Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, ni lyckades väldigt bra - var helt säker på Jfrelin var god (trodde vi hade normal siare och spion m i leken å trodde Jfrelin var spionen)

Och jag vill gärna nämna att jag verkligen HAR haft sjukt dåligt med tid, så min låga aktivitet hörde inte till någon taktik... :(
Blev typ totalkaos och har haft sömnbrist för att hinna med allt den här veckan. :p

Bara inse att ulvlek är lite mycket just nu, jag hoppar på igen nån gång nästa månad! :D

Ja, det var cirkus. Inte schysst.
Å jag var LL och var såååå frustrerad att jag inte kunde säga ngt till Cirkus att hon var helt fel ute, men Myrten spelade fantastiskt bra.

Hmmm, kanske dags för en ny Robinson-Buke snart, så någon annan får ta över stafettpinnen - ska vi inte köra den en gång per år? :idea: ;)

Jag har faktiskt aldrig sett ett helt avsnitt av nåt av programmen, men jag är ändå övertygad om att Bukes version skulle bli bättre ön originalen. ;)

Inte jag heller, antar att det är Paradise hotel som menas men det andra vet jag inte ens vad det är? Jag bara antog att det var nåt lika jävla puckat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar