Okej, jag kommer inte hinna analysera allt som skrivits, men jag börjar här nu:
DL1
Blacksmithfarm röstar på
bumpo
Jfrelin röstar på Matmissbrukaren
Habina röstar på
joker
_CorpseBride_ röstar på carro_lina
Hedinn röstar på
Pompompurin
Paddington röstar på blacksmithfarm
Caisa röstar på Jfrelin
Carrro_lina röstar på CaisaLundblad
Joker röstar på
bumpo
cirkus röstar på Paddington
pompompurin röstar på
Joker
Matmissbrukaren röstar på
Bumpo
DL2
Habina röstar på Hedinn
Joker röstar på Hedinn
Jfrelin röstar på Hedinn
Cirkus röstar på
Joker
_corpsebride_ röstar på Hedinn
Blacksmithfarm röstar på
Joker
Hedinn röstar på
Joker
Paddington röstar på
Joker
Caisa röstar på
Joker
Matmissbrukaren röstar på Hedinn
carrro_lina röstar på
Joker
Konstaterade goda i tjock text, konstaterat ond understryken. (Hur ändrar man textfärg?
)
I mitt inlägg
#182 samt i
#201 hade jag lite sammanfattade tankar igår, och som jag nämnde i min röstmotivering igår så var det i det läget varken Hedinn eller Joker som stod högst på min lista.
De jag fann mest märkliga då var Habina och MM. Jag har skummat lite mer, och läst allt nytt, och känner att jag måste hinna titta närmare på Jfrelin, BSF har jag inte reagerat på alls hittills och Paddi tycker jag inflikat en del intressanta tankar och inget jag har reagerat på där heller. Carrro och corpse... Känner jag inte att jag vet alls vart jag har. Corpse har förklarat sin röst igår, så just nu håller jag nog ingen av dem som mer god eller ond.
Habina fortsätter ungefär som igår, där hon har tankar och teorier "som hon inte tror är helt fel ute", men fortsätter trots det på sitt spår på Hedinn. Jag hänger inte alls med i vad hon grundar sina misstankar på, men jag är inte säker på vart jag har Hedinn heller... Men lite märkligt finner jag det, men jag brukar finna Habina lite märklig ibland... åh ena sidan, åh andra sidan...
MM Hamnade högt på min lista igår när hon sa att Joker hållit med mig om något som jag överhuvudtaget inte sagt. Det kan ha varit ett misstag av en god, och det kan ha varit ett misstag av en ond. Men som jag skrev i mitt inlägg igår (182) var det inte det enda jag reagerat på. Efter DL igår har hon fortsatt betett sig lite märkligt, som flera påpekat. Hade det varit senare i leken hade det kanske varit en grej, men hon verkar först väldigt säker på vilka som är onda/goda, trots att ingen god spelare bör kunna ha så mycket info så tidigt i leken, för att sen bli osäker igen, hon godförklarar sig själv indirekt... Jag reagerade på inlägg
#236 , varför skulle en god specialroll vilja dra blickarna till sig så tydligt så tidigt i leken? Jag tycker det är givet att man tänker tanken att en spelare som verkar säker på sin sak skulle kunna ha specialinfo, men hon verkade helt enkelt för säker på för många saker för att det inte ska kännas olustigt....
Då det är den jag finner konstigast just nu, och jag vill se mer av Habina innan jag tar ett beslut där så
Caisa röstar på Matmissbrukaren