Jaja. @quarter4ever verkar ha tagit fölledigt? Det är hon som sköter taggande och jagande av deltagareDet blir ingen lekstart utan deltagare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja. @quarter4ever verkar ha tagit fölledigt? Det är hon som sköter taggande och jagande av deltagareDet blir ingen lekstart utan deltagare![]()
Hon är ursäktad för tillfälletJaja. @quarter4ever verkar ha tagit fölledigt? Det är hon som sköter taggande och jagande av deltagare![]()
det är svårt att hinna med det oxå just nuInte ens LL:ande?![]()
Jag har ju en utmärkt wingwoman @Idahoe som förtjänstfullt brukar göra jobbetJaja. @quarter4ever verkar ha tagit fölledigt? Det är hon som sköter taggande och jagande av deltagare![]()
Jag tycker vi kan låta någon annan pröva på det den här gången och se hur det går!Jag har ju en utmärkt wingwoman @Idahoe som förtjänstfullt brukar göra jobbet
det funkade ju uppenbart att tagga digLL: ?
Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Mirtai - om jag är död/leken är klar senast 2/6
7. Idahoe (om första dl tidigast måndag 29/5)
8.
9.
10.
11.
12.
Det är bara du som kanmen det var ingen vidare fart med taggandet insåg jag![]()
Näjdå!! @Idahoe kan ocksåDet är bara du som kan![]()
Klädpoker? Eller spelar ni om pengar?Näjdå!! @Idahoe kan ocksåoch många andra med ver jag så bara att tagga loss!
Jag är ähum upptagen med att lära tonåringen lite hur det går till i poker![]()
Klädpoker? Eller spelar ni om pengar?
Tack,