det misstänkta med att leta onda är bara utifrån tänkt scenario att du skulle vara ond feNu vet jag inte om du snurrat till det Q men hur kan det vara misstänksamt att leta efter onda?
Att mitt inlägg där jag sammanfattar alla som röstat på BSF kommer efter att du lagt en röst (så inte röster, enbart din röst hade kommit) har med att göra att det tog aplång tid att skriva inlägget. Att gå igenom 6 deltagare och skriva tar sin lilla tid. Jag började runt halv åtta med inlägget och fick fortsätta med det efter en cykeltur till jobbet
Jag röstade inte på LenaH eftersom jag inte såg hennes spel som misstänksamt, även nu efter att jag vet att hon var ond så har jag svårt att se det faktiskt.
den letar ju också onda, fast i ett annat syfte än vad de goda gör
OK jag köper att du filade på ditt inlägg, det tar tid.
Jag vänder och vrider just nu på alla stenar och har väl (egentligen ) inte dig som mni huvudmisstänkte.
Jag har ingen som uttalad god i mitt pussel och jag går alltid efter att alla alltid är onda tills motsatsen bevistas
Så då blir det att jag granskar och för fram mina funderingar, och det brukar bli lite mer kött på benen utifrån de svar som kommer, one way ot the other....