Vet inte. Fick ett PM om att jag skulle trycka på högra hörnet i rutan man skriver i. Sedan blev allt nästan som förr! HURRAAAAAA!
Dubbelt hurra verkar fungera toppen bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte. Fick ett PM om att jag skulle trycka på högra hörnet i rutan man skriver i. Sedan blev allt nästan som förr! HURRAAAAAA!
Men det vet man ju aldrig i en ulvlek!Det får man ju verkligen hoppas?
Dubbelt hurra verkar fungera toppen bra!
Men det vet man ju aldrig i en ulvlek!Det får man ju verkligen hoppas?
Då förstår jag hur du menar!Hmm, det är nog lika svårt för mig att förklara varför jag fick en konstig känsla som att du inte får det
Känslan när någon liksom finns där men inte finns där. Är inne en sväng och skriver nånting utan att man minns vad de skrev. Det är nog "gå under radar känslan" som jag vill åt.
Jag trodde du menade på riktigtMen det vet man ju aldrig i en ulvlek!
Nä, midnatt var det väl?!Jaha, men hallå? NattDL 23:30 @Mammas
Äh, den var ju fetad av din älskade LL, du borde läsa mina inlägg!
Fyi så är du den enda LL:n där jag faktiskt läser uppdaterarberättelsen. Annars brukar jag bara scrolla /Otacksam spelareÄh, den var ju fetad av din älskade LL, du borde läsa mina inlägg!
Fyi så är du den enda LL:n där jag faktiskt läser uppdaterarberättelsen. Annars brukar jag bara scrolla /Otacksam spelare
@Niyama Jag sitter här för att jag inte orkar masa mig upp från stolen, borsta tänderna (typ det jobbigaste som finns) och sedan dessutom orka klä av mig, innan jag kan sova. Så nu vet du