Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledsen MM men jag köper inte riktigt dina teorier, ingen (förutom ulvarna) kan ha sådan koll på leken redan dag2 att man kan veta allas sida. Och om man är ulv så skulle man inte skrika ut vilka man vet är ulvar utan skulle då försöka kasta misstankar åt annat håll.
Att sedan basera teorierna utifrån hur rösterna skett i två röstningar där det första dagen var mestadels bop:ar och andra dagen blev det tydligt två sidor, de som ville ha ut Hedinn och de som vill se mer av Hedinn (eftersom denne inte stått högst upp på misstankesidan). Jag är övertygad om att det döljer sig ulvar både bland de som röstat på Hedinn och de som röstat på Joker, om inte annat för att skaffa sig alibi.
Sedan känns det också väldigt konstigt att du godförklarar Habina bara för att hon lade första rösten på Joker igår. En röst som hon lade när det var 11 personer kvar att rösta och utfallet var helt ovisst och sedan säga att hon lade upp Joker för röstning?
Jag vet inte var jag har dig, men min magkänsla just nu lutar åt att du försöker distansera dig från Joker..
Det är ju inte omöjligt att ulvarna i något skede av röstningen valt att offra Joker, av en eller annan anledning, och därför passat på att ge en eller två alibi-röster till sig själva.. Jag är övertygad om att det döljer sig ulvar både bland de som röstat på Hedinn och de som röstat på Joker, om inte annat för att skaffa sig alibi.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro Lite misstänksam på MM blir jag ju, i går räddade hon Joker. Och idag verkar det som om hon försökte rädda Joker igen. Men samtidigt om hon vore ulv så är det ju kanske inte så smart att rädda en ulvkollega i ett sånt läge. Speciellt om man gjorde samma sak dagen innan. Dessutom är hon snabbt med att försvara sig själv.
Hedinn tror jag är god men samtidigt så vore det ju väldigt bra för ulvarna om hon blev helt godförklarad. Jag tror mest på att någon av de första som röstade på Hedinn är onda. Just för att jag tänker att det är enklast att komma undan om man lägger en tidig röst. Men det kanske är fel tänkt av mig. Så då blir det Jfrelin som jag tror är ond.
Om man antar att Hedinn är god så finner jag också Jfrelin som ond.
Eftersom Habina röstade på Joker igår. Det kan ju vara en alibiröst men så tidigt i leken och dessutom första röstningen?
Om man antar att Hedinn är god så finner jag också Jfrelin som ond.
Eftersom Habina röstade på Joker igår. Det kan ju vara en alibiröst men så tidigt i leken och dessutom första röstningen?
Ja speciellt eftersom Jfrelin var snabb med att påpeka att det vore perfekt om både Hedinn och Joker var onda. Men det kan ju även vara så, vilket gör den här leken så himla svår Samtidigt tycker jag att det känns som om Hedinn är god.
Skulle Habina vara ond för att hon röstade på Joker igår? Det tror inte jag för det känns dumt med en alibiröst första dagen, känns inte som om någon kommer bry sig om den.
Och just det skulle ju göra det perfekt för Habina, om hon nu är ond.
@Matmissbrukaren jag förstår inte riktigt varför just Jfrelin skulle vara ond om Hedinn är god?
Oj! Vad dramatiskt det blev! Skönt att jag hade rätt i mina misstankar om joker, även om jag var mer säker på hedinn.
Precis som matmissbrukaren är jag rätt klar på vem jag röstar på, jag fortsätter sikta på hedinn. Att hon alibiröstar på sin ulvkollega joker gör mig bara mer säker.
God natt, imorgon måste jag försöka strukturera upp tankarna om vem som mer är ulv, nu är jag för trött för att tänka klart.
Btw, själv skulle jag inte heller våga godförklara mig själv redan, men en ulv i taget va?
DitoÄr det ingen som tänkt tanken att jag kan veta saker trots att jag är god? Att jag vet saker betyder ju inte automatiskt att jag är ond. Ni har ju ingen aning om vilka roller som finns i spelet.
Är det ingen som tänkt tanken att jag kan veta saker trots att jag är god? Att jag vet saker betyder ju inte automatiskt att jag är ond. Ni har ju ingen aning om vilka roller som finns i spelet.