Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste säga att den här leken är väldigt förvirrande när det verkar så mellan två spelare varje dag... Och det verkar bli jag som avgör igen
Tycker Caisas röst på BSF är lite konstig. Hon tyckte min teori om att någon av de som röstade på Hedinn andra dagen måste vara ond var konstig men hennes röst har samma motivering. Men i det här läget är det ju ingen mening att rösta på henne.
Av BSF och CB tycker jag det verkar mest troligt att CB är ond. Främst pga hennes försvarstal.
Carrro_lina röstar på _Corpsebride_
Vad menar du? Jag förstod inte ditt resonemang och bad dig förklara närmare, jag tror aldrig jag använde ordet "konstigt" ang det, och skrev att jag trodde det är ganska lätt att haka på drev om man är ulv. Den största skillnaden mellan ditt uttalande och min röst nu är antalet spelare, att vissa känns godare än andra i nuläget, och hur lynchen såg ut att utveckla sig. Att jag tror det finns en ulv bland de som röstade på CB (Och nu är helt säker på det ) var ju bara en del av motiveringen, inte hela.
I det originalinlägget (du tog ju bort en del, antar för att korta ner inlägget ) nämner jag dessutom både Hedinn och dig, men det var inget som kunde tolkas på samma sätt som du tolkade det jag skrev om Habina och Paddi alltså?
CB gick ganska hårt åt goda Paddi igår, vilket även fick Paddi och nu BSF att reagera. Men jag vill inte dra förhastade slutsatser där, det är svårt som god att hitta rätt, speciellt om man inte har någon specialinfo. Därav inte sagt att hon inte kan vara ond, utöver Habina och Jfrelin vågar jag inte sätt någon åt goda hållet. Men skulle en ond gå ut så hårt som hon gjorde mot en god med en del bas i en annan god spelares teorier? Jag blir sjukt osäker.
BSF skrev ett långt inlägg baserat enbart (om jag förstod henne rätt) på rösterna. Såhär långt in i leken känns det riskabelt att bara se på dem, och i hennes röstinlägg nu tycker jag hon lutar sig mycket mot Paddis tankar (samtidigt som hon sågar CB för att hon snurrade vidare på MMs tankar)... Skulle kunna vara bekvämt av en ulv att göra, men i övrigt är det inget jag reagerat nämnvärt på i det hon skrivit, tycker det mesta låter rätt vettigt. Kan lika gärna vara god som bara hamnat i samma tankegångar som Paddi.
Ja, jag frågade om det för jag ville veta hur du tänkte, alltså om du visste något jag inte visste för med antalet spelare kändes det riskabelt att säga det så säkert som du lät i början. 2 av 8 spelare (en som inte röstade).
Nu var det 3 av 6 spelare som röstat, varav två av de som inte röstat var jag och den som de tidigare röstat på. Det kändes inte rätt, visst, du och CB kunde ha varit ulvar, men som jag skrev hade jag svårt att tro att ingen av er skulle ha reagerat tidigare om så var fallet. (även om det såklart också kunde ha hänt)
Jag förstår ändå inte hur du uppfattat det som att jag "reagerat" eller tyckt det varit "konstigt", jag tycker inte att jag någonstans hållt dig misstänkt för det resonemanget?
Detta #353 var det sista jag skrev om det?
Okej, då hade jag fel om carrro. Men nu har jag å andra sidan inga tvivel kvar. Jag hade helt enkelt fel om Jfrelin. Hon och Caisa är onda tillsammans.
För även om jag haft fel om en del så tror jag verkligen inte att Habina kan vara ond nu.
Därför
Blacksmithfarm röstar på Jfrelin.
OT
Tyvärr kommer jag vara upptagen i eftermiddag/kväll igen, men ska titta in igen innan dess...
What? Ingen teori?
Känns som ett sånt här inlägg precis efter DL är för att få oss att tro att du fått veta något under natten. Hur vet du hur många ulvar som är kvar, det är ju dold rollista?
Visst mina röster på Hedinn har inkommit efter Habinas men det är ju mest för Habina har varit så säker på sin sak att hon röstat så tidigt.
Detta tycker jag tyder på att hon trodde att hon räknat ut något om dig, men inte kunde vara säker. Då passar Caisa på att så tvivel...Nu när Hedinn var ond så känns det ju som om Habina måste vara god. Jfrelin röstade också på Hedinn tre dagar i rad, vilket gör att hon hamnar åt det goda hållet. Även om jag tyckte Jfrelin verkade ond igår så har jag svårt att se att en ond skulle rösta på en annan ond massa gånger.
Då är det Caisa, _CB_ och BSF kvar, och två av dom måste vara onda... BSF och Caisa röstade på MM tredje dagen medans _CB_ missade röstningen.
Jag håller med er andra om att det _CB_ skriver är väldigt likt ett försvarstal.. Tyckte hon var misstänkt igår också p.g.a hennes röst på Hedinn andra dagen.
Jag var mer osäker på Jfrelins ondhet än dagen innan men jag var samtidigt tveksam till om Jfrelin var god eftersom jag tänkte att någon av de som röstade på Hedinn borde vara onda. Men som Caisa sa, så kanske det är fel eftersom ulvar hellre hänger på drev för att smälta in.
Ungefär likadant som jag känner om dig
Lycka tillJag ska dra iväg och tävla, debut i MSV C , nu och kommer inte tillbaks förrän kl 19 ikväll.