Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag går igenom röstningen och reagerar mest på Paddington. Känns lite förvånande att hon "hugger" så pass lätt på en ny spelare. Allas röster var ju mer eller mindre svaga, men den där skaver nog mest.
Jag reagerade inte så mycket på den, kändes som ett enkelt val på någon som antagligen inte skulle få så många röster. Ett lätt sätt att inte ta ställning, typ.

Jag är däremot lite fundersam över @cirkus (ja jag vet att det avhandlats tidigare), varför inlägget om @Breaktown 2 min före DL istf att rösta?
Även om hon inte visste att uppkopplingen skulle strula så är det ändå rätt tight om tid och hon hade ju ett avgörande i sin hand enligt vad hon sa sig skulle ha röstat?
 
Uppdatering!

@cirkus hade dragit iväg @Matmissbrukaren på en promenad, cirkus var väldigt misstänksam mot henne efter dagens lynch. Varför hade inte hon fått säga sitt, det hade ju lett till att stackars @Snurrfian stoppats upp som en kalkon i en julserie om Kalle Anka, när det egentligen borde ha varit matis som fick den behandlingen. Ja, i alla fall enligt cirkus. Så ut med henne från de andra för att känna henne på pulsen. Ja, bokstavligt talat - med hagelbrakaren. Men när cirkus står där med bössan under hakan på den nerkissade matis känner hon något. Något stämmer inte.

När hon hör morrandet bakom sig vet hon att någon kommit till matmissbrukarens undsättning, hon trycker genast av och laddar om samtidigt som hon laddar om och vänder sig om. Tyvärr för långsamt - varulvarna är över henne i samma sekund hon vänder sig om. Blodet från matmissbrukaren som ligger över hela klippan får snart sällskap av cirkus blod, sedan får sig ulvarna en riktigt stor festmåltid - två goda till priset av en!

cirkus var jägare och matmissbrukaren var den ojämna siaren!

DagDL 2 21:30 och nattDL 00:00.
 
spök jävlars helvetes skit
Nu goda får ni fanimej rätta till min skit
Jag spolar ner mig och skäms resten av veckan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp