Jaha, då ska vi se om det går att få någon rätsida på tankarna här nu då.
Q säger att hon inte såg Lenas påpekande ang rollistan pga mobilsurfande och det är ju mycket möjligt. Jag tänkte inte på den möjligheten, som någon skrev, men jag tyckte ändå att hon lät så hård. Nu tycker jag inte alls att hon känns lika ulvig längre. Nja, hon är neutral för tillfället.
Lena Ja, jag börjar ju fundera på om jag missade något när jag lät Lena gå igår. Samtidigt känns hon som ett väldigt lätt byte för dagens DL, speciellt då 3 stycken redan lagt sina röster på henne. Frågan är ju om Q fått upp ett spår eller om det bara är spel för gallerian..
Paddan Håller ögonen på mig (som många andra). Ifrågasätter mina intentioner ang Lena och där är inga. Eller var inte iallafall. Jag har svårt att placera henne och hon får stå som neutral så länge.
CB Jag reagerar på det här:
Jag är fortfarande fundersam över heartstring och jag förstår heller inte hennes röst igår. Om hon är ulv, borde hon inte hakat på och röstat på BSF?
Är det inte precis det hon gör nu, mot Lena? Hakar på drevet som man enligt henne själv "borde göra som ulv"? Det går inte alls ihop sig och hon får defenitivt ögonen på sig från mitt håll!
Zassoo Har jag alltid lika svårt att placera! Hon får stå som neutral so far.
Cirkus Em reagerar på att Cirkus har stark teori mot mig i DL1 men ändå väljer att rösta på BSF. Hon lägger sin röst som nr 11 i ordningen (av 13, om man räknar med BSFs ändringsröst) och det är svårt att säga mkt om tycker jag. Det stod mellan mig och BSF, men visst kan det tänkas märkligt om hon har mer teori om mig men ändå röstar på BSF. Hon är väldigt snabb på att haka på Q och röstar på Lena, frågan är varför,
egentligen? Har hon samma teori som Q eller är det bara väldigt lätt att haka på och starta ett drev?
Klara Har inte synts/ märkts mycket alls? Frågan är om det är tidsbrist eller ett aktivt val att hålla sig i bakgrunden. Om det är det senare så känns det lite misstänkt? Jag vet inte, hon känns neutral så länge men får ett öga på sig hon också.
Snurrfian Gjorde bort sig lite inför DL igår stackarn, när hon röstade på BSF istället för på mig. Jag tror det var ett ärligt misstag och inget att spinna vidare på, men det märkliga blir ju som flera nämner när hon säger att hon kunnat lägga sin röst vart som helst med resultatet som blev. Men faktum är ju att en röst på mig hade fått ut mig istället, men det var ju lite tidigt för henne för att hon skulle veta det då. Så hennes röst var ju inte den som slog spiken i kistan, men ändock väldigt betydande för slutresultatet.
Lobelia Det känns inte som att jag sett så mycket av henne heller? Eller inget som jag fastnat för iallafall? Hon får nog vara neutral så länge.
Emtherlia Håller jag som neutral än så länge, jag får inga direkta vibbar från henne tycker jag. Sammanfattar bra och har "rena" tankar på något vis.
Den som sticker ut mest för mig är CB, med tanke på citatet ovan och hennes val att ändå lägga en tredjeröst på Lena.
Sen funderar jag. Lena känns som sagt som hon blivit ett lätt byte och jag anar att det kan vara mitt fel eftersom jag valde att sätta fokus på Q igår. Det blir ju ett väldigt lätt byte att gå på idag då och flera verkar ha hakat på där mer än gärna. Hm..
Sedan är det det där med Nattkäket. Ingen åts. Varför? Valde ängeln att skydda rätt person och vem är i så fall rätt? Var det fen som skyddade sig själv? (Vad menas med att fen kan förhäxa,
@Niyama ?) Och kanske viktigast av allt - VEM försökte ulvarna att käka?
Det är ju väldigt självklart vilka som var targets vid gårdagens DL, men vad säger det?
Vill en ulv vara den som lägger en startröst på någon? Ville en ulv vara den som sätter spiken i kistan? Det känns ju mer som att en ulv vill smyga med än att starta något och jag tänker att de helst kanske inte vill synas genom att lägga en avgörande röst heller?
I så fall skulle man ju kunna tänka att CB, Lobelia, Zassoo och Paddan (första resp sista rösterna på mig o BSF) inte skulle vara ulvar. MEN Zassoo väljer att lägga sin röst på mig istället för på BSF och därmed just sätta spiken i kistan. Kan det säga något? Eller vill hon bara försöka rädda BSF? Fast det är ju återigen bara ulvarna som känner till vilka som är onda/ goda.
Hm