Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte? Var uppdateringen bara att MM övertar Sasses roll?
Jag fattar inte? Var uppdateringen bara att MM övertar Sasses roll?
Vad du luras! Jag trodde det skulle hända nåt spännande.Jupp.
Vad du luras! Jag trodde det skulle hända nåt spännande.
Det kan ju löna sig att kolla om jag verkligen är död innan ni gräver ner mig
Btw, fy för att bli levande begravd
Bara jag som tänker på Stieg Larssons bok?
JaDu menar Salander? Henne tänkte jag också på
Hm va?Jag får lov att kika igenom Sasses inlägg innan jag uttalar mig om något och någon.
Hm va?
Bara jag som tänker på Stieg Larssons bok?
Du menar Salander? Henne tänkte jag också på
Tex hennes röst igår och motivering. En genomgång av leken helt enkelt. Ni har skrivit en hel del sen igår och jag har bara popcornläst som en del kallar det sen igår vid DL. Svarade bara kort på cirkus inlägg tidigare idag efter jag läst uppdateringen. Har ingen aning om vad som sker i leken för tillfället.
Jag tänker att hennes roll känner du ju till, så andra inlägg bör vara intressantare. Sen kan det ju förstås vara så att du är god och att det därför är intressant vad Sasse trodde.
Du missade ett s och menade andras inlägg?
Alla inlägg är intressanta. Men för att få en överblick måste man ju gå tillbaka i leken och läsa igenom allt. Alla har säkert olika strategier för hur dom sätter in sig i leken igen som ersättare och jag får hoppa tillbaka ett kapitel.
Nä jag menade andra inlägg, inte inlägg skrivna av Sasse
Jag tyckte det var underligt att just hennes var intressanta innan du skulle uttala dig.