Sorry caisa jag ger upp, nu har jag en lång stund försökt bli kompis med multicitatfuntionen, men den vill inte

Sedan vill jag påpeka att nu när monstermom visade sig vara ond så misstänker jag dig betydligt mindre då jag tycker båda röstningarna talar lite till din fördel(om man tänker på när de kom och på vem)
så inläggen nedan är i kaos och allt är inte med men för att sammantfatta så reagerade jag mest på att du upprepade gånger tog upp det här om sasse och spionen trots att både jag och sasse där emmellan påpekat att det knappast är anmärningsvårt att hon har koll på rollen.
Sen försökte jag få med habinas inlägg eftersom det var det jag reagerade först på och jag misstänker henne fortfarande pga det, men då jag fann dig mer "tjatig" så hamnade rösten på dig igår. inget du skrev idag fick mig sedan att ändra uppfatning så misstanken kvarstod.
Det här sista inlägget är ju från idag så tänkte bemöta det också.
Det du kallar heta diskussioner är förmodligen samma sak som det jag kallar pladder. Dvs folk snackar massor och bollar tankar och ideer och saker uppreppas runt fjorton gånger på femton olika sätt
Men allt snack leder liksom inte fram till så mycket folk har inte så mycket konkreta misstankar och teorier utan kommer atntingen fram till att de tycker samma sak eller tvärtom inte gör det. Jag tyckte inte det kom fram något direkt misstänkt av disskussionerna utan det var mest.. ja pladder..