Jag tror precis som i morse att @quarter4ever är något på spåren med rösten på @LenaH och även om en del ifrågasätter och känner sig oroliga för att det kan vara fel, så ser jag inga massiva protester från någon som ev annars hade kunnat haft samma typ av info så även om Q4s teori i sig kanske är svag så tror jag att hon är rätt ute. Och om hon nu skulle vara fel ute så kommer hon även garanterat bli lynchad i morgon.
Sedan har jag själv inga direkta teorier om LenaH, däremot tycker jag att jag ser ett samband mellan @heartstring, som är min främsta ulvkandidat för tillfället och LenaH vilket jag tycker är väldigt intressant.
Om man tittar tillbaka på DL1 där Heartstring håller BSF åt det godare hållet och sedan går ganska så hårt på Q4 för dennes teorier mot denne, men knappt nämner LenaH som faktiskt var först att dra upp misstankarna gör att det skaver lite i samspelet mellan dessa.
Så eftersom jag tror att Q4 är ngt på spåret:
Paddington röstar på LenaH
Sedan har jag själv inga direkta teorier om LenaH, däremot tycker jag att jag ser ett samband mellan @heartstring, som är min främsta ulvkandidat för tillfället och LenaH vilket jag tycker är väldigt intressant.
Om man tittar tillbaka på DL1 där Heartstring håller BSF åt det godare hållet och sedan går ganska så hårt på Q4 för dennes teorier mot denne, men knappt nämner LenaH som faktiskt var först att dra upp misstankarna gör att det skaver lite i samspelet mellan dessa.
Så eftersom jag tror att Q4 är ngt på spåret:
Paddington röstar på LenaH