Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, det är nog lika svårt för mig att förklara varför jag fick en konstig känsla som att du inte får det O_o

Känslan när någon liksom finns där men inte finns där. Är inne en sväng och skriver nånting utan att man minns vad de skrev. Det är nog "gå under radar känslan" som jag vill åt.
Då förstår jag hur du menar!
Men det vet man ju aldrig i en ulvlek!
Jag trodde du menade på riktigt :p
 
Jag går igenom röstningen och reagerar mest på Paddington. Känns lite förvånande att hon "hugger" så pass lätt på en ny spelare. Allas röster var ju mer eller mindre svaga, men den där skaver nog mest.
 
Jag undrar nu om du sitter här och väntar för att se om du överlever, eller se om ditt käk lyckas @Sasse

(Ja, jag vet att man kan fundera på detsamma om mig.)
 
@Niyama Jag sitter här för att jag inte orkar masa mig upp från stolen, borsta tänderna (typ det jobbigaste som finns) och sedan dessutom orka klä av mig, innan jag kan sova. Så nu vet du :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp