Så nu har jag läst igenom att ni har skrivit på bussen hem. Det här med dubbelnick gör det extra förvirrande för mig. Det har varit en hel del diskussioner om hurvida Joker och MM skulle höra ihop. Men det känns inte riktigt som om de skulle rösta på samma om det vore så. Såvid dom inte är goda och då spelar det ju inget roll. Igår tycke jag MM verkade misstänkt eftersom hon reagerade så mycket på det som Joker skrev, nu tycker jag dock att det känns lite mer som om det är hennes spelstil. Om hon hade varit ond hade det ju vara enkelt att bara bop-a första dagen som så många andra gjort och sluppit fått uppmärksamhet för att hon avgjorde.
I dom få lekar som jag har varit med i så har jag bara varit ulv en gång så jag har egentligen inte så mycket att gå på hur ulvarna tänker. Då var jag väldigt försiktig och försökte att inte dra till mig uppmärksamhet. Måste läsa igenom allt en gång till och se vilka jag tycker verkar misstänkta.
I dom få lekar som jag har varit med i så har jag bara varit ulv en gång så jag har egentligen inte så mycket att gå på hur ulvarna tänker. Då var jag väldigt försiktig och försökte att inte dra till mig uppmärksamhet. Måste läsa igenom allt en gång till och se vilka jag tycker verkar misstänkta.