Grattis onda!
Tack alla för en väldigt rolig lek!
Tack alla för en väldigt rolig lek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag är ond vill den andra rädda mig. Två röster var ger lottning. Förutsatt att det är två onda kvar borde det väl landa där om jag vore ond?
Men är jag god får jag tre röster och då vinner onda. Om inte habina ändrar sig.
Det är helt okej, Habina!Nu först fattar jag hur du menade här. Sorry att jag är en sådan korkad blondin.
För övrigt tycker jag att det börjar bli vansinnigt tradigt att bli siad första natten varje gång jag är ond, kan folk sluta med det, eller?!
@Hedinn Jag tycker vi ska lägga till regeln att alltid sia dig första natten
Fast om Myrten inte är med kan vi väl sia HedinnNej, vi borde alltid sia Myrten första natten
Tack. Jag är dock lite ledsen över att ni inte röstade ut mig istället för Joker, det hade varit roligt att se hur det hade blivit.
Ja, fast Joker var ju inte siad.Troligen på samma sätt Även om jag gick på MM om Joker så började jag misstänka att det var du. Hade faktiskt tänkt att rösta på dig den dagen jag röstade på MM, men jag visste jag skulle bli misstänkt om jag totalvände och inte gav några riktiga teorier runt det, men den dagen tappade jag lite sugen för leken och orkade inte engagera mig så jag var tvungen att fortsätta på samma spår.