Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, nu har vi kidnappat den här tråden med snack om nästa lek och inte eftersnack om den här... Vi kanske ska fortsätta i anmälningstråden istället? Apropå anmälningstråden - skriv upp er nu så kan vi dra igång nästa lek ganska så snart :)

Oj, nu har vi kidnappat den här tråden med snack om nästa lek och inte eftersnack om den här... Vi kanske ska fortsätta i anmälningstråden istället? Apropå anmälningstråden - skriv upp er nu så kan vi dra igång nästa lek ganska så snart :)
Känns som att det kvittar om den här kidnappas, den ska väl låsas snart ändå? ;)

Oh, just det, tack @cirkus för skyddet! :D

Ha ha, ja det var väl snällt av mig ;)

Vem gav du beskyddet till O_o

Jag tyckte du verkade vara god - fel av mig. Ganska snart när jag klivit av - ångrade jag mig ...

Det är för övrigt skitsvårt att följa en lek man inte själv är aktiv i - jag tappar verkligen greppet, men jag förstår att ni hade roligt!

Det är ditt straff för den där leken där du blåste Cirkus (?) totalt.

Min allra första lek ... suck - traumatiskt värre

och ändå så fortsätter jag att leka.

I den här leken så förstår jag att goda sidan blev lurad.
Det var ganska högt spel av ulvarna -

Ha ha, ja det var väl snällt av mig ;)

Vem gav du beskyddet till O_o

Jag tyckte du verkade vara god - fel av mig. Ganska snart när jag klivit av - ångrade jag mig ...

Det är för övrigt skitsvårt att följa en lek man inte själv är aktiv i - jag tappar verkligen greppet, men jag förstår att ni hade roligt!
Hon skyddade sig själv, kunde ju finnas en spion som ville tolka den infon. ;)

Jag hade nog som roligast när jag diskuterade med mig själv. Satan vad dum jag kände mig! :D

För egen del har jag inte ens TV. Men jag vågar mig på gissningen att Big Buke är Big Brother. Man läser ju Svenska Dagbladet på nätet varje dag, så lite koll har man ju.

Grattis onda, ni lyckades lura mig totalt - fram till imorse då när jag fick min sia...

Om Jfrelin är ond och har spelat ett så sjukt högt spel, så förtjänar hon att vinna och jag att förlora. @Blacksmithfarm

Det kan jag ju i och för sig hålla med om ...

Måste säga att det här var den roligaste leken på länge. Tycker så synd om @Blacksmithfarm som försökte tala förstånd med mig. Men jag är lite för tjurig för det. :p

Märkte det, och jag hade inte tid att stanna i leken - annars kanske jag försökt lite till :)

:banghead: Nu först fattar jag hur du menade här. Sorry att jag är en sådan korkad blondin. :rofl:

:p

Jag siade Jfrelin för jag var övertygad om att svaret skulle vara en god roll - snacka om överraskning.

Förresten - var det någon, ond eller god, som förstod vad jag var/visste? Om Paddi och Habina?

@Blacksmithfarm det tog oss ett tag att komma på att du kunde sia.

@cirkus alla får dåliga vibbar av mig och jag blev utröstad först typ jämt förrut.Jag lyckades nämligen vara kvar som ensam ulv mot typ 4 pers och vann en gång. Efter det var det kört. Det var därför jag slutade spela och nu kommer väl ingen lita på mig någonsin igen

Jag siade Jfrelin för jag var övertygad om att svaret skulle vara en god roll - snacka om överraskning.

Förresten - var det någon, ond eller god, som förstod vad jag var/visste? Om Paddi och Habina?
Habina räknade vi ut redan efter första natten. Vi fick spionraden att Byfånen siat mig, så det blev ju tydligt när Habina dök upp och teoriade samt röstade på mig. Paddi trodde vi länge var siare (eller siarlärling, kändes mer troligt), ända tills vi käkade henne faktiskt. Dig hade vi tippat på ängel, så din roll insåg vi först när vi käkade Carrro, då fanns det ju inte så många alternativ kvar. :)

@Blacksmithfarm det tog oss ett tag att komma på att du kunde sia.

@cirkus alla får dåliga vibbar av mig och jag blev utröstad först typ jämt förrut.Jag lyckades nämligen vara kvar som ensam ulv mot typ 4 pers och vann en gång. Efter det var det kört. Det var därför jag slutade spela och nu kommer väl ingen lita på mig någonsin igen

Habina räknade vi ut redan efter första natten. Vi fick spionraden att Byfånen siat mig, så det blev ju tydligt när Habina dök upp och teoriade samt röstade på mig. Paddi trodde vi länge var siare (eller siarlärling, kändes mer troligt), ända tills vi käkade henne faktiskt. Dig hade vi tippat på ängel, så din roll insåg vi först när vi käkade Carrro, då fanns det ju inte så många alternativ kvar. :)

Alltid något, :)
Jag var rädd att säga för mycket samtidigt som jag ville försöka meddela de andra goda vad jag visste.
Har aldrig varit siare förut, så det var roligt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar