Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy, du var jobbig. Jag visste inte hur jag skulle göra med dig faktiskt, dessutom trodde vi att du var nån form av siare så vi ville ju desperat ha ut dig.
Ja... Vårt var främst att förvirra. Kändes som att vi lyckades rätt bra.
Mission completed then
Nej, vi borde alltid sia Myrten första natten
Jag känner mig förföljd! Även när jag inte är med i leken! Garanterar att jag inte är ond då.
Det vet jag inte om jag vågar lita på ändå, faktiskt.Jag känner mig förföljd! Även när jag inte är med i leken! Garanterar att jag inte är ond då.
@carrro_lina - tack för beskyddet , ledsen att jag misstänkte digVar det inte Paddi vi försökte äta när vi misslyckades @Hedinn
Ja, det var cirkus. Inte schysst.Det är ditt straff för den där leken där du blåste Cirkus (?) totalt.
Å jag var LL och var såååå frustrerad att jag inte kunde säga ngt till Cirkus att hon var helt fel ute, men Myrten spelade fantastiskt bra.Ja, det var cirkus. Inte schysst.
@Paddington - i väntan på att det ska gå ett år kan ju ett antal dokusåpor få Buke-varianter. Buke söker fru och liknande.
Paradise Buke? Big Buke?
Jag har faktiskt aldrig sett ett helt avsnitt av nåt av programmen, men jag är ändå övertygad om att Bukes version skulle bli bättre ön originalen.slutar med ulvlekar!
Jag har faktiskt aldrig sett ett helt avsnitt av nåt av programmen, men jag är ändå övertygad om att Bukes version skulle bli bättre ön originalen.
Halv åtta hos Buke?Bachelor-Buke?
Master Buke (Buke goes Fifty Shades/Halvåtta hos mig..)