina igår??N
jag har svårt att se Mirtai som ond med avseende på dagens teoriande även om hon röstade på Q igår. Jag tror nog att OOS är en trolig ulv inte minst med avseende på dagens kommentar som jag reagerade på, hon förklarar bort den snyggt men det säger ingenting för det hade hon gjort oavsett
Självklart ska du ha kaka !Jag tycker att en viktigare fråga borde vara; står jag emot sötsuget eller skall jag baka en fudgekaka?Borde få en kaka eftersom min ögonsten var oren på träningen och kommer få vila på obestämd tid.
![]()
Kaka, ibland behöver man tröst! Hoppas att det inte är något allvarligt och att ögonstenen blir frisk snabbt!Jag tycker att en viktigare fråga borde vara; står jag emot sötsuget eller skall jag baka en fudgekaka?Borde få en kaka eftersom min ögonsten var oren på träningen och kommer få vila på obestämd tid.
![]()
Det är ju just det jag är rädd för att lyan håller på med.. Däremot förstår jag inte riktigt hennes resonemang kring Habina som eventuell psykopat. Eftersom den rollen tar med sig en lottad god borde det väl vara utmärkt för lyan att låta den rollen lynchas, kanske till och med skaffa sig själva lite alibi och hålla tummarna för att det blir ängeln som får följa med i fallet.
Efter att gått igenom alla inlägg från FiaM hittar jag verkligen inget misstänkt mer än den lite konstiga rösten i dl1. Och det känns som det borde finnas mer om det nu var så att FiaM är ond.
Sedan kommer @cirkus in och känner samma som jag vilket känns betryggande eftersom jag håller Cirkus som en trolig god.
Så, jag släpper mina misstankar mot FiaM och letar vidare
Vad är det som gör att du håller cirkus troligt god? Känner att jag inte alls hängt med i leken efter gårdagens maraton med Q.
Alltså....
Jag känner att jag inte blir mycket klokare på detta.
Min tanke som hela tiden skaver är att Habina är psykopaten. Och då undrar jag om det inte var så att Mirtai med sin röst igår ville skaffa sig lite alibi ifall det blev så att hon åkte? Att rösta på en ulv är ju ett plus. Fast för lyan ärpsykopaten den de helst vill bli av med om de måste, tänker jag.
Och därför.
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
För att jag tror att hon ville få alibi genom att rösta på psykopaten igår. Habinas kommentar idag som jag citerat innan stöder detta.
Mirtai, kanske OOS och någon mer.Vad är det för resonemang du för egentligen @Blacksmithfarm? Jag förstår vad du menar med betydelsen av psykopaten, men hur får du ihop det med att lyan skulle försöka få Habina utröstad för att hon är psykopat? Vilka menar du då sitter i lyan med Habina? Och menar du att Habina med sin kommentar skulle be om att bli utröstad för att hon är psykopat? Varför då? Alltså sorry men jag får inte ihop det, resonemanget haltar.
Det är lite olika saker
Dels att jag tyckte hon var en av de som faktiskt ifrågasatte lynchandet av Lilltess. Det hade hon inte behövt göra som ond. Sedan känns det som vi tänker lika och det känns tryggt. Till sist tycker jag hon resonerar klokt och känns väldigt genuin i sitt ulvletande på ett sätt som en ond cirkus inte riktigt brukar göra