Sasse - Känner jag mig lite blank inför, vet inte alls vart jag har henne. Jag förstår inte riktigt hur hon kunde missuppfatta min tanke kring henne som hon gjorde, men jag tror inte det behöver säga nåt om hennes roll heller. Jag tycker hon gått lite under min radar sen dess, tyckte igår att hon kom med en del vettiga tankar och blev lite förvånad över rösten på Cirkus, även om jag i efterhand (allt gick så satans snabbt att jag inte riktigt hängde med igår.
) kunde se varför hon röstade som hon gjorde. Neutral for now.
Sasse ger mig mardrömmar.
Hon har en del vettiga tankar och teorier som jag ofta känt igen mig i, det gör att jag gärna håller henne åt goda hållet... Men samtidigt kan jag tänka upp alla möjliga scenarion där hon lurar brallorna av mig, och det gör mig nervös.
God? Ulv? Ond spion? Lutar nog åt god i min bok _just nu_. Röstat Monster - Cirkus - Killa
Mammas - Att Mammas röstade på MM i första lynchen var väl den röst jag kände var minst uppseendeväckande, med tanke på att det var hon som mest diskuterat med MM. Igår är det som nämnts tidigare fullt möjligt att Moms och Mammas alibiröstade på varandra. I övrigt tänkte jag lite på det här inlägget av Mammas igår
#464 , just
"Finner det intressant att vissa vill få det till att jag är godare pga rösterna mig och monster emellan, tvek på den. Alltså, jag vet ju att det är en sådan grej jag gör som ond, så köper inte helt varför de vill få mig till godare, smör eller inte koll på min stil? Rent spontant det senare, men jag vet inte." antar jag är riktat till mig eftersom ingen annan nämnt dig i det sammanhanget efter lynchen? En mening
"Jag skulle även vilja lägga Mammas åt det godare hållet, men vågar inte riktigt då det ju ändå är möjligt att de alibiröstade på varandra? " i mitt inlägg där jag gick igenom lyncherna, det var inte på något sätt menat som en allvarlig spekulation från min sida utan ville mest bara nämna något kort om varför jag
inte lade dig åt godare sidan (samt lade fram det som en fråga så någon som spelat med dig mer kunde kommentera saken också). Tycker din rekation på det var lite märklig, men i övrigt är det inget jag tänkt på. ( mer än
"tvek på den" som fick mig att dubbelkolla vem som skrivit inlägget
) Mammas känns halare än jag tycker hon brukar göra, men om det är inbillning eller nåt annat vet jag inte.
Har inte så mycket att tillägga här just nu, men att hon var en av dem som ställde sig frågande till rösterna på Killa talar något till hennes fördel. Om hon inte är ond och "visste" att Killa var god... Men tycker det kändes ganska genuint och det gav mig en "good feeling" när jag gick igenom det igen efter lynchen. Mammas är lurig, javisst, men står inte högt på min lista över mest misstänkta i dagsläget. Röstat MM- Monster -TLV
Breaktown - är en av de spelare jag haft hemskt dålig koll på, men andrarösten på Monster igår tycker jag kanske kan tyda på att Break börjar röra sig åt det godare hållet. Har tidigare inte gjort något jag reagerat på åt nåt håll vad jag kan minnas.
Haft en del intressanta tankar och teorier (samt ett par jag ställt mig frågande till men inte fått svar på), och som sagt, andrarösten på Monster kan tala till hennes fördel, jag tror inte Break sitter i lyan (då jag faktiskt inte tror de kom överens om att rösta ut Monster, hon hade ju bara 2 röster på sig när lynchen var klar?) men skulle väl i teorin kunna vara ond spion som inte trodde Monster var ond. Det tror jag dock inte utan forsätter hålla Break åt det godare hållet, men utan att helt våga godförklara henne.
Mumorsan - Måste jag se mer av. Jag minns att hon reagerade på Monsters röst i första DL och att hon lade en femteröst på MM. Sen dess har aktiviteten varit mycket låg, så jag ser fram emot att hon kommer in och är mer aktiv nu.
Jaa, det finns ju inte så jättemycket att gå på vad gäller Mu, röstat MM - missat röst - Killa. Har totalt 17 inlägg och inget nytt jag känner jag reagerat på eller ställt mig frågande till. Men det gör ju att det känns som om hon glider under radarn, och jag ska försöka hinna titta närmare på hennes inlägg under dagen.
Bumpo - Brukar visserligen missförstå mig, och OK om man har kasst med tid och måste kasta in en röst innan DL så den blir luddigt motiverad, men jag har ändå ifrågasatt den och inte fått någon förklaring alls trots att hon har skrivit iaf ett inlägg till sen dess. Detta gör att jag drar öronen åt mig lite. Hon lade första rösten i första lynchen på Monster. Kanske var en alibiröst? Hennes motivering mot mig igår var
"Jag förstår inte riktigt hennes resonemang kring flera av spelarna" samt att hon inte hann försöka förstå dem. Vilka resonemang? Kring vilka "flera av spelarna"? Tycker jag inte haft så väldigt många resonemang kring flera olika spelare alls, förren möjligen nu i det här inlägget. Nu skrev hon igår att hon skulle vara ledig idag och ha mer tid till leken, så jag hoppas på ett utvecklande av rösten så jag kan försöka förklara vad hon tyckte var så oförståeligt.
@bumpo
Blev jag än mer misstänksam mot efter gårdagen med hennes märkliga röstmotivering, som senast BSF också bett om en utveckling på här ovanför. Vidare tycker jag fortfarande inte att jag fått svar på mina funderingar i ovanstående inlägg, jag köper att hon har dåligt med tid och att hon kan ändra sig angående mina resonemang, men jag tycker hon börjar kännas undvikande nu. Och det får min radar att plinga. Samtidigt är det ju så förbannat svårt med spelare som är så inaktiva, känns hon undvikande för att hon inte kan/vill förklara eller för att hon helt enkelt inte hinner med leken?
Röstat Monster - Caisa - glömmerallt
Blacksmithfarm - Är som Break en spelare jag inte alls haft koll på såhär långt, varit ganska inaktiv och jag har svårt att få grepp om rollen BSF skulle kunna ha. Verkar ha dåligt med tid?
Vet jag fortfarande inte alls vart jag har.
Röstat Bumpo - Cirkus - Cirkus