Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!

Hon vet inte när hon vaknat, men det känns som att hon alltid existerat i detta kvävande, smärtsamma mörker. Hon vet inte vart hon är, men vet att hon måste vidare, framåt, uppåt.


****

Spänningen är påtaglig i huset. De är där allihopa, men visst känns det som att det finns en närvaro där ute? Räcker det inte med att några i gruppen är varulvar, nu måste de dessutom slåss mot någon annan också? Plötsligt hör de hur ytterdörren gnisslande glider upp. Ingen vågar gå ut i hallen men det behöver de inte. En blodig, jordig @Matmissbrukaren staplar in.

EN ZOMBIE!!!

När paniken lagt sig visar det sig dock att det inte alls är en zombie, utan att det kanske hade lönat sig att kolla lite noggrannare om hon var död innan de grävde ner henne. Nåja, gjort är gjort och nu är hon tillbaka.

...Tyvärr går det inte lång tid innan de noterar att @Sasse inte är med dem. Vart tog hon vägen?


****

Havsvattnet är runt omkring henne, men hon är lugn i förvissningen om att det snart kommer att fylla hennes lungor. Allt är bättre än att bli förvandlad till en zombie, även om det innebär att familjen kommer att vara tvungen att överge ålen på julbordet framöver. Hon slappnar av och ger sig till havet.



Sasse ersätts av Matmissbrukaren!
 

Tex hennes röst igår och motivering. En genomgång av leken helt enkelt. Ni har skrivit en hel del sen igår och jag har bara popcornläst som en del kallar det sen igår vid DL. Svarade bara kort på cirkus inlägg tidigare idag efter jag läst uppdateringen. Har ingen aning om vad som sker i leken för tillfället.
 
Tex hennes röst igår och motivering. En genomgång av leken helt enkelt. Ni har skrivit en hel del sen igår och jag har bara popcornläst som en del kallar det sen igår vid DL. Svarade bara kort på cirkus inlägg tidigare idag efter jag läst uppdateringen. Har ingen aning om vad som sker i leken för tillfället.

Jag tänker att hennes roll känner du ju till, så andra inlägg bör vara intressantare. Sen kan det ju förstås vara så att du är god och att det därför är intressant vad Sasse trodde.
 
Jag tänker att hennes roll känner du ju till, så andra inlägg bör vara intressantare. Sen kan det ju förstås vara så att du är god och att det därför är intressant vad Sasse trodde.

Du missade ett s och menade andras inlägg? :)

Alla inlägg är intressanta. Men för att få en överblick måste man ju gå tillbaka i leken och läsa igenom allt. Alla har säkert olika strategier för hur dom sätter in sig i leken igen som ersättare och jag får hoppa tillbaka ett kapitel.
 
Du missade ett s och menade andras inlägg? :)

Alla inlägg är intressanta. Men för att få en överblick måste man ju gå tillbaka i leken och läsa igenom allt. Alla har säkert olika strategier för hur dom sätter in sig i leken igen som ersättare och jag får hoppa tillbaka ett kapitel.

Nä jag menade andra inlägg, inte inlägg skrivna av Sasse :p

Jag tyckte det var underligt att just hennes var intressanta innan du skulle uttala dig.
 
Nä jag menade andra inlägg, inte inlägg skrivna av Sasse :p

Jag tyckte det var underligt att just hennes var intressanta innan du skulle uttala dig.

Jag tänker ju fortfarande likadant som i min förra roll, spelar ju ingen roll vilken roll jag har. Mitt tänkesätt är ju samma varenda gång. Men jag behöver ändå gå tillbaka och läsa igenom lite för att sätta in mig i det hela.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp