Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tätt tänker du DL?
Jag borde hinna med...
Nu är även ulven OutOfService avslöjad!
Hur mycket vill ni snabba på leken? Tänkte att det är ju inte så många spelare kvar att ha en uppfattning om liksom.
I mina ögon så är det bsf och sedna kvar nu. Med tanke på bsf röstning på mig så tror åtminstone jag mest på att bsf är ulv och då psykopaten. Jag hoppas att det är sista ulven!
Jag tror du kan ha rätt. Men jag är faktiskt inte helt 100% säker. jag tycker ju att iom käket av Mirtai så blev bsf väldigt utpekad. Jag tror med större säkerhet på Sedna som onding
Jag fortsätter på mitt spår - jag tror att Sedna är ond. Jag är fortfarande sjukt osäker på bsf - hon kan vara ond eller inte. Om den ena av Snurrfian och bsf är ond är den andra god. Men jag avskriver inte möjligheten till att bägge är goda. Röstningen alldeles nyss skulle faktiskt kunna tyda på det. Så
cirkus röstar på Sedna
@cirkus Kan det vara så eländigt att både Sedna och BSF är ulvar? Men jag känner mig som sagt lika osäker på båda, i mina ögon talar mer för BSF men samtidigt så ser jag vad du skriver och det gör att jag skulle kunna följa dig för det känns precis lika troligt.