Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan kompensera (och sannolikt undvika ett allvarligt stopp i ert avlopp) genom att anmäla dig som frivillig organisatör för IRL Buke Ulvspelsträff.spök jävlars helvetes skit
Nu goda får ni fanimej rätta till min skit
Jag spolar ner mig och skäms resten av veckan
Jag går igenom röstningen och reagerar mest på Paddington. Känns lite förvånande att hon "hugger" så pass lätt på en ny spelare. Allas röster var ju mer eller mindre svaga, men den där skaver nog mest.
spök jävlars helvetes skit
Nu goda får ni fanimej rätta till min skit
Jag spolar ner mig och skäms resten av veckan
Japp. Det gör du rätt i tycker jag
För att klargöra:För övrigt är jag fortfarande lite fundersam över LenaH eftersom hon i sitt röstinlägg #294 sedan skriver "Jag vill inte fastna på @Habina just för att jag skämtade om det i början av leken och känner att jag vill ha mer på fötterna där."
Får en känsla av att LenaH var med och drog i gång misstankarna mot Habina och sedan tar lite avstånd från dem om det skulle visa sig att Habina skulle lynchas och visa sig vara god.
Men jag aviserade redan i första lektråden som sedan stängdes att jag inte kommer att ha lika mycket tid för lekar den här gången som jag brukar.
Sedan tyckte jag (och tycker lite fortfarande) att Habina var märkligt passiv gentemot de frågeställningar som kom upp iom hennes frågor om demonen.
http://www.bukefalos.com/threads/varulvslekbuketraff.1278366/Håller på och läser igenom allt igen och inser att jag missade att svara här. Vilken första lektråd? Men då vet jag att du har lite ont om tid. Själv åker jag 15:55 mot flygplatsen för att göra Stockholm osäkert ett par dagar. Så mitt lekande blir nog också lite lidande.
Jag tror inte jag kan förklara nu, så gör nog ett nytt försök imorgon.