Ska du söderut? Visst var det du som skrev om att flytta söderut?
Japp, flyttar till Uppland igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du söderut? Visst var det du som skrev om att flytta söderut?
Japp, flyttar till Uppland igen.![]()
klokare än Skåne i alla fall
![]()
![]()
Hur många har du?!Det blir nästa flytt.Måste bara minska hästantalet först och eftersom jag inte kan sälja så får jag snällt vänta sisidär 15 år.
![]()
hon har inte såå många bara 4 eller hur @HabinaHur många har du?!
Jag kan ta ArielDet blir nästa flytt.Måste bara minska hästantalet först och eftersom jag inte kan sälja så får jag snällt vänta sisidär 15 år.
![]()
Haha men du tog ju föl också?hon har inte såå många bara 4 eller hur @Habinamen de ska ju inte säljas så de finns ju kvar i hennes ägo lääänge
en annan sitter med 10 hästar och typ lite av samma problematikAlla är ju sååå fina och bra- men måste ju sälja ett par - eller bygga fler ligghallar
![]()
Jajamän är uppe på 37 föl hittills genom åren och väntar på det 38:e runt midsommar - så några har jag ju uppenbarligen lyckats sälja trots alltHaha men du tog ju föl också?
Jag sa igår "åh jag skulle vilja ha häst". Vän "vaaa?" (jag har sagt att jag aldrig någonsin mer ska ha häst). Men vill ha en liten pigg shettis som kan hänga med mig i skogen och som jag kan trickträna. Hade en sådan men sålde henne när jag gjorde av med de andra.
Vad är det för fel på Skåne?klokare än Skåne i alla fall
![]()
![]()
Det är platt, lerigt och regnigtVad är det för fel på Skåne?
Uppland är oplatt lerigt och regnigt om det skulle vara bättreDet är platt, lerigt och regnigt![]()
Ja, det är skitplatt och lerigt! Men det är iaf närmare till roligare omgivningar.Uppland är oplatt lerigt och regnigt om det skulle vara bättre![]()
Jag HAR varit i Skåne
Jag kan ta Ariel![]()
Haha men du tog ju föl också?
Jag sa igår "åh jag skulle vilja ha häst". Vän "vaaa?" (jag har sagt att jag aldrig någonsin mer ska ha häst). Men vill ha en liten pigg shettis som kan hänga med mig i skogen och som jag kan trickträna. Hade en sådan men sålde henne när jag gjorde av med de andra.
Jooo, det är jättekul! Jag är påNu är det snart så jag kan hålla en lek, men jag tänkte ju ha 3 sidor och det kanske de som är anmälda nu inte vill?