Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan mycket väl se Sedna i lyan. Problemet är att även Snurris skulle kunna passa in där - då är frågan - är båda onda eller bara en av dem?

Ja de kan vara ulvar bägge två! Men borde inte de onda ha vunnit då?

En av oss goda åker med psykopaten - den andra bli käk!
Ja den tanken slog mig också, men LL är väl alltid onda så @Niyama kanske bara vill förlänga våran dödskamp? ;) Skämt å sido, rent logiskt så är det kanske bara en ulv kvar, känner du dig mer övertygad om att Sedna så kommer jag att följa dig, du är den enda som jag just nu känner mig helt säker på är god.

Ja den tanken slog mig också, men LL är väl alltid onda så @Niyama kanske bara vill förlänga våran dödskamp? ;) Skämt å sido, rent logiskt så är det kanske bara en ulv kvar, känner du dig mer övertygad om att Sedna så kommer jag att följa dig, du är den enda som jag just nu känner mig helt säker på är god.

Jag vet faktiskt inte.

Jag tycker ju att det käket av Mirtai skaver som fan, men i det läget så kanske lyan sket i att det skulle dra brallorna av en ond bsf utan bara var hungriga. Samtidigt som det var rätt tydligt att Mirtai hade siat och att bsf inte borde missat det.

Senast ändrad:
Alltså med två i lyan varav en psykopaten så *borde* leken vara slut enligt det jag skrev innan eftersom ängeln är borta
Det har du rätt i - alltså borde det bara vara psykopaten kvar?
Hm, alltså. Snurrfians ändrade röst igår (nä, för tusan. inte igår, men väl DL 5...), vilket borde tala till hennes fördel? Samtidigt kan jag inte riktigt släppa mina misstankar mot henne. Just nu känns hon väldigt ... smörig. Som att hon vill hålla sig på din goda sida.

Sedna röstade på mig och har en allmänt dålig röststatistik. Tja, hon kan vara ulv.

Gah.

Det har du rätt i - alltså borde det bara vara psykopaten kvar?
Hm, alltså. Snurrfians ändrade röst igår (nä, för tusan. inte igår, men väl DL 5...), vilket borde tala till hennes fördel? Samtidigt kan jag inte riktigt släppa mina misstankar mot henne. Just nu känns hon väldigt ... smörig. Som att hon vill hålla sig på din goda sida.

Sedna röstade på mig och har en allmänt dålig röststatistik. Tja, hon kan vara ulv.

Gah.
Snarast att jag vill vara väldigt tydlig med att jag håller Cirkus som god och att jag inte vet var jag har dig och Sedna...

Jag kan mycket väl se Sedna i lyan. Problemet är att även Snurris skulle kunna passa in där - då är frågan - är båda onda eller bara en av dem?

Om du är god (:arghh:) så tror jag att Sedna är ond - för hon försöker få med Snurris mot dig. Om du är ond :banghead: Eller så är Snurris ond :arghh:

:nailbiting::arghh: Om du nu inte också är ond så det är två kvar....men då borde som sagt LL inte låta katten leka med råttan för då vore detta slut, över och finished.

Om du är god (:arghh:) så tror jag att Sedna är ond - för hon försöker få med Snurris mot dig. Om du är ond :banghead: Eller så är Snurris ond :arghh:

:nailbiting::arghh: Om du nu inte också är ond så det är två kvar....men då borde som sagt LL inte låta katten leka med råttan för då vore detta slut, över och finished.
Alltså, jag är ändå rädd att det kan vara Snurris som lyckas lura dig...

Jag måste lägga en röst för att inte missa dl, jag kanske hinner in igen före 22. Jag är inte helt säker på vem som är vem, min magkänsla säger bsf men cirkus verkar vilja gå på sedna. Den enda förutom mig själv som jag känner mig säker på är god är cirkus vilket gör att jag röstar som hon pekar. Snurrfian röstar på sedna.

Alltså. Nä, även om jag inte tror att du är ond, cirkus - så vågar jag inte lita på Snurris som så glatt följer dig. Det skaver för mycket där för min magkänsla.

Så det får bli såhär

Blacksmithfarm röstar på Snurrfian

då jag tror att hon drar en rövare och försöker lura cirkus genom att hålla med henne.
Är det så att Sedna nu åker och är ond och leken inte slutar så tror jag definitivt att det är Snurrfian som är den kvarvarande. Är Sedna god - samma sak.

Alltså, jag är ändå rädd att det kan vara Snurris som lyckas lura dig...

Ja, den risken finns också. :banghead:
jag säger ju att jag inte har en enda blekaste aning längre om nånting.

Snurris lurade ju mig i förra leken, men då var hon väldigt annorlunda än nu.

Jag gillar egentligen inte hur hon blint följer mig

Det ser ju lite märkligt ut nu när alla röster är lagda -
Helt klart är i allafall att det inte finns två onda kvar för då borde det stå 2-2 och att de satsar på lottning.

Ja, den risken finns också. :banghead:
jag säger ju att jag inte har en enda blekaste aning längre om nånting.

Snurris lurade ju mig i förra leken, men då var hon väldigt annorlunda än nu.

Jag gillar egentligen inte hur hon blint följer mig

Det ser ju lite märkligt ut nu när alla röster är lagda -
Helt klart är i allafall att det inte finns två onda kvar för då borde det stå 2-2 och att de satsar på lottning.
Anledningen till att jag följer dig är att jag inte har en aning, men jag känner mig helt övertygad om att du är god, alltså följer jag dig och hoppas på att du vet något mer. :D

Även ulven Sedna är ute ur leken...

NattDL 11.00
DagDL 21.30
Okej... LL är helt klart ond och vill se pinan fortsätta... :cautious: För jag förstår inte riktigt hur det ska gå till... Ängeln är borta, alltså kommer käket att lyckas och då är det bsf och någon av mig och Cirkus kvar, bsf åker och drar med sig den av oss som inte blir käk... :arghh:

Okej... LL är helt klart ond och vill se pinan fortsätta... :cautious: För jag förstår inte riktigt hur det ska gå till... Ängeln är borta, alltså kommer käket att lyckas och då är det bsf och någon av mig och Cirkus kvar, bsf åker och drar med sig den av oss som inte blir käk... :arghh:
Alternativet är att Cirkus har blåst mig med flera och att det är hon som psykopaten... :meh:

Alltså, psykopaten är kvar. Och jag antar att den kommer att käka cirkus eller mig - sedan... är det väl oavgjort eller lottning - eller? Jaja. Det blir väl förhållandevis lätt i alla fall... Eller?
Rösta på den som lever efter käket. Och jag är ganska säker på att det kommer att vara Snurrfian, faktiskt. (därav hamnade min röst där idag)

Den kommer käka mig

Men jag hade i allafall rätt om Sedna.

En god blir käk. En god + psykopaten är kvar.

De röstar på varann, det blir lottning om lotten faller på att psykopaten åker så dör även den goda. Vem vinner då? LL?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar