Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej för i satan, inte räkna mig som veteran... Jag fattar ju fortfarande typ ingenting. :p men visst, jag har lekt lite fler lekar än många andra i leken.

Och självklart ändras perspektiven beroende på hur länge en lekt själv.

@Sasse jag märkte att du gjorde det. Både röstade och tog min 'teori' med en stor portion salt.

Förstå? Vad har det med saken att göra:confused:

Att jag lekte redan 2006 säger väl allt :rofl:
 
Ahaaa.
Men är det konstigare att tycka att folk kommer och går och inte teoriar när man röstar sent? Eller menar du att det är konstigt öht?
Alltså jag får inte redigt ihop hur du tänker.

Själv tycker jag att det var konstigt hur det där citatet kunde komma in mellan mitt svar 1 och svar 2. Men det är ju helt annan sorts konstighet
Jag tror inte jag kan förklara nu, så gör nog ett nytt försök imorgon. Fast vad menar du med att folk kommer och går och inte teoriar? Att de är inne i leken och inte teoriar? Eller att de inte synts på ett tag? Jag förstår inte varför en sådan sak är konstig alls, överhuvudtaget.

Det senare är ju inte så konstigt, eftersom jag redigerade i inlägget efter att du svarat på det.

Sensom2011maren - j2a så blir det om min dator får göra som den vill½ Ni inser att mina vanliga walls of text är problematiska? Telefonen känns som ett alternativ!:eek:

Översättning: Sensommaren 2011

Så gör min telefon också! :D

Du är ju en veteran, jag tycker du känns så... nykläckt :p Men när började du spela @glömmerallt egentligen? För jag började hösten -08. Eller var det @Mammas som började spela ett år innan mig?
 
@Sasse - men det här är inte min telefon, det är min dator!:arghh::arghh::arghh: Och den andra (surfplatta med tangentbord) har eftersläpning så att jag inte ser ordet förrän jag skrivit tre ord till. Den här var likadan när jag började nu ikväll, men den tycks klara kortare inlägg bättre.
 
Jag tror inte jag kan förklara nu, så gör nog ett nytt försök imorgon. Fast vad menar du med att folk kommer och går och inte teoriar? Att de är inne i leken och inte teoriar? Eller att de inte synts på ett tag? Jag förstår inte varför en sådan sak är konstig alls, överhuvudtaget.

Det senare är ju inte så konstigt, eftersom jag redigerade i inlägget efter att du svarat på det.



Så gör min telefon också! :D

Du är ju en veteran, jag tycker du känns så... nykläckt :p Men när började du spela @glömmerallt egentligen? För jag började -08. Eller var det @Mammas som började spela ett år innan mig?

Jag trodde @Mammas började 08 och du 09 där men jag kan vara något år fel. Ja jag tror att Mammas började ett tag före dig åtminstonde:)

2006, jag minns när Mammas var rätt ny, tror jag valde henne som demonoffer någon gång alternativt föreslog det när jag var med i lyan för hon tillhörde ju inte de rutinerade (= troligt val)men var ändå rätt duktig. :D Känns rätt skumt nu:p
 
Testing, testing...
Wall of text
Wall of text
Wall of text

Men hurra! En snäll person ur vår publik skickade tips till mig att trycka på högra hörnet i rutan där jag skriver och plötsligt går det så mycket bättre! @glömmerallt, har du kollat det? För du har väl också problem med det? Att det blir en fördröjning.

Men nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska upp 5.10. Vi får se om det blir någon morgon, natti!
 
Testing, testing...
Wall of text
Wall of text
Wall of text

Men hurra! En snäll person ur vår publik skickade tips till mig att trycka på högra hörnet i rutan där jag skriver och plötsligt går det så mycket bättre! @glömmerallt, har du kollat det? För du har väl också problem med det? Att det blir en fördröjning.

Men nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska upp 5.10. Vi får se om det blir någon morgon, natti!

Nä men jag har läst tipset att ändra texteditorn, det är det du menar va? Borde nog göra det också inte bara läsa om det, tack för påminnelsen:)
 
Jag tror inte jag kan förklara nu, så gör nog ett nytt försök imorgon. Fast vad menar du med att folk kommer och går och inte teoriar? Att de är inne i leken och inte teoriar? Eller att de inte synts på ett tag? Jag förstår inte varför en sådan sak är konstig alls, överhuvudtaget.

Hmm, det är nog lika svårt för mig att förklara varför jag fick en konstig känsla som att du inte får det O_o

Känslan när någon liksom finns där men inte finns där. Är inne en sväng och skriver nånting utan att man minns vad de skrev. Det är nog "gå under radar känslan" som jag vill åt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp