Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hur ska jag ha koll på att hennes dator strular och hon har ju skrivit massor av inlägg efter det? En timme före och man ändå hänger kvar känns ju lite märkligt... Och dessutom hänga upp sig på en teori om att jag är ond bara för att jag håller med Cirkus om att det egentligen är de goda som behöver ha koll på rolllistan?

Som jag skrev har jag datorproblem och ville därför rösta så att jag inte missade. Sedan hängde jag med i leken, men det dök inte upp något jag reagerade mer på.
 
Jag tolkar det som att @cirkus tycker att du varit frånvarande en stund?

Jo jag fick nog ihop att det var det som var poängen. Men att jag särskilt inte visat mig sen tidigare ikväll får jag inte ihop som en mening :p

Däremot hade hon fel i sak. Jag har varit här och skrivit ett par inlägg under kvällen. Även om jag verkligen inte kan skryta med några bra teorier :)
 
Men hur ska jag ha koll på att hennes dator strular och hon har ju skrivit massor av inlägg efter det? En timme före och man ändå hänger kvar känns ju lite märkligt... Och dessutom hänga upp sig på en teori om att jag är ond bara för att jag håller med Cirkus om att det egentligen är de goda som behöver ha koll på rolllistan?

@Myrten skrev att det strulade för henne i samma inlägg som hon röstade och jag tolkade det hon röstade då för att vara säker på att det skulle fungera. Jag tycker inte heller att det är konstigt att rösta en timme före deadline även om en är kvar i tråden.

Sen kan jag hålla med dig omatt hennes teori väl inte är så bra men det fanns ju inte mycket att gå på
 
@Myrten skrev att det strulade för henne i samma inlägg som hon röstade och jag tolkade det hon röstade då för att vara säker på att det skulle fungera. Jag tycker inte heller att det är konstigt att rösta en timme före deadline även om en är kvar i tråden.

Sen kan jag hålla med dig omatt hennes teori väl inte är så bra men det fanns ju inte mycket att gå på
:o Jag läste bara hennes teori om mig och den kändes väldigt tunn...
 
Sitter här och väntar spänt på uppdateringen så jag kan gå och sova. En bra natt är jag vaken och matar bebis en halvtimma åt gången runt 01 och runt 04-05. En dålig natt upp till ytterligare 5-6 gånger under perioden 22-08.

Så om det blir en bra natt kommer antagligen lite tankar från mig undernatten. Även om det tar lång tid att skriva med en hand...

Tillägg : om jag överlever så långt.
 
Uppdatering!

Stämningen var minst sagt påtaglig. De hade fått hålla på halva dagen innan de kunde hitta alla delar av @Monstermom och eftersom folk var utspridda kunde det lätt gå att smita iväg själv eller med någon vän… eller kollega? Misstänksamheten fanns med överallt och alla var mer eller mindre uppjagade. Det blev ju inte bättre när de hittade en bok vid namn Malleus Maleficarum – Varulv Edition som Mammas så omtänksamt lämnat framme!
Järnört? Check!
Fet kniv? Check!
Arg mobb? Check!
Misstänkt varulv? Check!

@Snurrfian skrek när de bar iväg henne! Hon hävdade bestämt att även icke-varulvar dör om man ersätter deras inre organ med järnört, men ingen lyssnade! Det stod ju tydligt i boken av varulvar dör av järnört i buken, och nu ska det testas! Snurrfian skrek medan de andra ”opererade”, och visst dog hon. Men hon hade rätt – även icke-varulvar dör av det.
Snurrfian var Röstfifflare.

Men vad hände nu med organen de drog ut ur Snurrfian? Lade inte någon dem i den gröna hinken? Vem var egentligen ansvarig för att göra sig av med innehållet i den?

Och kan de sova lugnt nu när det fortfarande finns varulvar ute efter dem?

Skjuter upp nattDL till midnatt eftersom jag tog lite längre tid på mig med uppdateringen än beräknat!
 
jamen vad roligt att min unge fick för sig att boota om vår router två gånger precis när DL skulle vara. Jättekul.

Eftersom LL i tidigare inlägg skriver att jag gärna får tala om hur jag skulle röstat men det inte räknas så:

Jag hade nog valt att lägga min röst på Matmissbrukaren för att hon är så ovanligt opå. Det som skaver just nu är att det hade gjort skillnad. Om nu hon visar sig vara ond så skulle jag vilja vara med bland de som får spola ner sig (eller kanske sin unge) på toaletten
 
jamen vad roligt att min unge fick för sig att boota om vår router två gånger precis när DL skulle vara. Jättekul.

Eftersom LL i tidigare inlägg skriver att jag gärna får tala om hur jag skulle röstat men det inte räknas så:

Jag hade nog valt att lägga min röst på Matmissbrukaren för att hon är så ovanligt opå. Det som skaver just nu är att det hade gjort skillnad. Om nu hon visar sig vara ond så skulle jag vilja vara med bland de som får spola ner sig (eller kanske sin unge) på toaletten

Jag hänger inte med där. Vill du spola ner dig i toan om jag är ond?
 
Ja det kan jag hålla med om, jag förstod inte riktigt den heller.

Tycker du att din egen var starkare? Din teori byggde såvitt jag förstår på att Snurris tyckte att jag röstat tidigt. Men sedan känns det som att du håller med Snurris i två inlägg om att min teori var svag - precis innan det blir klart att Snurris är god. Då funderar jag ju på om det innebär att du visste att hon var god och ville avdramatisera din egen röst.
 
Jag hänger inte med där. Vill du spola ner dig i toan om jag är ond?

;)

Ja eller möjligen min unge som såg till att nätet var nere just i röstningsmomentet.
Alltså Om han inte startat om routern och Om min röst hunnit in så hade du åkt Om inte jag räknar fel och Om du visar dig vara ond så borde någon spolas ner. Till exempel min unge.
 
Jag har också svårt att få till något vettigt.
En sak som jag blir lite besvärad av det är när folk försvinner helt plötsligt och nu upptäckte jag att Breaktown inte visat sig så särskilt sen tidigare ikväll. Eller har jag fel?

Nu förstår jag att du fick fel på internet, men jag tycker det är rätt lustigt att du är besvärad över folk som "kommer och går" (när det är relativt sent, mitt i en vardag) och när du själv "håller på din röst" sas. Om ditt internet hade funkat hade du väl ändå röstat rätt sent. Jag tycker det hela är rätt märkligt faktiskt.

Vad hade din röst hamnat på?

Förövrigt @Breaktown Om du tycker jag stalkar dig med likes så gör jag typ det :p
 
;)

Ja eller möjligen min unge som såg till att nätet var nere just i röstningsmomentet.
Alltså Om han inte startat om routern och Om min röst hunnit in så hade du åkt Om inte jag räknar fel och Om du visar dig vara ond så borde någon spolas ner. Till exempel min unge.

Då hänger jag med. Då är det ju bara jag nu som vet om du får stoppa hans huvud i toan eller inte än så länge :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp