Tänk på att få med rösterna i huvudet också.Noterar till mig själv: Tydligen måste jag börja dubbelkolla även mina berättelser, inte bara röster, specialförmågor och allt annat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på att få med rösterna i huvudet också.Noterar till mig själv: Tydligen måste jag börja dubbelkolla även mina berättelser, inte bara röster, specialförmågor och allt annat!
Tänk på att få med rösterna i huvudet också.
Nej förresten, du är ju ond och vi vill inte att de får några extraröster.Nejdu, den går jag inte på!
....DE har minsann inte rösträtt i leken!
Tiderna är ok.
Jag är rätt busy imorgon igen. Medan jag legat och försökt sova har jag funderat vidare om vem Paddan demonat och kommit fram till att det mest rimliga är Niyama. Se teorier ovan.
Myrten röstar på Niyama
Ser att jag fått några frågor/kommentarer. Återkommer imorgon, men osäkert när.
Kan lika gärna rösta nu.
Niyama röstar på Myrten
Då det känns mest sannolikt att Paddan valt henne.
Det där var mycket intressant med en så tidig röst, det tolkar jag som att hen antingen är väldigt säker eller att hen vill få oss att tro att hon är det, alltså att hon är ond isåfall.
Just nu lutar jag åt att lyssna på Myrten men jag behöver klura lite mera innan jag bestämmer mig helt.
Det där var ju väntat men vi andra behöver liksom lite mer att gå på
Både du och @Myrten får liksom gärna skriva lite mera
De är lika skickliga på att dupera oss andra så det hjälper nog inte.Det där var ju väntat men vi andra behöver liksom lite mer att gå på
Både du och @Myrten får liksom gärna skriva lite mera
Hon vill få er att tro det, tror jag
Som sagt har jag lite tappat motivationen för leken och tja, kanske orkar imorgon. Men känns som att Myrten kommer hitta tusen bra anledningar till att jag är ond.
De är lika skickliga på att dupera oss andra så det hjälper nog inte.
Jag tänker som du och fortsätter nog på samma spår som jag var på idag.Hjälper och hjälper, det ger oss i varje fall lite mer att gå på. Säger de inte mer än så här är jag mer inne på att tänka själv och kanske rösta på någon helt annan. Oavsett vem som är demonad eller inte så finns det ju fler ulvar.
Det var en bra sammanfattning av läget ja, vill dock tillägga att övriga ulvar troligtvis vet om vem som är kvarvarande tvilling och det kanske kan trassla till det lite? Hm måste tänka mer.
Om det finns nån annan tvilling är den inte uppe nu och sen är det försent för en vink till oss andra.Det var en bra sammanfattning av läget ja, vill dock tillägga att övriga ulvar troligtvis vet om vem som är kvarvarande tvilling och det kanske kan trassla till det lite? Hm måste tänka mer.
De lär väl försöka få ut den kvarvarande tvillingen om det är möjligt. Så det gäller väl att rösterna inte spretar för mycket.
Om det finns nån annan tvilling är den inte uppe nu och sen är det försent för en vink till oss andra.
Det verkar bara vara vi tre och en av er är jag nu ganska säker på.