Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tiderna är ok.

Jag är rätt busy imorgon igen. Medan jag legat och försökt sova har jag funderat vidare om vem Paddan demonat och kommit fram till att det mest rimliga är Niyama. Se teorier ovan.

Myrten röstar på Niyama

Ser att jag fått några frågor/kommentarer. Återkommer imorgon, men osäkert när.
 
Tiderna är ok.

Jag är rätt busy imorgon igen. Medan jag legat och försökt sova har jag funderat vidare om vem Paddan demonat och kommit fram till att det mest rimliga är Niyama. Se teorier ovan.

Myrten röstar på Niyama

Ser att jag fått några frågor/kommentarer. Återkommer imorgon, men osäkert när.

Det där var mycket intressant med en så tidig röst, det tolkar jag som att hen antingen är väldigt säker eller att hen vill få oss att tro att hon är det, alltså att hon är ond isåfall.


Just nu lutar jag åt att lyssna på Myrten men jag behöver klura lite mera innan jag bestämmer mig helt.
 
Det där var mycket intressant med en så tidig röst, det tolkar jag som att hen antingen är väldigt säker eller att hen vill få oss att tro att hon är det, alltså att hon är ond isåfall.


Just nu lutar jag åt att lyssna på Myrten men jag behöver klura lite mera innan jag bestämmer mig helt.

Hon vill få er att tro det, tror jag :p
 
Ok.
Antingen är @Myrten och @Niyama de båda tvillingarna och båda försöker mota Olle i grind eller så finns det en riktig tvilling kvar och då är det önskvärt att den lägger en röst väldigt snart för att visa oss andra. Typ nu.

Annars är det som ovan beskrivits.
 
Som sagt har jag lite tappat motivationen för leken och tja, kanske orkar imorgon. Men känns som att Myrten kommer hitta tusen bra anledningar till att jag är ond.

Ja det kan säkert men det betyder inte att jag tänker lyssna.;)

Har du inte lust så har du inte, det vore konstigt om man var tokpepp för leken jämt.:)
 
De är lika skickliga på att dupera oss andra så det hjälper nog inte. :crazy:

Hjälper och hjälper, det ger oss i varje fall lite mer att gå på. Säger de inte mer än så här är jag mer inne på att tänka själv och kanske rösta på någon helt annan. Oavsett vem som är demonad eller inte så finns det ju fler ulvar.
 
Hjälper och hjälper, det ger oss i varje fall lite mer att gå på. Säger de inte mer än så här är jag mer inne på att tänka själv och kanske rösta på någon helt annan. Oavsett vem som är demonad eller inte så finns det ju fler ulvar.
Jag tänker som du och fortsätter nog på samma spår som jag var på idag.
 
Ok.
Antingen är @Myrten och @Niyama de båda tvillingarna och båda försöker mota Olle i grind eller så finns det en riktig tvilling kvar och då är det önskvärt att den lägger en röst väldigt snart för att visa oss andra. Typ nu.

Annars är det som ovan beskrivits.


Det var en bra sammanfattning av läget ja, vill dock tillägga att övriga ulvar troligtvis vet om vem som är kvarvarande tvilling och det kanske kan trassla till det lite? Hm måste tänka mer.
 
Det var en bra sammanfattning av läget ja, vill dock tillägga att övriga ulvar troligtvis vet om vem som är kvarvarande tvilling och det kanske kan trassla till det lite? Hm måste tänka mer.

De lär väl försöka få ut den kvarvarande tvillingen om det är möjligt. Så det gäller väl att rösterna inte spretar för mycket.
 
Det var en bra sammanfattning av läget ja, vill dock tillägga att övriga ulvar troligtvis vet om vem som är kvarvarande tvilling och det kanske kan trassla till det lite? Hm måste tänka mer.
Om det finns nån annan tvilling är den inte uppe nu och sen är det försent för en vink till oss andra.
Det verkar bara vara vi tre och en av er är jag nu ganska säker på.
 
De lär väl försöka få ut den kvarvarande tvillingen om det är möjligt. Så det gäller väl att rösterna inte spretar för mycket.

Jo

Ur min synvinkel är det ju såhär om du och myrten skulle vara tvillingarna och därför röstar på varandra och den goda av er skulle åka ut? Då skulle det bli väldigt uppenbart

Så jag tänker att någon av er kanske är ulv och försöker utnyttja nuvarande situation för att få oss att rösta ut en god icke tvilling, vilket skulle vara sämsta tänkbara scenario för de goda.

Jag tycker dock erat betende talar lite emot det.

Hm.
 
Om det finns nån annan tvilling är den inte uppe nu och sen är det försent för en vink till oss andra.
Det verkar bara vara vi tre och en av er är jag nu ganska säker på.

Jo och även om den varit uppe nu så skulle vi ju inte kunna lita på att det inte var en annan ulv som låtsades va den goda tvillingen.

Det är lite jobbigt nu allt är så komplicerat och det finns många möjligheter, jag avaktar nog med röst till i morgon behöver tänka igenom mer nogrant.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 206
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 466
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 984
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 363
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp