Nej, som sagt, jag tror att ulvarna har väldigt roligt åt mig där i lyan och jag undrar jag om man inte ska kolla efter vilka som drivit på.. Alla är misstänksamma mot mig men jag tycker att vissa är mer på än andra. Där finns tex Klara och hennes fiskande. Eller ännu värre - hennes lycka när jag nappade på kroken? Och som även Snurrfian nämner- att hon lägger så mycket vikt på att just jag nappar, men hon är inte alls lika intresserad av att veta av vare sig Cirkus eller Lobelia.
Detta får mig att bli mer misstänksam mot dem också och Cirkus får jag konstiga vibbar av. Jag vet inte alls hur hon brukar vara, men det känns... Märkligt.
Paddington Jag tycker att hon ställer de rätta frågorna, påpekar det rätta och ja.. Hon känns rätt och inte ulvig, men sen vet jag inte hur hon brukar vara i sina roller.
quarter4ever Hon var, vare sig det var mening eller ej, den som startade drevet mot Lena. Sen är ju frågan om det är för att hon är god eller fen, men det får nog tiden avgöra. Hon känns god samtidigt som jag inte kan släppa tanken på att hon kan vara fen, så jag är osäker på henne ändå.
zassoo Har jag inte lagt så mycket märke till, men jag kanske inte har fokuserat rätt för att se henne?
cirkus Är OTROLIGT snabb med att haka på Qs teori om Lena och att köpa Qs teori rakt av. Hm.. Sen är hon en av tre inräknade i Klaras fiske och en av dem som knappt omnämns mer än så i det hela. Märkligt att fiska efter ulvar men att släppa alla utom en tillbaks i vattnet utan vidare eftertanke..
Klara Här har jag mina ögon öppna idag. Fiskar efter mig känns det som - det perfekta nappet? Varför skulle man annars välja bort de andra så pass lätt?
Snurrfian Jag får inga dåliga vibbar från henne. Det är det med "rösten spelar ingen roll" som sticker ut hos henne, men jag tror inte att det behöver betyda mer än vad BSFs blooper gjorde. Men jag vet inte.
Lobelia Var har man henne? Någon tror på en räddningsröst från henne för min del. Att hon har starkare teori om mig men röstar på BSF. Jag skulle väl kunna tänka att hon antingen är en god som hakar på "alla andra" eller så är hon en ond som.. Ja, vad? Vad skulle hon få ut av detta om hon var ond?
Emtherlia Är svårt att säga något om också tycker jag men även här får jag vissa ulv-vibbar. Jag önskar att jag hade mer tid att granska hennes inlägg, likväl som andras.
Ett försök till att samla mina sista tankar, jag skulle vilja ha mer tid på mig men dottern vill sova och snart blir det väl skriket Allan om jag inte lyder order och nattar henne (hur svårt ska det vara att hålla på rutinerna när det är ljust ute!?)
Men mina misstankar är idag skarpast mot Klara. Jag gillar inte hur hon fiskar och sen inte tar vara på all info (napp). Jag antar att hon hoppades att någon som jag skulle nappa, någon som redan har ögon och misstankar mot sig för att få ett lätt byte. Nej, jag tror att hon vet var hon har mig och vet vad hon gör och varför - för att få sina ulvkompisar mätta och glada. Så;
Heartstring röstar på Klara