Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är även ulven OutOfService avslöjad!

Hur mycket vill ni snabba på leken? Tänkte att det är ju inte så många spelare kvar att ha en uppfattning om liksom.

I mina ögon så är det bsf och sedna kvar nu. Med tanke på bsf röstning på mig så tror åtminstone jag mest på att bsf är ulv och då psykopaten. Jag hoppas att det är sista ulven!

I mina ögon så är det bsf och sedna kvar nu. Med tanke på bsf röstning på mig så tror åtminstone jag mest på att bsf är ulv och då psykopaten. Jag hoppas att det är sista ulven!

Jag tror du kan ha rätt. Men jag är faktiskt inte helt 100% säker. jag tycker ju att iom käket av Mirtai så blev bsf väldigt utpekad. Jag tror med större säkerhet på Sedna som onding

Skit. Nu känns det som en uppförsbacke, tycker jag.
Men jag hoppas att jag har fel och det bara är psykopaten kvar. För då har vi en chans att ta hem detta.

Så, vem/vilka är onda nu då?

Snurrfian säger att jag är det, cirkus säger Sedna.
Själv tycker jag nog att Snurrfian fortfarande skaver.

Men fan Fia - den enda jag var säker på som god. Skit och scheisse

Jag fortsätter på mitt spår - jag tror att Sedna är ond. Jag är fortfarande sjukt osäker på bsf - hon kan vara ond eller inte. Om den ena av Snurrfian och bsf är ond är den andra god. Men jag avskriver inte möjligheten till att bägge är goda. Röstningen alldeles nyss skulle faktiskt kunna tyda på det. Så

cirkus röstar på Sedna

Jag tror du kan ha rätt. Men jag är faktiskt inte helt 100% säker. jag tycker ju att iom käket av Mirtai så blev bsf väldigt utpekad. Jag tror med större säkerhet på Sedna som onding

Varför tror du att jag är ond? Ser gärna en motivering så att jag kan bemöta det, för du har fått för dig fel-jag är inte ond.

Jag förstår på ett sätt din tveksamhet kring BSF i och med käket. Men kanske var det tanken med käket? Att vända blickarna åt annat håll. När jag gått igenom BSF tycker jag det är mycket som talar för att hon är ond. Rösten på Lilltess, rösten på quarter4ever och den lama röstmotiveringen, oviljan att rösta på Habina, rösten på Mirtai.

Jag fortsätter på mitt spår - jag tror att Sedna är ond. Jag är fortfarande sjukt osäker på bsf - hon kan vara ond eller inte. Om den ena av Snurrfian och bsf är ond är den andra god. Men jag avskriver inte möjligheten till att bägge är goda. Röstningen alldeles nyss skulle faktiskt kunna tyda på det. Så

cirkus röstar på Sedna

Du har varit drivande i lynchen av Habina och Outofservice och det i kombination med vettiga resonemang gör att jag vill tro att du är god. Men den här rösten, utan motivering? Tänk ett varv till!

@Sedna din röststatistik till exempel. Du la första rösten på Q och sen fick kollegorna hjälpa till att rädda habina. OOS röst på mig alldeles nyligen gjorde hon med största säkerhet för att inte avslöja vem av de andra som är god...dessutom så har du smugit med väldigt fint utan så mkt misstankar

@cirkus Kan det vara så eländigt att både Sedna och BSF är ulvar? :nailbiting: Men jag känner mig som sagt lika osäker på båda, i mina ögon talar mer för BSF men samtidigt så ser jag vad du skriver och det gör att jag skulle kunna följa dig för det känns precis lika troligt.

Snurrfian är jag osäker på. Hon har inte varit så aktiv i ulvletandet, en sen röst på FiaM då hon innan misstänkt quarter4ever, i senaste lynchen vände hon kappan efter vinden. Men jag är osäker på om hon är ond. Är mer benägen att tro att hon är god och Blacksmithfarm är den sista ulven.

Sedna röstar på Blacksmithfarm

Det börjar bli tjatig men jag tror Blacksmithfarm är ond. Dålig röststatistik och ovilja att rösta på Habina bl.a.

@cirkus Kan det vara så eländigt att både Sedna och BSF är ulvar? :nailbiting: Men jag känner mig som sagt lika osäker på båda, i mina ögon talar mer för BSF men samtidigt så ser jag vad du skriver och det gör att jag skulle kunna följa dig för det känns precis lika troligt.

Ja de kan vara ulvar bägge två! Men borde inte de onda ha vunnit då?

En av oss goda åker med psykopaten - den andra bli käk!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar