Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Några fler tankar efter min genomläsning.

Fundersam… Breaktown har en intressant notering i #572 där TeamLundVer verkar missa vad hon själv sagt/gjort. TeamLundVer hävdar att hon ändrat sig om glömmerallt, när hon fått reda på tiden för röstningen, dvs att glömmerallt är åt godare hållet. Ändå har hon själv röstat på glömmerallt fast hon i det inlägget nämnt att hon sett tiderna för röstningen. Det här skaver… Men jag vet inte om det måste vara en ond som skumläser, kan ju vara en förvirrad god också. TeamLundVer skriver själv att hon inte förstår hur hon resonerat.

Mammas är tydlig med att påpeka på flera ställen att hon inte förstår rösterna på killaloe, kan det vara för att hon är ulv, vet att killaloe är god och vill därmed få en stämpel som god själv när hon inte röstat på killaloe?

Detta reagerar jag på.
En uppmaning till ängel eller om någon fått beskydd att skydda Sasse. Alltså, jag vet inte vad jag ska tro. Men jag blir nervös på något vis.

Jag ser framför mig hur sammanställningen efter leken visar att både ängeln och någon som fått beskydd ifrån jultomten skyddar Sasse samma natt. :angel:

Men däremot hängde jag inte riktigt med på vad det var som gjorde att mammas var så säker på att sasse var god?

DagDL 1
Bumpo röstar på monstermom
Blacksmithfarm röstar på bumpo
TeamLundVer röstar på Cirkus
Killaloe röstar på Matmissbrukaren
Monstermom röstar på Glömmerallt
Habina röstar på matmissbrukaren
Mammas röstar på Matmissbrukaren
glömmerallt
röstar på caisalundblad
Caisa röstar på Matmissbrukaren
Breaktown röstar på Matmissbrukaren
Mumorsan röstar på Matmissbrukaren
cirkus röstar på matmissbrukaren
Matmissbrukaren
röstar på Monstermom
Sasse röstar på Monstermom

MM var Jultomte, ingen käkas

DL2

Monstermom röstar på Mammas
Mammas röstar på monstermom
cirkus röstar på Mammas
Killaloe röstar därför på Cirkus
cirkus ändrar rösten till Killaloe
Breaktown röstar på monstermom
Caisa röstar på glömmerallt
bumpo röstar på CaisaLundblad
Sasse röstar på cirkus
Habina röstar på killaloe
TVL röstar på glömmerallt
glömmerallt
röstar på caisalundbland
Blacksmithfarm röstar på cirkus

Monstermom var ulv
Ingen käkas

DagDL3
Sasse röstar på Killaloe
cirkus röstar på Killaloe
TLV röstar på Killa
Breaktown röstar på Teamlundver
Mammas röstar på TeamLundVer
Mumorsan röstar på Killaloe
Habina röstar på Mammas
Blacksmithfarm röstar på cirkus
bumpo röstar på glömmerallt
glömmerallt
röstar på Teamlundver
Caisa röstar på Killaloe

Killa var tvilling
Glömmerallt käkas, var häxa

Så, då ska vi se...

Jag har suttit och tittat och tänkt och funderat länge nu, och kommer egentligen inte fram till något konkret kring röstningen.

Och ja, jag inser hur skum den här frågan kommer se ut, "man röstar ju på den man håller mest misstänkt", ja, men jag tycker också att man som god ska försöka lägga sin röst där man tror den kommer göra mest nytta, därav denna fundering:
@Habina Nu när du varit inne ett tag och tror dig ha mer tid, kan du utveckla lite kring att du röstar på Mammas i det skedet (samt teorin du hade), tänker att du verkade ju fortfarande tycka Killa som du röstade på dagen innan var skum i ditt teoriinlägg, men vill ändå inte vara med och rösta på henne när hon ligger uppe för lynch mot en annan? (Som jag ser det såg det iaf osannolikt ut att lynchen skulle vända i det skedet och gå mot Mammas och du förde ju inte själv någon jätteövertygande teori som jag såg det om du ville ha fler med dig) Nyfiken på hur du resonerade i alla fall. :)

I övrigt ska vi se, eftersom inte jättemycket förändrats sen igår citerar jag mina teorier och fyller på med mina nya tankar:

Habina - Gör mig schizofren, ena sekunden tycker jag hon verkar skum för att i nästa stund tycka hon verkar vara åt det godare hållet. De "noteringar" jag gjort angående henne som jag tar med mig när jag läser hennes inlägg är att hon var mycket aktiv inför första DL, och lade en (som det såg ut) ganska enkel röst på MM. Samt att onda Monster lade tredje och avgörande nomineringen på henne till BM. Ville lyan ha en god som ofta lynchas tidigt, en fellow ond, eller lades ingen större tanke bakom det eftersom det var fler kvar att lämna nomineringar? ... Jag vet inte vart jag har Habina.

Jag tycker hon fortsätter göra mig schizofren, ena sekunden får jag goda vibbar, nästa får jag onda... Jag skulle inte bli förvånad oavsett vilken roll hon har. Röstat MM - Killa - Mammas , och har lite funderingar kring hennes röstval högre upp i inlägget.

TeamLundVer - Har börjat halka över till lite mer misstänkt än innan, först tycker jag inte hennes resonemang att "jag riktar in mig på de som röstade på MM på slutet" riktigt håller om man verkligen letar onda, som jag nämnt innan tror jag det är precis lika stor risk att någon av de första rösterna på MM var från en ulv. Är medveten om att hon inte mår bra dock, så det kan ju bero på det också, men ja... lite fundersam känner jag mig. Tror dock hon backade från det när GA pekade på tidsangivelserna? Vill gärna ha en kommentar kring detta, TLV. :)

Ja, misstankarna har gått upp efter gårdagen, dels efter Breaks relevanta teoriinlägg och dels för att det känns som om TLV har svårt att förklara sig, eller så är det bara jag som inte förstår förklaringarna. Jag är inte alls säker, dock. Röstat Cirkus - Glömmerallt - Killa

Cirkus - Jag tyckte hela händelsen kring lynchen igår var väldigt... skum. Jag hade från början inte reagerat på Cirkus röst, tyckte Killaloes röst på Cirkus kom väldigt hastigt efter att Cirkus hade röstat och med teorier som från början såg helt obegripliga ut (för mig. :p) som hon sen förklarade lite närmare, när Cirkus ändrade röst blev jag än mer fundersam (mot båda) dels för att det kändes som ett märkligt förfarande från Cirkus sida och dels för att jag så kände igen mig i hur hon uppfattade Killaloe, jag hade uppfattat henne liknande när hon tidigare teoriat kring mig. Nu har jag sovit på saken, och insett att jag nog snarare tror att det hela talar till Cirkus fördel. Hade Cirkus varit ond tror jag inte hon dragit blickarna till sig genom att röständra på det där sättet, det hade varit mycket mindre uppseendeväckande att låta rösten på Mammas stå kvar, möjligen gå in och notera att hon sett Mammas förklaring men låter rösten stå kvar... Ja, jag vet inte. Men det känns ändå inte som något en ond Cirkus skulle göra, det känns för... klumpigt och desperat? (förlåt Cirkus) :p För tillfället tycker jag Cirkus väger mer åt det godare hållet än det onda i alla fall.

Jag har hittills inte hittat nåt som fått mig att tänka om gällande Cirkus, vi hade fel om Killa, men jag tycker Cirkus inte spelar som hon gjort när hon varit ond, tycker hon brukar kännas mer "smooth" då, och tror nog fortfarande att jag håller Cirkus åt det lite godare hållet for now. Röstat MM - Killa - Killa

Sasse - Känner jag mig lite blank inför, vet inte alls vart jag har henne. Jag förstår inte riktigt hur hon kunde missuppfatta min tanke kring henne som hon gjorde, men jag tror inte det behöver säga nåt om hennes roll heller. Jag tycker hon gått lite under min radar sen dess, tyckte igår att hon kom med en del vettiga tankar och blev lite förvånad över rösten på Cirkus, även om jag i efterhand (allt gick så satans snabbt att jag inte riktigt hängde med igår. :p) kunde se varför hon röstade som hon gjorde. Neutral for now.

Sasse ger mig mardrömmar. :nailbiting: Hon har en del vettiga tankar och teorier som jag ofta känt igen mig i, det gör att jag gärna håller henne åt goda hållet... Men samtidigt kan jag tänka upp alla möjliga scenarion där hon lurar brallorna av mig, och det gör mig nervös. :mad: God? Ulv? Ond spion? Lutar nog åt god i min bok _just nu_. Röstat Monster - Cirkus - Killa

Mammas - Att Mammas röstade på MM i första lynchen var väl den röst jag kände var minst uppseendeväckande, med tanke på att det var hon som mest diskuterat med MM. Igår är det som nämnts tidigare fullt möjligt att Moms och Mammas alibiröstade på varandra. I övrigt tänkte jag lite på det här inlägget av Mammas igår #464 , just "Finner det intressant att vissa vill få det till att jag är godare pga rösterna mig och monster emellan, tvek på den. Alltså, jag vet ju att det är en sådan grej jag gör som ond, så köper inte helt varför de vill få mig till godare, smör eller inte koll på min stil? Rent spontant det senare, men jag vet inte." antar jag är riktat till mig eftersom ingen annan nämnt dig i det sammanhanget efter lynchen? En mening "Jag skulle även vilja lägga Mammas åt det godare hållet, men vågar inte riktigt då det ju ändå är möjligt att de alibiröstade på varandra? :p " i mitt inlägg där jag gick igenom lyncherna, det var inte på något sätt menat som en allvarlig spekulation från min sida utan ville mest bara nämna något kort om varför jag inte lade dig åt godare sidan (samt lade fram det som en fråga så någon som spelat med dig mer kunde kommentera saken också). Tycker din rekation på det var lite märklig, men i övrigt är det inget jag tänkt på. ( mer än "tvek på den" som fick mig att dubbelkolla vem som skrivit inlägget :p ) Mammas känns halare än jag tycker hon brukar göra, men om det är inbillning eller nåt annat vet jag inte.

Har inte så mycket att tillägga här just nu, men att hon var en av dem som ställde sig frågande till rösterna på Killa talar något till hennes fördel. Om hon inte är ond och "visste" att Killa var god... Men tycker det kändes ganska genuint och det gav mig en "good feeling" när jag gick igenom det igen efter lynchen. Mammas är lurig, javisst, men står inte högt på min lista över mest misstänkta i dagsläget. Röstat MM- Monster -TLV

Breaktown - är en av de spelare jag haft hemskt dålig koll på, men andrarösten på Monster igår tycker jag kanske kan tyda på att Break börjar röra sig åt det godare hållet. Har tidigare inte gjort något jag reagerat på åt nåt håll vad jag kan minnas.

Haft en del intressanta tankar och teorier (samt ett par jag ställt mig frågande till men inte fått svar på), och som sagt, andrarösten på Monster kan tala till hennes fördel, jag tror inte Break sitter i lyan (då jag faktiskt inte tror de kom överens om att rösta ut Monster, hon hade ju bara 2 röster på sig när lynchen var klar?) men skulle väl i teorin kunna vara ond spion som inte trodde Monster var ond. Det tror jag dock inte utan forsätter hålla Break åt det godare hållet, men utan att helt våga godförklara henne.

Mumorsan - Måste jag se mer av. Jag minns att hon reagerade på Monsters röst i första DL och att hon lade en femteröst på MM. Sen dess har aktiviteten varit mycket låg, så jag ser fram emot att hon kommer in och är mer aktiv nu. :)

Jaa, det finns ju inte så jättemycket att gå på vad gäller Mu, röstat MM - missat röst - Killa. Har totalt 17 inlägg och inget nytt jag känner jag reagerat på eller ställt mig frågande till. Men det gör ju att det känns som om hon glider under radarn, och jag ska försöka hinna titta närmare på hennes inlägg under dagen.

Bumpo - Brukar visserligen missförstå mig, och OK om man har kasst med tid och måste kasta in en röst innan DL så den blir luddigt motiverad, men jag har ändå ifrågasatt den och inte fått någon förklaring alls trots att hon har skrivit iaf ett inlägg till sen dess. Detta gör att jag drar öronen åt mig lite. Hon lade första rösten i första lynchen på Monster. Kanske var en alibiröst? Hennes motivering mot mig igår var "Jag förstår inte riktigt hennes resonemang kring flera av spelarna" samt att hon inte hann försöka förstå dem. Vilka resonemang? Kring vilka "flera av spelarna"? Tycker jag inte haft så väldigt många resonemang kring flera olika spelare alls, förren möjligen nu i det här inlägget. Nu skrev hon igår att hon skulle vara ledig idag och ha mer tid till leken, så jag hoppas på ett utvecklande av rösten så jag kan försöka förklara vad hon tyckte var så oförståeligt. @bumpo :)

Blev jag än mer misstänksam mot efter gårdagen med hennes märkliga röstmotivering, som senast BSF också bett om en utveckling på här ovanför. Vidare tycker jag fortfarande inte att jag fått svar på mina funderingar i ovanstående inlägg, jag köper att hon har dåligt med tid och att hon kan ändra sig angående mina resonemang, men jag tycker hon börjar kännas undvikande nu. Och det får min radar att plinga. Samtidigt är det ju så förbannat svårt med spelare som är så inaktiva, känns hon undvikande för att hon inte kan/vill förklara eller för att hon helt enkelt inte hinner med leken? O_o Röstat Monster - Caisa - glömmerallt

Blacksmithfarm - Är som Break en spelare jag inte alls haft koll på såhär långt, varit ganska inaktiv och jag har svårt att få grepp om rollen BSF skulle kunna ha. Verkar ha dåligt med tid?

Vet jag fortfarande inte alls vart jag har. :crazy: Röstat Bumpo - Cirkus - Cirkus

Och ja, jag inser hur skum den här frågan kommer se ut, "man röstar ju på den man håller mest misstänkt", ja, men jag tycker också att man som god ska försöka lägga sin röst där man tror den kommer göra mest nytta, därav denna fundering:
@Habina Nu när du varit inne ett tag och tror dig ha mer tid, kan du utveckla lite kring att du röstar på Mammas i det skedet (samt teorin du hade), tänker att du verkade ju fortfarande tycka Killa som du röstade på dagen innan var skum i ditt teoriinlägg, men vill ändå inte vara med och rösta på henne när hon ligger uppe för lynch mot en annan? (Som jag ser det såg det iaf osannolikt ut att lynchen skulle vända i det skedet och gå mot Mammas och du förde ju inte själv någon jätteövertygande teori som jag såg det om du ville ha fler med dig) Nyfiken på hur du resonerade i alla fall. :)

Om du läser det jag skrev när jag röstade, så hade jag inte någon koll på hur röstningen gick. Utan jag insåg (tack vare larm på mobilen) att det närmade sig röstning. Skrev till och med en ursäkt till dig. ;) Jag hade alltså inte läst att killaloe var på väg att ryka, jag hade (om jag minns rätt) inte sett en enda röst. Det var först efter DL som jag läste ikapp och insåg att (nästan) alla andra var på väg åt ett annat håll än mig. :o Jag skrev även en kommentar om att jag inte röstat på killaloe, men också hade trott att hon var ond.

Mammas tycker jag fortfarande är skum, så henne har jag inte avskrivit. Lutar åt att hon kan vara ond spion, för jag förstår inte alls syftet med att flagga att sasse är god. :crazy:

Om du läser det jag skrev när jag röstade, så hade jag inte någon koll på hur röstningen gick. Utan jag insåg (tack vare larm på mobilen) att det närmade sig röstning. Skrev till och med en ursäkt till dig. ;) Jag hade alltså inte läst att killaloe var på väg att ryka, jag hade (om jag minns rätt) inte sett en enda röst. Det var först efter DL som jag läste ikapp och insåg att (nästan) alla andra var på väg åt ett annat håll än mig. :o Jag skrev även en kommentar om att jag inte röstat på killaloe, men också hade trott att hon var ond.

Mammas tycker jag fortfarande är skum, så henne har jag inte avskrivit. Lutar åt att hon kan vara ond spion, för jag förstår inte alls syftet med att flagga att sasse är god. :crazy:

Haha, jo jag såg den. ;) Men ok, hade du inte sett en enda röst är det nog mer förståeligt (vad som hände efter lynch har jag inte hunnit mer än snabbskummat än), men tror inte jag såg någon vidareutveckling av din röst (alltså din teori). Att du påpekar att du hade trott att killa var ond såg jag, men det förklarade liksom inte mina funderingar. Vad som händer efter lynch kan lika gärna vara efterkonstruktioner av ulvar, tänker jag. :D

Ja, okej. Mammas är som sagt lurig, men det du verkar hålla henne mer misstänkt för har jag uppfattat åt motsatt håll. :p Så jag håller inte riktigt med dig. :D

Tillägg: jag har sett nåt tidigare om att ni spekulerat i att Mammas flaggat med att Sasse är god, skulle ni kunna utveckla det, för jag har totalt missat det tror jag? :o

@Niyama[/USER] om tomtens arvtagare blir lynchad, vad händer med rollen då? Får vi veta att det var arvtagaren? Går arvet vidare?

Ja, jag kommer skriva ut vem som var arvtagare om hen dör. Och nä, rollen går inte vidare - nån måtta får det vara.

Vi kör DL som jag skrev: 21.00 DagDL och 22.00 nattDL. Det verkade ju funka för de flesta av er och ingen protesterade iaf.

Haha, jo jag såg den. ;) Men ok, hade du inte sett en enda röst är det nog mer förståeligt (vad som hände efter lynch har jag inte hunnit mer än snabbskummat än), men tror inte jag såg någon vidareutveckling av din röst (alltså din teori). Att du påpekar att du hade trott att killa var ond såg jag, men det förklarade liksom inte mina funderingar. Vad som händer efter lynch kan lika gärna vara efterkonstruktioner av ulvar, tänker jag. :D

Ja, okej. Mammas är som sagt lurig, men det du verkar hålla henne mer misstänkt för har jag uppfattat åt motsatt håll. :p Så jag håller inte riktigt med dig. :D

Tillägg: jag har sett nåt tidigare om att ni spekulerat i att Mammas flaggat med att Sasse är god, skulle ni kunna utveckla det, för jag har totalt missat det tror jag? :o

Öh, nu är det jag som inte hänger med. Efter lynch så hade jag fullt upp med hästarna, så jag kommenterade inte så mycket då heller. Ikväll skall jag försöka planera annorlunda, så jag kan sitta vid datorn från 20 och framåt, för att kunna delta i efterdiskussionen.

Skall leta reda på det där citatet från mammas. :)

Sammanfattar mina tankar lite:

Killaloe visade sig vara god, vilket gör att min "drev"-känsla sitter kvar. Det kändes (tror det var Sasses kommentar i hennes långa teoriinlägg jag reagerade på först) som att någon bestämt att det var dags att rädda cirkus. Med det sagt behöver inte cirkus själv vara ond, det skulle kunna vara så att ulvarna vill få oss att tro det och rösta på henne nu.

Hur som helst. Cirkus har stått på min "misstänkta-lista" sedan innan, och står för tillfället kvar där. Förutom henne så var det Sasse, TLV, Mumorsan och Caisa som röstade på Killa. Ska läsa mer av deras inlägg och se vad jag kommer fram till där.

Sedan är det jag, Habina och bumpo som är de tre som inte hakar på och röstar på Killa eller TLV.
Habina, som ändå misstänkt Killa innan, förklarar det nu med att hon inte hunnit se rösterna innan hon skickade sitt inlägg. Kan iof vara sant, men kan även vara en efterkonstruktion.

Bumpo har jag ställt en fråga till, inväntar svar från henne.

Breaktown, Mammas och glömmerallt röstade på TLV, det var Break som först skrev den teori som blev grunden till utröstningen.
Jag fick lite "hänger-på-din-teori-"-känsla från Mammas röstinlägg och det känns lite skumt.

Jag har tyvärr inte hunnit läsa vad som skrivit sedan jag teoriade, men måste rösta nu innan jag tar mig an hästarna. Sorry @CaisaLundblad men det blir återigen lite hackigt från mig. :-(

Habina röstar på mammas

Då jag tror att hon och monstermom sitter i lyan och kommit överens om att rösta på varandra i förra röstningen.

Teoriade = på dagen när jag satt på jobbet. Även om man förstås inte måste tro mig. ;)

Öh, nu är det jag som inte hänger med. Efter lynch så hade jag fullt upp med hästarna, så jag kommenterade inte så mycket då heller. Ikväll skall jag försöka planera annorlunda, så jag kan sitta vid datorn från 20 och framåt, för att kunna delta i efterdiskussionen.

Skall leta reda på det där citatet från mammas. :)

Inlägget du skrev om Killa skrev du efter lynch? #626 Det var kommentaren du skrev om att du hade skrivit det jag svarade på när jag nämnde om "efter lynch", kanske ska utveckla att jag noterade att du bad om ursäkt till mig i ditt röstinlägg och tänkte "Ja, hon vet ju vad jag tycker, så hon utvecklar väl när hon hinner.", och det trodde jag du skulle göra idag, men det har du inte gjort än. :p Därför jag gärna ville ha en utveckling på hur de resonerade när du röstade och en utveckling av teorin i sig. Hänger du med nu? :p

Teoriade = på dagen när jag satt på jobbet. Även om man förstås inte måste tro mig. ;)

Aha! Ja, säger du det så... Vet inte om jag någonsin röstat utan att iaf kolla hur röststatistiken såg ut först, så det är helt främmande för mig. :P

Men har jag förstått det rätt då att du grundade din röst på att Monster och Mammas röstat på varandra i DL2?

Jag får redan nu ta och avisera att jag nog inte kommer hinna vara aktiv alls i eftermiddag/kväll. Är på jobbet med mötesspäckad dag och har blivit bortbjuden på middag ikväll så det är högst oklart om jag får tid till något spel.

För att gardera mig (så jag hinner rösta) Breaktown röstar på Teamlundver på grund av de teorier jag hade mot henne igår. Alltså resonemanget kring Glömmerallt. Att hon gjorde en pudel och skrev att hon inte begrep vad hon själv menat kan visserligen vara sant, men det säger ju ingenting om hennes roll. Det är ännu lättare att trassla till det som ond.

Förhoppningsvis kan jag dyka in för mer teorier och kanske då får anledning att ändra rösten, men det här får stå tills vidare.

Men har jag förstått det rätt då att du grundade din röst på att Monster och Mammas röstat på varandra i DL2?

Ja precis. Jag klistrade in citatet från monstermom hur hon resonerade kring rösten på mammas och sedan mammas gensvar som slutade i en röst på monstermom. Jag tyckte de kändes så "regisserade" på något vis, så konstlade. Det var det jag reagerade på och som jag fortfarande grunnar över. Jag kan nästan höra hur de diskuterar i lyan hur de skall formulera sig. Men det kanske bara är min egna fantasi, jag har varit ond så få gånger och endast med ganska oaktiva ulvar, så jag kan ha helt fel bild framför mig. :o

@Habina jag tycker fortfarande att det är rätt skumt av dig att basera misstankar på enbart "ev alibiröst", men jag köper det mer iom att det är viss ton. Å andra sidan köper jag det inte med tanke på att jag och monster isf knappast haft något att vinna på det, för att det ska vara alibi måste det finnas något att vinna på det?

Som sagt förstår jag att misstankar inte påverkas av en röst på/från en ond, men när den grundas på det faktumet blir det skumt imo.

Och säker på att sasse är ond - nej det är jag inte. Men jag finner ingen logik i misstankarna mot killa, vilket gör att jag funderar över varför, för logisk brukar hon vara, god som ond. Därför funderar jag på om hon fått någon form av info som fått henne att resonera så. Och då ville jag skriva ut det för att uppmärksamma ängeln på möjligheten. :)

Bumpo är den allra första som röstar i DL1. Jag tänker mig scenariot där bumpo som ulv får panik över att inte ha tid och monstermom säger att bumpo kan rösta på henne.

Caisalundblad tycker jag resonerar och diskuterar på ett sådant sätt att hon hjälper till att förstå hennes tankar, vilket förstås underlättar när man letar onda. Ju mindre missförstånd mellan olika goda, desto mindre

Jag reagerar lite på det här första stycket om bumpo samt inlägg 676 om mig - det känns som att du resonerar rätt mycket "så här gör/tänker ulvarna/lyan", och jag funderar på om det har att göra med att du finns i lyan och gör just det?

Jag är ledsen men jag har verkligen inte tid för leken idag (överlämning och teambuilding).

Mumorsan röstar på Teamlundver på grund av hennes resonemang kring GA, som vi nu vet var god. Det är vad jag reagerat mest på nu.

Men däremot hängde jag inte riktigt med på vad det var som gjorde att mammas var så säker på att sasse var god?

Inte jag heller. Det var det som gjorde mig nervös plus att jag aldrig sett någon skriva så rakt ut att "skydda X"....känns hur underligt som helst faktiskt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar