jahapp lite funderingar från mig om jag blir tilltänkt som middag för ulvarna....
Paddington har jag inte hittat något skumt med så här långt. Har ställt en hel del klarsynta frågor men som den rutinerade räv hon är, kan jag inte anse henne heller som god bara för det, så hon är neutral för mig
_CorpseBride_ Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om _CB- ? Hon är snabb att haka på i fm på min röst på LenaH, men svårt att veta om det säger något om hennes roll? Hon skriver en hel del jag tycker verkar vettigt, men vet å andra sidan inte om hon är tillräckligt rutinerad för att kunna göra det oavsett roll? Hon står som neutral hos mig
quarter4ever Jamen det är ju JAG
zassoo jag känner mig aningens misstänksam mot zassoo faktiskt! Hon var rätt snabb att ifrågasätta min och cirkus röster i morse på LenaH, och det är något i hur hon gör det som får mig att fundera över om hon är ond fe möjligen? Åker upp på min bevakalista, och får titta närmare på henne om jag får möjligheten
cirkus fortsätter att vara vettig, med ett hälsosamt mått av misstänksamhet. Dock är hon ju lite för bra för att vara god bara för att hon verkar vettig , det vet vi ju att hon kan även som ond. Finner just för stunden inget konstigt med henne, så får stå som neutral med lite plus i kanten trots allt
Klara Ja Klara känns iaf på min planhalva denna gången, om jag ska våga lita på det är en annan femma
men konstaterar att hon spelat lite annorlunda denna gången bla genom att INTE lägga en uddaröst i förstaDL : Hursom jag vill gärna ha Klara som god, då jag tycker att hon letar ulvar ganska friskt och med listiga metoder, på ett sätt jag inte tycker hon gör om hon är ond . men luras det KAN hon, så mer än åt det försiktigt goda hållet vågar jag inte hålla henne
heartstring Ja hon fick min röst i går, och det är någon jag faktiskt ägnat mycket tankekraft åt. Jag har försökt tänka utanför boxen och utgå från om hon skulle vara god, istället för ond. Detta ledde inte direkt någon vart, och på det sätt hon resonerat hela dagen i dag så kan jag säga att jag inte direkt minskat mina misstankar mot henne. Lite fundersam blir man ju över att LenaH så uppenbart försöker få henne misstänkt. Är det ett sätt att få en god utmärkt som ond? Eller är det ett sista försök från lyan att få en misstänkt medlem lite räddad? Tål att funderas på! Att hon ånyo röstar på mig är konstigt, inte för att den är på just mig utan mer för att den avviker så , båda dagarna?
På min bevakalista är hon definitivt!
Snurrfian lite samma sak som med heartstring. LenaH röstar på henne, är det för att ge alibi åt en lyamedlem, eller för att misstänkliggöra en god?
Snurrfian har utmärkt sig lite både i går och i dag, och jag tycker som vanligt att hon är skum,. Hon har mina ögon på sig i alla fall
Lobelia Känns fortsatt lugnt analytisk. Hittar inget skumt med henne så här långt. Lobelia är också tillräckligt rutinerad för att kunna luras bra så hon får stå som neutral till vidare
Emtherlia Avviker lite med sin röst på Snurrfian, frågan är ju om det är något en ulv skulle göra i det läget? Det känns inte så faktiskt. Så håller henne åt det godare hållet faktiskt för stunden i alla fall