Jag tycker det hela är rätt klart nu. Jag vet var jag står och jag är 99 % säker att Jfrelin är god. Min gissning är att hon fått en sia av brevbäraren och siat mig, eftersom hon sedan DL2 följt min röstning. Jag har enormt svårt att se hur lyan kommer överens om att både Joker och Jfrelin skulle rösta på Hedinn i DL2 så Hedinn får tre röster direkt. Det är väldigt högt ulvspel, det kunde ha slutat med att Hedinn rök redan då.
Kvar är alltså Blacksmithfarm och CaisaLundblad. Den senare har jag svårt att få grepp om fortfarande, men den förra har, i och med sina plötsliga misstankar om först _CorpseBride_ som ond, följt av Carrro_lina som ond. Hela tiden med "ursäkter" om att hon missförstått. När det nu är ganska klart att ingen verkar lägga mig åt den onda sidan, kan hon inte misstänka någon annan än Jfrelin. För misstänker hon CaisaLundblad som är i lyan med henne så riskerar CaisaLundblad att ryka.
Därför tänker jag rösta nu, då inget kan ändra min åsikt.
Habina röstar på Blacksmithfarm
Kvar är alltså Blacksmithfarm och CaisaLundblad. Den senare har jag svårt att få grepp om fortfarande, men den förra har, i och med sina plötsliga misstankar om först _CorpseBride_ som ond, följt av Carrro_lina som ond. Hela tiden med "ursäkter" om att hon missförstått. När det nu är ganska klart att ingen verkar lägga mig åt den onda sidan, kan hon inte misstänka någon annan än Jfrelin. För misstänker hon CaisaLundblad som är i lyan med henne så riskerar CaisaLundblad att ryka.
Därför tänker jag rösta nu, då inget kan ändra min åsikt.
Habina röstar på Blacksmithfarm