Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Habina röstar på Hedinn
Hedinn röstar på Matmissbrukaren
Paddington röstar på MM
Blacksmithfarm röstar på Matmissbrukaren
Carrro_lina röstar på Matmissbrukaren
Jfrelin röstar på Hedinn
Caisa röstar på Matmissbrukaren
Saknas det två röster eller har jag missat dom?
Matmissbrukaren var bybo!
NattDL imorgon 9.00
Jag har samma funderingar. En ulv kan ju mycket väl lägga rösten på annat håll för att "inte vara med och rösta ut goda MM", eftersom den sitter på facit.Blir till att läsa igenom ordentligt imorgon igen och se om något klarnar. Hade först en tanke om att Jfrelin borde vara åt det goda hållet, men visst skulle en ulv kunna rösta en "säker" andraröst på en annan än den som "alla" röstar på.
Att jag inte blir godförklarad för att ha lagt första rösten är jag ganska medveten om. Tvärtom tänkte jag att det mycket väl kunde vändas mot mig för att "vilja lägga förstarösten så det inte ser ut som att jag hakar på nåt drev". Men MM var den enda jag i det läget kände mig någorlunda "säker" på och med en halvtimme kvar till DL fanns det ju inte så mycket tid till att gå igenom annat om någon annan skulle komma med andra, skarpa tankar då.ja, även jag är förvånad men av en helt annan anledning, var faktiskt säker på att hon var ulv utifrån det som hänt i leken och det hon skrev samt att hon inte kunde motivera sina misstankar etc.
Att hon inte var siare var jag helt säker på..
Håller med om att det känns lite olustig med så många röster på henne, vilket gör mig säker på att det döljer sig minst en men kanske flera ulvar där. Att ngn annan lade första rösten på MM gör inte att den blir godförklarade i min ögon, alla visste redan min inställning och var min röst troligen skulle hamna så det var lätt för lyan att haka på mina teorier, detta gör att jag börjar fundera över Hedinn som jag tidigare haft som neutral..
Blir till att läsa igenom ordentligt imorgon igen och se om något klarnar. Hade först en tanke om att Jfrelin borde vara åt det goda hållet, men visst skulle en ulv kunna rösta en "säker" andraröst på en annan än den som "alla" röstar på.
Hmm du tänker att hon vill undvika misstankar genom att inte vara med och rösta ut en god?Jag tycker det är väldigt märkligt att CB missade deadline. Hon var inne och skrev strax innan och bad om mer tankar för att kunna lägga sin röst. Velande ulv som behöver lite hjälp med teorier?
Citat från CB inlägg #271:
Men MM:s paniska inlägg gör mig frågande.. Det känns inte som att en ond riktigt får en sådan panik över att bevisa sig god.. Och jag vet inte om jag fullt litar på att Hedinn skulle vara ond heller...
Allt som allt känns det som att det lika gärna skulle kunna vara två goda som ulvarna sett till att det ser knasigt ut för med tanke på röster osv. Det skulle kunna vara så att det är som MM säger, att de är något på spåren också och att ulvarna därför försöker skapa misstankar mot dem och få dem lynchade istället...
Här känns det lite som om hon safear upp genom att skriva om MM och Hedinn och röstar sedan inte alls.
ja, även jag är förvånad men av en helt annan anledning, var faktiskt säker på att hon var ulv utifrån det som hänt i leken och det hon skrev samt att hon inte kunde motivera sina misstankar etc.
Att hon inte var siare var jag helt säker på..
Håller med om att det känns lite olustig med så många röster på henne, vilket gör mig säker på att det döljer sig minst en men kanske flera ulvar där. Att ngn annan lade första rösten på MM gör inte att den blir godförklarade i min ögon, alla visste redan min inställning och var min röst troligen skulle hamna så det var lätt för lyan att haka på mina teorier, detta gör att jag börjar fundera över Hedinn som jag tidigare haft som neutral..
Vad menar du med säker andra röst? När jag la min röst så fanns din röst på Hedinn och 2 på MM. Medans jag skrev mitt inlägg inkom 2 röster till på MM. Min röst var alltså utjämnande, trodde jag.
BSFs röst inkom 20:43 Carrro_Linas 20:44 och min på Hedinn 20:45
Och Joker, varför lägga en andraröst på sin kollega? När det dessutom bara fanns en röst för dagen tidigare och det hade kunnat gå hur som med resten av rösterna? Verkar ju inte heller logiskt.
Om man antar att Hedinn är god så finner jag också Jfrelin som ond.
Eftersom Habina röstade på Joker igår. Det kan ju vara en alibiröst men så tidigt i leken och dessutom första röstningen?