Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu förstår jag att du fick fel på internet, men jag tycker det är rätt lustigt att du är besvärad över folk som "kommer och går" (när det är relativt sent, mitt i en vardag) och när du själv "håller på din röst" sas. Om ditt internet hade funkat hade du väl ändå röstat rätt sent. Jag tycker det hela är rätt märkligt faktiskt.

Vad hade din röst hamnat på?

Det går att läsa i inlägg #275
 
Tycker du att din egen var starkare? Din teori byggde såvitt jag förstår på att Snurris tyckte att jag röstat tidigt. Men sedan känns det som att du håller med Snurris i två inlägg om att min teori var svag - precis innan det blir klart att Snurris är god. Då funderar jag ju på om det innebär att du visste att hon var god och ville avdramatisera din egen röst.

Nej min teori var också svag men det var det jag tyckte var mest misstänkt(Tyckte inte någon hade gjort något särkilt misstänkt, men jag reagerade mest på snurris), Jag menade att jag förstod att snurris reagerade på din teori och ville förtydliga att det inte var just därför jag misstänkte snurris utan de faktum att hon kritiserade att du röstade redan då och innan fler skrivitmer i tråden. Och att det inte fanns så mycket att gå på när du röstade och därfär var det inte konstigt om din teori var svag.
 
Tycker du att din egen var starkare? Din teori byggde såvitt jag förstår på att Snurris tyckte att jag röstat tidigt. Men sedan känns det som att du håller med Snurris i två inlägg om att min teori var svag - precis innan det blir klart att Snurris är god. Då funderar jag ju på om det innebär att du visste att hon var god och ville avdramatisera din egen röst.

Nej min teori var också svag men det var det jag tyckte var mest misstänkt(Tyckte inte någon hade gjort något särkilt misstänkt, men jag reagerade mest på snurris), Jag menade att jag förstod att snurris reagerade på din teori och ville förtydliga att det inte var just därför jag misstänkte snurris utan de faktum att hon kritiserade att du röstade redan då och innan fler skrivitmer i tråden. Och att det inte fanns så mycket att gå på när du röstade och därfär var det inte konstigt om din teori var svag.
 
Men tog ni verkligen min 'teori' om @Sasse så allvarligt? Jag tyckte jag var rätt glasklar över att det inte var en seriös misstanke att hon är ond för att hon förvirrade mig. Eftersom jag jobbade ikväll var jag tvungen att rösta tidigt. egentligen hade jag velat rösta innan jag började men det fanns verkligen inget att gå på då. Så jag tackar min lyckliga stjärna att jag fick förlängt pass så jag hade rast.

Angående mina taggningar i frågan om demonen så taggade jag de som jag anade skulle ha mer koll än mig. Jag kan inte tycka att det är så konstigt. Sen visst, LL är ju kanske den självklara att tagga men jag tänktefaktiskt inte så långt.
 
@bumpo Vet inte om du läste hela diskussionen men efter att jag kom på att leken där Myrten var demon och Paddi LL så tycker jag ite dina taggar var konstiga längre.


Angående teorin mot sasse tolkade i varjefall jag det som lite halvt skämtsam.
 
Påminnelse: Alla som har nattPM ska skicka till mig före nattDL. Alla som är osäkra på om de ska skicka eller inte kan fråga mig via PM!
 
Nu förstår jag att du fick fel på internet, men jag tycker det är rätt lustigt att du är besvärad över folk som "kommer och går" (när det är relativt sent, mitt i en vardag) och när du själv "håller på din röst" sas. Om ditt internet hade funkat hade du väl ändå röstat rätt sent. Jag tycker det hela är rätt märkligt faktiskt.

Vad hade din röst hamnat på?

Förövrigt @Breaktown Om du tycker jag stalkar dig med likes så gör jag typ det :p

Men vad skumt att det nu kom in ytterligare ett citat i detta....

Varför tycker du att det är märkligt att rösta sent?

Det jag reagerade på med Break var att jag upplevde det som att hon försvann utan att ha teoriat - men hon återkom ju.

Jag hade ju ändå klämt ur mig lite teorier när någon (läs min unge) bootade om routern.
 
@glömmerallt jo, jag har läst hela leken. Och jag såg att du tänkt om. Jag köper även dina tankar om vem som är veteran och inte. Men så länge jag läst lekarna så här @Myrten varit med. Och det är iaf några år.
 
@glömmerallt - ok, jag fattar. Fast även om teorin inte stämde tycker jag inte att den var svag för att vara en förstadagsteori.

Nä instämmer som jag skrev så hade du inte mycket att gå på. Men nya spelare brukar reagera om de får den typen av röster på sig därför tycker jag inte heller det var konstigt att snurrfian reagerade på din teori. Det känns som det blivit mycket fokus på det här jag ville bara förtydliga för snurrfian att det inte var pga att hon tyckte din teori var svag som jag misstänkte henne.
 
@cirkus Jag tycker inte att det är märkligt att rösta sent. Det jag tyckte var märkligt är att du uttryckte att det var skumt att folk "kom och gick" sas (inte bara Breaktown om jag minns rätt?) samtidigt som du röstar/skulle röstat rätt sent. Jag vet inte om jag kan förklara det riktigt, men jag misstänker inte dig eller att du skulle röstat sent. Utan det var i kombination med det du skrev jag tyckte var märkligt.

Det kom in ytterligare ett citat, antar jag, för att jag redigerade det emellan ditt svar till mig 1 och det senare du skrev. :)

@bumpo Jag röstade ju på dig :D Men jag tog inte din teori om mig så seriöst nej :p
 
@glömmerallt jo, jag har läst hela leken. Och jag såg att du tänkt om. Jag köper även dina tankar om vem som är veteran och inte. Men så länge jag läst lekarna så här @Myrten varit med. Och det är iaf några år.

Jag förstår att du räknar henne som veteran sådant beror ju mycket på hur länge en själv varit med, jag tror jag var med en 4-5 år före Myrten, blir ju ett annat perspektiv då:)

I den här leken borde du nästan också räknas som veteran, det är ju många nya med;)
 
Nä instämmer som jag skrev så hade du inte mycket att gå på. Men nya spelare brukar reagera om de får den typen av röster på sig därför tycker jag inte heller det var konstigt att snurrfian reagerade på din teori. Det känns som det blivit mycket fokus på det här jag ville bara förtydliga för snurrfian att det inte var pga att hon tyckte din teori var svag som jag misstänkte henne.

Nej, det förstod jag. Det som får mig att reagera nu är inte din röstmotivering utan du håller med Snurrfian i hennes kritik mot min teori - strax innan hon visar sig vara god. Och även om du har förklarat så skaver det lite.
 
Jag förstår att du räknar henne som veteran sådant beror ju mycket på hur länge en själv varit med, jag tror jag var med en 4-5 år före Myrten, blir ju ett annat perspektiv då:)

I den här leken borde du nästan också räknas som veteran, det är ju många nya med;)

Nej för i satan, inte räkna mig som veteran... Jag fattar ju fortfarande typ ingenting. :p men visst, jag har lekt lite fler lekar än många andra i leken.

Och självklart ändras perspektiven beroende på hur länge en lekt själv.

@Sasse jag märkte att du gjorde det. Både röstade och tog min 'teori' med en stor portion salt.
 
@cirkus Jag tycker inte att det är märkligt att rösta sent. Det jag tyckte var märkligt är att du uttryckte att det var skumt att folk "kom och gick" sas (inte bara Breaktown om jag minns rätt?) samtidigt som du röstar/skulle röstat rätt sent. Jag vet inte om jag kan förklara det riktigt, men jag misstänker inte dig eller att du skulle röstat sent. Utan det var i kombination med det du skrev jag tyckte var märkligt.

Det kom in ytterligare ett citat, antar jag, för att jag redigerade det emellan ditt svar till mig 1 och det senare du skrev. :)

@bumpo Jag röstade ju på dig :D Men jag tog inte din teori om mig så seriöst nej :p

Ahaaa.
Men är det konstigare att tycka att folk kommer och går och inte teoriar när man röstar sent? Eller menar du att det är konstigt öht?
Alltså jag får inte redigt ihop hur du tänker.

Själv tycker jag att det var konstigt hur det där citatet kunde komma in mellan mitt svar 1 och svar 2. Men det är ju helt annan sorts konstighet
 
Nej, det förstod jag. Det som får mig att reagera nu är inte din röstmotivering utan du håller med Snurrfian i hennes kritik mot min teori - strax innan hon visar sig vara god. Och även om du har förklarat så skaver det lite.

Ja jag förstod att det var det du reagerade på det framgick, jag hade nog reagerat på det också om det varit någon annan som skrivit det så den biten tyckte jag inte var så mycket att kommentera.

Dock vill jag jag påpeka att jag inte har kritiserat din teori bara sagt att den var svag(vilket som sagt är logiskt, hade inte hänt mycket) och att jag inte riktigt förstod den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp