Jo men det förstår jag ju, att käket på ett eller annat vis blivit skyddat. Men det jag klurar på är ju det du nämner; VEM har skyddat och i så fall vem? Jag har så svårt att se sånt där..
Ja givetvis, men vem var det just då? Var det någon speciell anledning? Och vilken anledning var det i så fall? Var det en viktig roll för oss goda så vill man ju gärna inte riskera att rösta ut hen..
Hm.. Ja, så är det nog, men vad säger det om man får en god på kroken då? Vad säger det om Lobelia och Cirkus som hon släpper ganska lätt om jag ryker och jag är god?
Det vore förstås tråkigt, om man inte är ond vill säga. Men det verkar samtidigt som att flera verkar kunna ha min roll lite som en nyckel för att luska fram andras roller och i så fall kan jag ändå se det som en relativt god ide för att de goda ändå ska komma ett steg närmre målet. En för alla..
I så fall skulle en av alla rutinerade spelare vara ängeln alltså. Hm..
Men ärligt - du fiskar rätt hårt efter ängeln just nu . Jag kan lova dig att varken ängel eller om det finns någon (annan än fen eller ulvarna) som har en potentiell kandidat till ängeln kommer att outa den på något vis. Är det någon som ska får behålla sina vingar är det just ängeln.