Jag vet inte riktigt vad jag tänker och tycker om allt just nu. Jag tycker att
GA har kommit med en del vettiga teorier och svar. Jag tänker väl rätt mycket detsamma som henne, men det är å andra sidan en varningslampa. Så hon står kvar på samma pallplats som innan.
Mammas likaså, pga. rösten på Momsan och vice versa. Dock tänkte jag gå igenom hennes inlägg också, jag tänker inte grunda hela misstanken på henne enbart för hur röstningen ser ut sas.
Blacksmithfarm, ptja, jag tycker fortfarande det är underligt att hon höll av Killaloe. Men för att inte göra samma misstag igen, så är det inget som nödvändigtvis säger något om hennes roll. Hon är rätt neutral för mig, då det främst är medhåll med Killaloe och misstankar på cirkus som jag reagerat på henne för. Ska läsa igenom hennes inlägg också.
Angående
TLV håller jag med Breaktown som författade sitt inlägg mycket bättre än jag kunnat göra. Nu minns jag inte just vilket inlägg det var, men jag håller i alla fall med Breaktown mycket i hennes teorier mot TLV. Uppenbart så misstänkte TLV glömmerallt även efter att hon fick reda på tider för röstningarna dag 1, eftersom hennes röst hamnade där ändå. Jag hoppas hon kommer in med fler tankar nu när hon läst sitt eget inlägg igen, som Breaktown citerade.
Jag vill gärna se mer av
@Mumorsan! Och även
@bumpo vill jag ha mer aktivitet och även viss utveckling vad gäller hennes röst på glömmerallt. Jag antar att bumpo hade tidsbrist vid rösttillfället, så jag kan se mellan fingrarna där. Men jag vill att hon kommer in och utvecklar. Annars tycker jag det är lite vag röst faktiskt.
De andra har jag inget att tillägga om just nu. Jag lär återkomma imorgon med igenomläsning osv. Bukes nya ljusare forum samarbetar inte riktigt med mig, tycker det är jobbigt att läsa när det kvällnar främst. Kan knappt koncentrera mig för att läsa en mening ens...
Tillägget att
TLV kom in och svarade undertiden jag skrev detta.