Jag tycker att Mammas svar var vettigt en bidragande orsak till min röständring. Missade du att min röständrig skedde EFTER att mammas hade svarat?
Rösten på Killa var inte en hämndröst, utan min reaktion blev så kraftig av att hon så enkelspårigt bara hoppade på mig, ingen annan fanns i hennes tankar alls. Nånstans där känner jag ulvvibbar.
Du har missat hela poängen i hur jag tänkte runt Mammas. Det var inte så att jag såg hennes röst som en hämndröst, det var just hur hon tappade en bra tankegång som jag reagerade på, sen kom hon in och förklarade + att killa gjorde sin jättelånga enkelspåriga teori mot mig som fick mig att ändra min röst.
Även @Blacksmithfarm har missat poängen med min röst på mammas (som jag sen ändrade)
Det är också lite förvånande att båda ni kommer in och har ungefär samma teorier runt mig men inte för den röst jag slutligen la utan för den innan min röständring.
Inga tankar runt mina teorier angående Killa? Alltså tänk bort hämndröst för det var det inte. Det fanns liksom andra teorier runt den...
Ärligt talat så förtod jag ungefär lika mycket av dina teorier som av teroierna mot dig, dvs inte mycket alls.
Jag behöver gå tillbaka och läsa om hela sista röstningen och kanske också kolla på den i kopling till den första. Jag har nästan bara tittat på caisas roll i det hela(passade på att göra det när jag traslade med inläggen och jag har ju kommenterat vad jag tror om hennes röster.)
Just nu har jag noll koll.