Snurrfian
Moderator
Om du läser mitt röstinlägg så kanske det blir lite mer begripligt, jag var ju inte ens säker på att BSF var ulv men tyckte att heartstring skulle få överleva första lynchen åtminstone, sen hade jag ändå blandat ihop henne med Zassoo så det blev ett total fiasko...Snurrfians kommentar nu efteråt undrar jag också lite över - alltså visst kan man ha lite dåligt samvete när en god blir utröstad, men nog är väl kommentaren lite underlig? Jag får känslan av att hon vet nånting om heartstring - om heartstring är GOD hade det väl varit lika illa att rösta ut henne
Jag försöker hitta något vettigt att gå på, min erfarenhet från förra leken säger att de jag tror är ulvar antagligen är goda... Så frågan är om jag då istället bör hitta den som verkar minst skum och rösta på den?
BSF gör i mina ögon två stycken misstag och det känns som om det är lite väl många för att vara en ulv.
Det tycker jag mer talar för en slarvig god, men helt hundra är jag inte. Men nu ser jag att @LenaH lägger en röst på BSF med motiveringen "Ser det ut som en ulv så är det antagligen en ulv." Och jag lärde mig den hårda vägen att så inte är fallet... Så frågan är om LenaH är ulv och hittade en god som gör misstag och hoppas få ut en god, eller om LenaH är god och faktiskt hittar en ulv?
Men jag tycker att det är synd om Heartstring ska behöva åka första dl den här gången också, så för att BSF eventuellt är en ulv som har försagt sig så lägger jag min röst där idag.
Snurrfian röstar på blacksmithfarm