Kan vi inte vänta ett tag, du är inte skummast just nu? Kan jag hänvisa till det senare istället, om det behövs?Jag väljer ändå efter my
Du fick mig utröstad förra gången jag skrev fel. Då var jag god. Ska vi göra om samma sak igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vi inte vänta ett tag, du är inte skummast just nu? Kan jag hänvisa till det senare istället, om det behövs?Jag väljer ändå efter my
Du fick mig utröstad förra gången jag skrev fel. Då var jag god. Ska vi göra om samma sak igen?
Varsågod.Kan vi inte vänta ett tag, du är inte skummast just nu? Kan jag hänvisa till det senare istället, om det behövs?
Givetvis letar jag efter ulvar. Det är ju det som hela leken går ut på. Men för att hitta dem så måste jag tänka och teoria och för att det ska bli någon lek så måste det göras "på papper" och inte bara inne i skallen.. Så ja, jag reder runt bland alla misstankar och försöker hitta ulvar.Om jag nu ska koncentrera mig på annat än Q/LenaH dramat så är det flera om känns lite halvskumma och några som känns mindre skumma
Heartstring - Jag är mycket osäker på henen, hon hackar ner på LenaH och främst Q som hittar en felskrivning och tycker att detta är skumt och sedan fortsätter hon med att godförklara BSF utifrån felskrivningen, inte bara en gång utan flera men verkar sedan ta tillbaks det. Hearts konstiga ordförklaring var en av anledningarna att jag tyckte BSF var potentiellt ond. Jag förstår inte riktigt hur hon resonerar och varför? Visste hon att BSF sannolikt var god och ville vinna en poäng om hon lynchades, vilket inte var otroligt med tanke påp så lite det fanns att gå på?
Inlägget här känns lite som en ond som försöker hålla dörrarna öppna. Ja jag vet själv att jag är velig, men jag tvekar på om Qs ondhet i sig, här handlar det om vettigheten att haka på röster.
Jag funderar på om Heart mest sprider allmänna misstankar istället för att leta ulvar.
Hon gjorde bort sig eftersom hon inte röstade på mig eftersom hon inte ville att jag skulle bli utröstad första DL i det här spelet också och i det att det ju faktiskt var Zassoo som åkte först sist och inte jag. Det blev ju lite värre när hon fick förklara sin röst och då skrev detta om att hon kunde lagt rösten var som och att det inte spelade någon roll. (vilket det ju gör).Är lite fundersam över vad du menar med det jag fetstilat nedan. På vilket sätt gjorde Snurrfian bort sig med att rösta på BSF isf dig?
Varför hade det varit bättre att du blev utröstad?
Hon gjorde bort sig eftersom hon inte röstade på mig eftersom hon inte ville att jag skulle bli utröstad första DL i det här spelet också och i det att det ju faktiskt var Zassoo som åkte först sist och inte jag. Det blev ju lite värre när hon fick förklara sin röst och då skrev detta om att hon kunde lagt rösten var som och att det inte spelade någon roll. (vilket det ju gör).
Så att hon gjorde bort sig har ju inte direkt med att göra att hon inte röstade ut mig utan om varför hon valde att lägga rösten på BSF.
Jag säger inte att hon inte hade gjort bort sig om hon röstat på mig, jag säger att hon gjorde bort sig eftersom hon röstade på mig för att jag inte skulle behöva vara först att åka ur den här leken också, när det inte var jag som åkte först i förra leken.jag är nog trögfattad idag känner jag - men du säger att om hon röstat på dig isf BSF så hade hon inte gjort bort sig dvs det hade varit rätt val? Och anledningen till att hon röstat fel var att hon tyckte synd om dig på felaktiga grunder?
Och om det varit rätt val att lägga rösten på dig är det för att du är ond och/eller för att hon inte skulle få blickar emot sig?
Och om hon inte ville dra blickar emot sig beror det på att hon är ond och du vet om det och det är därför det är synd om henne och det är därför du skriver "stackars"?
Ja, det var precis så jag tänkte i ljuset av att jag verkligen trodde Bsf var ond - att du kunde vara hennes lyakompis. Nu vet vi ju att hon inte var det men så tänkte jag då och fick ju sen revidera min uppfattning.Håller på att gå igenom leken från början och snubblade över det här.
Nu vet vi ju att BSF var god. Men jag blir fundersam på vad du menar med biten om mig i citatet ovan. Att jag och BSF skulle suttit ihop i lyan och att hon nämnde mig skulle vara ytterligare en felskrivning från henne? Eller vad menar du? I ljuset av att du eventuellt sitter i lyan enligt dagens teorier känns det ju som ett försök att smyga in misstankar mot mig vilket naturligtvis får mig att vila ögonen lite på dig.
Fast va? Vem skulle protestera om du var fén? Det kan finnas flera sior i omlopp som du säkert vet och eftersom du mer eller mindre skriver rent ut att du siat mig så har du missat den delen. Det finns en hel del hål i dina resonemang här...Håller på och läser ikapp efter mitt badhusbesök.
Intressant att en del verkar ha så mycket frågetecken kring mig?
Jag känner ingen direkt oro för att ha tagit fel angående LenaH, så här långt. Och det borde ju kunna finnas någon som skulle invända å det kraftigaste om någon tyckt att jag skulle försöka verka ha en roll som en del har framfört att det skulle jag kunna? Alla har ju faktiskt varit inne sedan jag la min röst
Iofs hälsosamt att verkligen fundera över saker och ting, för det ska gudarna veta att allt inte alltid är vad det ser ut i lekarna.
Jag letar onda för fullt, och du är min främsta kandidat idag, som du kan utläsa av mitt röstinlägg.
Jag är mer fundersam över din vilja att hitta ulvar, för jag tror att du redan vet vilka de är....
Nåja, en ulv i taget är en bra devis att gå på, så har redan röstat på en jag tycker mig ha funnit, så kan vi ta resten sen!
Tja en teori lika god som någon annan.
Men rent självmord att göra -det blir ju avslöjat direkt ?
Och betänk att onda vinner när de onda ( inkl onda fen) är fler än de goda.
Goda vinner när alla ulvar är ute.
Ja, jag vet ju att det var ett "gammalt" inlägg jag citerade. Men jag ville bara reda ut vad du menade.Ja, det var precis så jag tänkte i ljuset av att jag verkligen trodde Bsf var ond - att du kunde vara hennes lyakompis. Nu vet vi ju att hon inte var det men så tänkte jag då och fick ju sen revidera min uppfattning.
Det säger mig ingenting om din roll men eftersom du citerade mig från innan gårdagens DL så var det som sagt så jag tänkte då.
Vilket desperata försvar?LenaHs desperata försök till försvar stödjer också min tro att hon är ond.