Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr - har snart en tenta."Mutter mutter" Här blir ju inget gjort om man inte gör det själv... Latmaskar!
Nå, men vi kör väl några då. Notera att jag som vanligt inte har koll på vilka sill redan tackat nej.
@LenaH @Niyama @Snurrfian @Lobelia @bollen__
Vem förbjuder dig?Jag har både lek- och LL-förbud tills efter min tenta!
Vem förbjuder dig?
Äh, lugnt ju! Lååång tid kvar!Tack @Idahoe men det påstås att jag ska flytta om 17 dagar och jag har inte börjat packa!
Jag vet hur det är... Lycka till!Jag... Jag är jättedålig på att ta tag i plugg när det finns annat att göra. Jag får inte heller börja titta på någon ny tv-serie, börja läsa någon ny bok eller liknande .
Äh, lugnt ju! Lååång tid kvar!
Till och med städa känns attraktivt ibland för migJag... Jag är jättedålig på att ta tag i plugg när det finns annat att göra. Jag får inte heller börja titta på någon ny tv-serie, börja läsa någon ny bok eller liknande .
Habina kommer med en jättesläpvagn med hästprylar och en liten resväska med sina egnaDu vet inte hur mkt grejer mina hästar har.
+ @Gabby_OssiTill och med städa känns attraktivt ibland för mig
Jag börjar plugga lite innan siste kvällen dock, men i princip...+ @Gabby_Ossi
Det är ju standard! Tenta -P = huset nystädat, all tvätt nytvättad, ta tag i motionerandet och gärna göra storkok/ hembakt/ extra pysslig mat. Och så kolla på den fantastiskt viktiga dokumentären om gråsuggors livscykel
För att sedan kvällen innan tentan få panik och plugga hela natten...
Habina kommer med en jättesläpvagn med hästprylar och en liten resväska med sina egna
Heja heja!
Lär inte vara så långt eftersom jag tänkte laga lite mat nu Men jag gjorde ett snabbtest med slumpade teorifrågor på nätet, 44% rätt... Hahahaha