Fast det hade väl ändå varit skillnad om jag hade lagt min udda röst när alla/ nästan alla andra röstat klart och man vetat om utgången? När jag röstade så var den ju inte så udda egentligen, jag drog in en fjärde person som "mål" och min röst var nr 6 i ordningen av 12 totalt. Jag reagerar däremot på alla röster som plötsligt rasslar in på BSF, från "ingenstans" så har "alla" röstat på henne. Eller på mig.En liten sammanfattning:
Dag 1
14:02 _CorpseBride_ röstar på heartstring
16:53 Blacksmithfarm röstar på _CorpseBride_
21:17 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:20 Emtherlia röstar på heartstring
21.21 Heartstring röstar på Quarter4ever
21.22 Blacksmithfarm ändrar röst till heartstring
21:25 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:25 Klara röstar på Blacksmithfarm
21:26 quarter4ever röstar på heartstring
21:26 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21:26 Paddington röstar på Blacksmithfarm
21:30 zassoo röstar på heartstring
Lite spontant - heartstring lägger en helt udda röst på Q4. Det känns lite vågat när flera teoriar om henne och jag får intrycket att de väljer på henne och bsf - kan det vara så att hon sitter i lyan och *visste* att hon hade lyakompisar kvar att rösta som kunde se tlil att hon inte åkte. Samtidigt är det ju udda att sticka ut så? Hon var ju den som sagt att bsf kunde luta åt det goda hållet och hon hade ju rätt. Kan hon ha vetat?
Klara hade också rätt i sin tanke att bsf statistiskt sett borde vara god. Visste hon kanske?
Snurrfians kommentar nu efteråt undrar jag också lite över - alltså visst kan man ha lite dåligt samvete när en god blir utröstad, men nog är väl kommentaren lite underlig? Jag får känslan av att hon vet nånting om heartstring - om heartstring är GOD hade det väl varit lika illa att rösta ut henne
Man kan ju inte annat än ana att ulvarna fått två lätta byten ikväll. 11 röster på 2 personer, det pekar ju verkligen mot att både jag och BSF blivit lätta offer. Det är bara jag som röstat på någon helt annan (BSF också, men hon ångrade sig ju).
Med tanke på att det är 6 röster på BSF så tror jag ju inte att alla dessa är goda. Det är nog i så fall vääldigt otroligt.Målar i lite, en första reaktion är ju om det verkligen bara är goda som röstar på BSF i denna första lynch?
DagDL 1
14:02 _CorpseBride_ röstar på heartstring
16:53 Blacksmithfarm röstar på _CorpseBride_
21:17 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:20 Emtherlia röstar på heartstring
21.21 Heartstring röstar på Quarter4ever
21.22 Blacksmithfarm ändrar röst till heartstring
21:25 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
21:25 Klara röstar på Blacksmithfarm
21:26 quarter4ever röstar på heartstring
21:26 cirkus röstar på blacksmithfarm