Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar som att många har fullt upp med flyttar, tentor eller andra onödiga saker just nuPutt putt![]()
Mäh! Vilket resultat av min puttningEftersom ingen lekstart verkar vara i sikte så tar jag bort mig från listan![]()
Ska tillägga att jag finns tillgänglig om någon LL vill bolla angående roller mm. Likaså om någon vill ha hjälp med story/tema. Har så himla bra idéer hämtade direkt ur Buke-verkligheten! Som @Monstermom och jakten på den försvunna symaskinen och @Artline s pizzeria"Senza Formaggio" och ostattacken.Tack för tagg men jag känner att jag tappat stinget, som spelare och LL.
Inte att glömma mysteriet med den blå micron oxåSka tillägga att jag finns tillgänglig om någon LL vill bolla angående roller mm. Likaså om någon vill ha hjälp med story/tema. Har så himla bra idéer hämtade direkt ur Buke-verkligheten! Som @Monstermom och jakten på den försvunna symaskinen och @Artline s pizzeria"Senza Formaggio" och ostattacken.
Hinner inte med lekledandet heller för tillfället, men hoppas den kommer igång snart så jag får ngt att popcornläsaSå, nu har jag taggat alla jag kan komma på. Nu vore det väl sjutton också om inte leken kommer igång i helgen.
Komsi, komsi, anmäl er nu!
Och VEM vill vara LL??? Den platsen är också ledig!Jag kan offra mig om ingen annan vill, men tänkte att kanske nån med ont om tid kan hinna vara LL?
(@Paddington hur var det, hinner du?)
Mäh! Vilket resultat av min puttning![]()
![]()
Jag har nu på 21a försöket lyckats få 100% på ett övningsprov! Tyvärr betyder det inte att jag kan allt, mer att jag äntligen hade tur att just de 10 frågorna jag kunde slumpades fram![]()
Ska du söderut? Visst var det du som skrev om att flytta söderut?Heja!
Jag har precis åkt och lämnat ytterligare två kassar med kläder. Sedan har jag börjat ta tag i högarna med papper för att slänga/sortera. Jag är en hög-människa av rang.
14 dagar kvar till flytt!![]()