Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nåja jag tycker au contraire att du försvarar dig ganska tunntHaha, det här var lite tunt även för dig!
För det första: Jag hade inte så mycket mer att tillägga, det var sent och jag var tydlig med att jag ville se om hon hade ansiktsbehåring.
För det andra: Att duscha har väl aldrig använts som godförklaring?? Jag brukar skoja med @Klara om att hon brukar skriva ut att hon duschar, precis som @Niyama skriver när hon ska laga middag. Här undrar jag lite vad du sysslar med??
Att jag i förra leken hade en del vilda teorier undgick väl ingen @cirkus (sorry) och det är det jag refererar till som "Evert-style".
Och att jag sen håller med @Paddington om att möjligheten att hon (Bsf alltså) var ond utanför lyan är väl inte heller så konstigt? Jag trodde ju på att Bsf var ond, annars skulle jag inte lagt min röst där.
Jag tycker dina teorier är väääääldigt tunna när du använder skämtsamma referenser till tidigare lekar för att sprida misstankar...
Spionlärlingen skulle ju bara få en rad så även om BSF varit kvar så var det kanske inte just den mest intressanta raden hon skulle få.Bra!
Vilka alternativ har vi?
Ängeln skyddade rätt eller att fen använt beskydd till sig själv.
Något annat som kunde gjort natten lugn?
Synd att det inte finns en spion som kunde fått lite juicy information
21:17 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:25 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
21:25 Klara röstar på Blacksmithfarm
21:26 cirkus röstar på blacksmithfarm
21:26 Paddington röstar på Blacksmithfarm
Jaa, BSF var onekligen ett tacksamt offer DL1. Jag tror definitivt att det går att finna en eller flera ulvar i denna röstningslista, frågan är bara vilka...
Försvarar mig tunt? Men jag ser inte att jag försvarar mig alls för du presenterar ju inget annat än en rad citat där jag uttrycker skämtsamma floskler och du anklagar mig för att sprida misstankar.nåja jag tycker au contraire att du försvarar dig ganska tunnt
Jag hade misstankar mot dig innan lynchen och när jag verkligen fick tid att gå igenom leken nu på kvällskvisten så är det du som står ut, tillsammans med heartstring.
Så du står definitivt på min bevaka/obslista/hållaögonen-på -lista ja kärt barn finns lite överallt - och att du försöker vända det hela, det har jag räknat med, men tyvärr så får det mig inte att ändra åsikt.....
Vilket verkligen ser ut som ett kontaktförsök från lyan till en ev ond fe, när jag tänker närmare på det.....Jag tyckte det verkade lite slarvigt med en blooper redan första kvällen men vi får väl se om du verkar låta polisongerna gro.
Försvarar mig tunt? Men jag ser inte att jag försvarar mig alls för du presenterar ju inget annat än en rad citat där jag uttrycker skämtsamma floskler och du anklagar mig för att sprida misstankar.
Det kan jag också göra men jag ser inte hur vi hittar onda för det? Eller är det så att du inte vill hitta onda?
Skämtar du? Jag såg hennes vad jag trodde var blooper och la min röst där?Hon lägger en andra röst på BSF igår, hon kan mycket väl ha trott att hon la en första röst iofs med tanke på det korta intervallet mellan hennes och Lobelias röst. Oavsett vilket så känns det misstänkt att hon lägger den rösten på BSF, är det för att få andra att haka på?
Det där vet du är ett skämt därför att Bsf nästan alltid är den som gör det, jag visste inte ens om hon var online.Sedan tycker jag det är ytterst misstänkt att hon så beredvilligt överlåter rollfördelningspratet åt BSF, det kan vara i främst två syften som jag ser det
Nu ska jag göra något så gräsligt som att åka till jobbet - då kan jag inte smygleka ens - jag ska få en helt ny dator och måste installera den på plats.
Så jag hoppas att dagen inte slutar med att jag inte har en fungerande datar - vad ska jag DÅ ha att leka på? Ehrrrm, jobba på.
Jag är ju mest sugen på att syna heartstring för jag tror att hennes tillhörighet kommer säga mest, för som jag skrev i mitt tidigare inlägg - det skulle kunna vara så att en ond heartstring borde indikera en god Q och eventuellt en ond LenaH. En god heartstring säger mindre, då kan hon vara som vilken förvirrad god som helst. Jag funderar också på röstningen igår - kan det ha varit två goda mot varann? Då kan ulvarösterna ligga precis var som helst, men det är lite konstigt att heartstring inte säkrade upp mer och la sin röst på bsf - men är hon ond så kunde ju hennes kompisar säkra att hon blev kvar genom röster på bsf. kanske. Samtidigt så skaver hela grejen. Skulle en ond verkligen vilja outa så mkt info (som jag tänker mig att jag ser) om den åker?
hm igår var jag faktiskt mycket mer misstänksam mot heartstring pga mycket som hon skrev och gav intryck för att veta. Nu vet vi inte heartstrings roll än, jag funderar i lite olika cirklar var det gäller denTycker nästan det är konstigare att du inte gjorde det.
Snurrfian tycker jag agerar konstigt som säger att hennes röst inte spelade någon roll när den i högsta grad gjorde det. Särskilt eftersom hon säger att hon misstänker BSF är slarvigt god. Varför rösta på en som man tror är god, om än lite slarvig?
Jag tycker i dagsläget att Snurrfian är lurig (lurvig?) då hon ville få det att verka som att hon inte hade med utröstningen av en god att göra, som att hennes röst spelade noll roll.
det borde varit ängel som skyddat rätt!
eller onda fen skyddat sig själv kanske?
Iom att vår enda goda spion rykt och det också kan anses att onda fen tar full spioninfo så är det mycket möjligt att ängeln valt att Inte skydda sig själv, tom mycket troligt kanske?
Vad det gäller drev. Jag tror inte någon kan friskrivas pga sin röst på någon annan än bsf.
heartstring kvarstår på min obs-lista men även jag funderar om hon kan vara god ändå? Och i så fall hade ulvarna kul igår.
Sedan kan det ju vara precis som jag och flera funderar över, att heartstring skyndade att kasta fokus på mig för att få bort det från LenaH? Det känns onekligen aningens suspekt tillsammans med det faktumet att hon höll BSG som så god i flera inlägg..
heartstring har också trasslat in sig i både det ena och det andra, vilket kan vara lätt gjort ()
Nåja, en ulv i taget är en bra devis att gå på, så har redan röstat på en jag tycker mig ha funnit, så kan vi ta resten sen!