Inser att jag nog inte blir så klokare idag så utifrån ovanstående teorier och att jag faktiskt fick den reaktion jag misstänkte på mitt morgoninlägg:
Paddington röstar på Hedinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du med reaktionen du misstänkte?Inser att jag nog inte blir så klokare idag så utifrån ovanstående teorier och att jag faktiskt fick den reaktion jag misstänkte på mitt morgoninlägg:
Jag hade en baktanke m inlägget jag skrev i morse där jag sa att jag började fundera över dig och ikväll skrev du ett inlägg om att jag skrämmer dig och "kan styra saker lite åt det håll hon vill, om hon skulle ha intresse av det..." vilket gör att det känns som om du försöker kasta väldigt starka misstankar mot mig utan att egentligen ha något att gå på. Innan jag skrev mitt inlägg hade du inte skrivit ett enda inlägg om mig utan bara hållt med mig i mina tankar. Det inlägget får min radar därför att gå igång.Hur menar du med reaktionen du misstänkte?
Allt som allt så tror jag att Habina kan veta något.
Med Hedinn tycker jag att det har funnits många frågetecken runt hela leken igenom. Jag har inte riktigt velat tro på att hon kan vara ond, men när jag ser tillbaka ser jag vad Habina pratar om när det kommer till möjligheten att Hedinn kan ha varit Joker.
Paddington gör mig misstänksam dels för att MM började ifrågasätta henne. Men ffa för att hon har ifrågasatt Habina och MM och att de skulle veta något ända fram till nu. Visar det sig nu att Hedinn inte är ond fallerar väl även en del av de teorierna. Men är Hedinn ond tror jag att Paddington är det också eftersom hon även försvarat Hedinn något ibland.
Och hoppas verkligen Habina är inne på nåt och inte lurar skiten ur oss.
Snart Torsdag... snart Torsdag...
vill du förklara ditt resonemang lite närmare? Jag förstår inte riktigt alltså. Jfrelin är en av de som också gått under min radar, men jag förstår inte varför det _måste_ vara en ulv bland de som röstade på Hedinn igår?
Om Habina lurat oss så vet vi ju vem vi garanterat ska rösta på i nästa lynch....
Jag kan inte se att en god skulle rösta så här tre dagar i rad utan att ha på fötterna...
Inte? jag som tyckte det var så logiskt inte för att det absolut måste vara någon ond bland de som röstade på Hedinn igår men jag tror det. Eftersom man som ulv kanske är lite försiktig att haka på drev utan om man inte har någon bra motivering för det.
Nu var ju Hedinn ond, vilket kanske bevisar att jag inte är särskilt bra på den här leken
Paddington gör mig misstänksam dels för att MM började ifrågasätta henne. Men ffa för att hon har ifrågasatt Habina och MM och att de skulle veta något ända fram till nu. Visar det sig nu att Hedinn inte är ond fallerar väl även en del av de teorierna. Men är Hedinn ond tror jag att Paddington är det också eftersom hon även försvarat Hedinn något ibland.
Att MM var god menar du?
Vad var det du tyckte var konstigt motiverat i min röst på Hedinn iår?
Har Caisa och BSF inte skrivit något konstigt... alls? Du reagerar inte på någonting? Varför nämna det då du inte gått igenom alla? Vad tänker du exempelvis om Paddington?
Haha, ja, vilken tur att hon INTE lurade brallorna av oss.
Nja, det är ju en tanke. Tror det lika ofta (om inte oftare?) är så att ulvar snarare hoppar på drev för att lite "försvinna i mängden", så tänker i alla fall jag ofta, men självklart kan ju nån rösta annorlunda också så jag ville mest få det förklarat för mig hur du tänkte.